Amortyzator Fox Jeep Wrangler JL/Gladiator JT 2.0 Factory Race Series Fox Shocks 983-02-148
W przypadku konwencjonalnych stabilizatorów układu kierowniczego obrót w jednym kierunku zwiększa ciśnienie wewnątrz stabilizatora, ponieważ wał zajmuje większą objętość w obudowie i wypiera olej. Konsekwencją jest pchająca lub ciągnąca siła kierownicy odczuwana przez kierowcę, gdy stabilizator próbuje powrócić do stanu neutralnego. Aby przezwyciężyć tę jednokierunkową siłę, często stosuje się podwójne przeciwstawne stabilizatory, ale wymaga to dodatkowego sprzętu montażowego i miejsca.
W stabilizatorzeLisSZRFactory Race Series 2.0 wykorzystuje konstrukcję z regulowanym wałem przelotowym (ATS), która eliminuje przemieszczanie się płynu wału podczas całego skoku stabilizatora w obu kierunkach. Zewnętrzny zbiornik zapewnia dodatkową pojemność cieczy i wykorzystuje wewnętrzny pływający tłok (IFP) do oddzielania cieczy od ładunku azotu w celu wyeliminowania kawitacji. Aby poprawić prowadzenie, które można dostosować do każdego stylu jazdy i ustawień, zewnętrzny regulator zapewnia 24 kliknięcia regulacji w celu precyzyjnego dostrojenia. Rezultatem jest wysoce konfigurowalny i spójny tłumik niepożądanych sprzężeń zwrotnych układu kierowniczego w pojedynczym, przykręcanym drążku stabilizatora.
StabilizatorLisFactory Race Series 2.0 ATS zawiera elementy montażowe dostosowane do zastosowania i jest dostępny w różnych rozmiarach zacisków dla standardowych lub nieoryginalnych cięgien do dużych obciążeń.
• Obudowa: 2,0-calowe, odporne na uderzenia, wytłaczane i obrabiane CNC, bezbarwnie anodowane aluminium 6061-T6, odporne na korozję z upływem czasu
• Wykończenie korpusu: Twarde anodowanie dla trwałego wykończenia.
• Zbiornik: Zewnętrzny zbiornik oddziela olej do amortyzatorów od azotu pod wysokim ciśnieniem.
• Wał: 5/8" ze stali stopowej utwardzanej chromem.
• Tłok: konstrukcja tłoka wyścigowego o wysokim przepływie
• Uszczelki: uszczelka główna układu z uszczelką górną, uszczelka zgarniająca, uszczelka zgarniająca
• Olej: Zaawansowany płyn do zawieszeń JM92 zapewniający lepszą wydajność w zmiennych temperaturach.
• Tuleje: Kauczuk nitrylowy pozwala na zwiększenie artykulacji zawieszenia.
• Regulacja: regulator - 24 kliki regulacji
• 1 rok ograniczonej gwarancji.
Notatka | Axle Mount |
Marka | Fox Shocks |
Strona instalacji | Stabilizator |
Szereg | 2.0 Factory Race Series |
Regulatory typu | Nastawny |
Rodzaj amortyzatora | Reservoir |
Typ | Stabilizer |
Zamknięty (cale) | 15,1 |
Otwarty (cal) | 23,2 |
Skok (Cale) | 8,1 |
Waga | 11 lbs |
Ilość | Single |
Długość pudełka | 31 in |
Szerokość pudełka | 3.75 in |
Wysokość pudełka | 2.5 in |
Automatyczny | 2018 Jeep Wrangler JL, 2019 Jeep Wrangler JL, 2020 Jeep Wrangler JL, 2020 Jeep Gladiator JT, 2021 Jeep Gladiator JT, 2021 Jeep Wrangler JL, 2022 Jeep Wrangler JL, 2022 Jeep Gladiator JT |
Notatka | Axle Mount |
Marka | Fox Shocks |
Strona instalacji | Stabilizator |
Szereg | 2.0 Factory Race Series |
Regulatory typu | Nastawny |
Rodzaj amortyzatora | Reservoir |
Typ | Stabilizer |
Zamknięty (cale) | 15,1 |
Otwarty (cal) | 23,2 |
Skok (Cale) | 8,1 |
Waga | 11 lbs |
Ilość | Single |
Długość pudełka | 31 in |
Szerokość pudełka | 3.75 in |
Wysokość pudełka | 2.5 in |
Automatyczny | 2018 Jeep Wrangler JL, 2019 Jeep Wrangler JL, 2020 Jeep Wrangler JL, 2020 Jeep Gladiator JT, 2021 Jeep Gladiator JT, 2021 Jeep Wrangler JL, 2022 Jeep Wrangler JL, 2022 Jeep Gladiator JT |