Sprężyny Eibach PRO-LIFT-KIT powstały w oparciu o technologie zwyciężające w rajdach off-road, aby zapewnić maksymalny lift bez kompromisów dla fabrycznych podzespołów i komfortu jazdy.
Zwiększony prześwit
Więcej miejsca w nadkolach na większe koła i opony
Precyzyjne wykonanie dla lepszej dzielności terenowej
Znkomita stabilność i prowadzenie na asfalcie
Wyprodukowano w USA
Ograniczona dożywotnia gwarancja
Zastosowania
Przód
Tył
2022-2025 Ford F-150 Lightning – podwójny napęd elektryczny - bateria o zwiększonym zasięgu
Nie dotyczy
+0.3"
2022-2025 Ford F-150 Lightning – podwójny napęd elektryczny - bateria o standardowym zasięgu
Nie dotyczy
+0.6"
Wysokość podniesienia, tył
0.3-0.6"
Marka
Eibach
Notatka
Rear Springs Only. Must be used with Eibach Pro-Truck Sport Rear Shocks.
Notatka 1
We do not guarantee fitment, height or warranties on unlisted applications.
Uwaga 2
Standard/Extended Range Battery
Szereg
Pro Lift Kit
Strona instalacji
Tył
Wysokość podnoszenia, cale
0.3-0.6"
Ilość
Para
Wysokość pudełka
6.6 cal
Szerokość pudełka
14.7 cal
Długość pudełka
25 cal
Waga
33.1 funt
Podmodel
Dual eMotor
Dopasowanie
2023 Ford F-150 Lightning, 2022 Ford F-150 Lightning, 2024 Ford F-150 Lightning, 2025 Ford F-150 Lightning
Komplet sprężyn tylnych Ford F-150 Lightning 22-25 Pro Lift Kit Lift 0.3-0.6" Eibach E30-35-061-01-02
Wysokość podniesienia, tył
0.3-0.6"
Marka
Eibach
Notatka
Rear Springs Only. Must be used with Eibach Pro-Truck Sport Rear Shocks.
Notatka 1
We do not guarantee fitment, height or warranties on unlisted applications.
Uwaga 2
Standard/Extended Range Battery
Szereg
Pro Lift Kit
Strona instalacji
Tył
Wysokość podnoszenia, cale
0.3-0.6"
Ilość
Para
Wysokość pudełka
6.6 cal
Szerokość pudełka
14.7 cal
Długość pudełka
25 cal
Waga
33.1 funt
Podmodel
Dual eMotor
Dopasowanie
2023 Ford F-150 Lightning, 2022 Ford F-150 Lightning, 2024 Ford F-150 Lightning, 2025 Ford F-150 Lightning
Sergey
27 listopad 2025 17:38
Zamontowałem przednie sprężyny Eibach w moim Fordzie Raptorze F-150 z 2022 roku i jestem zadowolony z rezultatów. Komfort i prowadzenie są nawet lepsze niż ze standardowymi sprężynami – auto płynniej pokonuje nierówności, a samochód wydaje się bardziej stabilny. Przód jest lekko uniesiony i nieco wyższy niż tył, więc być może tylne sprężyny się ugięły, a do tego mam ciągle nadwagę. Myślę o zamówieniu również tylnego zestawu, żeby to zrównoważyć.
Chciałbym również podkreślić obsługę klienta w sklepie: szybką dostawę i doskonałą obsługę klienta. Dzięki, chłopaki! Tak trzymajcie!
Używamy plików cookies!Używamy plików cookie, aby ta strona internetowa działała. Chcielibyśmy przechowywać dodatkowe pliki cookie, aby zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony, zapamiętać Twoje preferencje i ulepszyć nasze usługi. Używamy również plików cookie tworzonych przez inne strony internetowe w celu dostarczania treści z ich witryn i świadczenia usług. Warunki dotyczące plików cookie można znaleźć w Polityce Prywatności i Polityce Plików Cookie.