Amortyzator Fox Ram 2500/3500 08-13 2.0 Factory Race Series Fox Shocks 983-02-147
W przypadku konwencjonalnych stabilizatorów układu kierowniczego obrót w jednym kierunku zwiększa ciśnienie wewnątrz stabilizatora, ponieważ wał zajmuje większą objętość w obudowie i wypiera olej. Konsekwencją jest pchająca lub ciągnąca siła kierownicy odczuwana przez kierowcę, gdy stabilizator próbuje powrócić do stanu neutralnego. Aby przezwyciężyć tę jednokierunkową siłę, często stosuje się podwójne przeciwstawne stabilizatory, ale wymaga to dodatkowego sprzętu montażowego i miejsca.
W serii Factory Race FOXATS stabilizator 2.0 wykorzystuje konstrukcję regulowanego wału przelotowego (ATS), która eliminuje przemieszczanie się płynu wału podczas całego skoku stabilizatora w obu kierunkach. Zewnętrzny zbiornik zapewnia dodatkową pojemność cieczy i wykorzystuje wewnętrzny pływający tłok (IFP) do oddzielania cieczy od azotu w celu wyeliminowania kawitacji. W celu lepszego prowadzenia, które można dostosować do dowolnego stylu jazdy i ustawień, zewnętrzny regulator zapewnia 24 kliknięcia regulacji w celu precyzyjnego dostrojenia. Rezultatem jest wysoce konfigurowalny i spójny tłumik niepożądanych reakcji układu kierowniczego w jednym przykręcanym stabilizatorze.
Stabilizator FOX Factory Race Series 2.0 ATS zawiera elementy montażowe dostosowane do zastosowania i dostępne w różnych rozmiarach klipsów do standardowych lub nieoryginalnych cięgien do dużych obciążeń.
• Korpus: 2,0-calowe, odporne na uderzenia, wytłaczane i obrabiane CNC aluminium 6061-T6 bezbarwnie anodowane, odporne na korozję z upływem czasu
• Wykończenie obudowy: Twarde anodowanie zapewnia trwałe wykończenie.
• Zbiornik: zewnętrzny zbiornik oddziela olej do amortyzatorów od azotu pod wysokim ciśnieniem.
• Wał: 5/8" twarda chromowana stal stopowa poddana obróbce cieplnej.
• Tłok: konstrukcja tłoka wyścigowego o wysokim przepływie
• Uszczelki: uszczelka główna układu naduszczelniania, uszczelka zgarniacza, uszczelka zgarniacza
• Olej: Zaawansowany płyn do zawieszeń JM92 zapewniający lepszą wydajność w zmiennych temperaturach.
• Tuleje: kauczuk nitrylowy pozwala na zwiększenie artykulacji zawieszenia.
• Regulacje: regulator - 24 kliknięcia regulacji
• Roczna ograniczona gwarancja.
Podmodel | 4WD |
Marka | Fox Shocks |
Strona instalacji | Stabilizator |
Szereg | 2.0 Factory Race Series |
Regulatory typu | Nastawny |
Rodzaj amortyzatora | Reservoir |
Typ | Stabilizer |
Zamknięty (cale) | 14,06 |
Otwarty (cal) | 22,15 |
Skok (Cale) | 8,09 |
Ilość | Single |
Automatyczny | 2008 Dodge Ram 2500, 2009 Dodge Ram 2500, 2010 Dodge Ram 2500, 2011 Dodge Ram 2500, 2012 Dodge Ram 2500, 2013 Dodge Ram 2500, 2008 Dodge Ram 3500, 2009 Dodge Ram 3500, 2010 Dodge Ram 3500, 2012 Dodge Ram 3500, 2013 Ram 2500, 2012 Ram 2500, 2012 Ram 3500, 2011 Ram 2500, 2009 Ram 2500, 2009 Ram 3500, 2008 Ram 2500, 2008 Ram 3500 |
Podmodel | 4WD |
Marka | Fox Shocks |
Strona instalacji | Stabilizator |
Szereg | 2.0 Factory Race Series |
Regulatory typu | Nastawny |
Rodzaj amortyzatora | Reservoir |
Typ | Stabilizer |
Zamknięty (cale) | 14,06 |
Otwarty (cal) | 22,15 |
Skok (Cale) | 8,09 |
Ilość | Single |
Automatyczny | 2008 Dodge Ram 2500, 2009 Dodge Ram 2500, 2010 Dodge Ram 2500, 2011 Dodge Ram 2500, 2012 Dodge Ram 2500, 2013 Dodge Ram 2500, 2008 Dodge Ram 3500, 2009 Dodge Ram 3500, 2010 Dodge Ram 3500, 2012 Dodge Ram 3500, 2013 Ram 2500, 2012 Ram 2500, 2012 Ram 3500, 2011 Ram 2500, 2009 Ram 2500, 2009 Ram 3500, 2008 Ram 2500, 2008 Ram 3500 |