Amortyzator przedni Fox Jeep Gladiator JT 20-22 regulowany 3.0 Factory Race Series 3,5-4,5" Fox Shocks 883-26-082 para
amortyzatorLis Fabryczna seria wyścigów 3.0z wewnętrznym obejściem zapewnia dominującą w wyścigach technologię tłumienia wykrywającą położenie i wydajność w wygodnym, przykręcanym pakiecie. Opatentowana technologia wewnętrznego obejścia z wykrywaniem położenia zawiera regulowane porty, które umożliwiają ominięcie tłoka podczas początkowego ruchu, a następnie przepchnięcie płynu przez tłok w ekstremalnych zakresach sprężania i odbicia. Zapewnia to miękką, przewidywalną jazdę w normalnych warunkach jazdy terenowej z możliwością budowania siły tłumienia, aby przeciwdziałać twardym lub twardym przechyleniom, które mogą wyrzucić cię z toru.
Te amortyzatory z twardego anodyzowanego aluminium są zbudowane z precyzyjnie obrobionych elementów aluminiowych i wewnętrznych zaworów wyścigowych. Są one przeznaczone do przykręcenia do zestawu podnoszenia zawieszenia dostępnego na rynku wtórnym z oryginalnymi amortyzatorami. Konstrukcja zbiornika recyrkulacji przedniego amortyzatora i konstrukcja tylnego amortyzatora typu combo o dużej wytrzymałości są wyposażone w anodowane na twardo, obrabiane CNC, zewnętrznie użebrowane aluminiowe zbiorniki, które działają jak radiatory w celu zwiększenia rozpraszania ciepła w celu utrzymania optymalnej temperatury oleju w amortyzatorach dla stałego tłumienia. Amortyzatory z wewnętrznym obejściem FOX Factory Race Series 3.0 wykorzystują te same komponenty, co nasze zwycięskie w wyścigach amortyzatory FOX Trophy Truck, w tym wały amortyzatorów ze stali nierdzewnej, łożyska sferyczne pokryte PTFE, opatentowany olej wyścigowy i wysokotemperaturowe uszczelki Viton®.
• Korpus: 3,0-calowy, obrabiany CNC, kuty udarowo, anodowany na twardo aluminiowy korpus 6061-T6 jest odporny na korozję i waży mniej niż stal
• Zbiornik: zdalny zbiornik z aluminiowymi żebrami i zaporą zbiornika recyrkulacyjnego szybko odprowadza ciepło
• Wał: 7/8" ze stali stopowej utwardzanej chromem.
• Uszczelki: Nadmiernie uszczelniona uszczelka głównego układu, uszczelka zgarniacza i uszczelka zgarniacza zapobiegają wyciekom w trudnych warunkach.
• Olej: Zaawansowany płyn do zawieszeń JM92 zapewniający lepszą wydajność w szerokim zakresie temperatur.
• Łożysko: sferyczne ze stali stopowej poddanej obróbce cieplnej, pokrytej PTFE, zapewniające płynny i cichy ruch udarowy.
• 1 rok ograniczonej gwarancji.
Notatka | Includes Universal Finned Reservoir Clamp | Requires Front Driveshaft |
Marka | Fox Shocks |
Strona instalacji | Przód |
Szereg | 3.0 Factory Race Series |
Wysokość podnoszenia, cale | 3.5-4.5" |
Regulatory typu | Nastawny |
Rodzaj amortyzatora | Reservoir |
Typ | Shock Absorber |
Zamknięty (cale) | 16,98 |
Otwarty (cal) | 27,7 |
Skok (Cale) | 10,72 |
Waga | 45 lbs |
Ilość | Pair |
Długość pudełka | 39 in |
Szerokość pudełka | 20 in |
Wysokość pudełka | 12 in |
Automatyczny | 2020 Jeep Gladiator JT, 2021 Jeep Gladiator JT, 2022 Jeep Gladiator JT |
Szerokość | 20 |
Notatka | Includes Universal Finned Reservoir Clamp | Requires Front Driveshaft |
Marka | Fox Shocks |
Strona instalacji | Przód |
Szereg | 3.0 Factory Race Series |
Wysokość podnoszenia, cale | 3.5-4.5" |
Regulatory typu | Nastawny |
Rodzaj amortyzatora | Reservoir |
Typ | Shock Absorber |
Zamknięty (cale) | 16,98 |
Otwarty (cal) | 27,7 |
Skok (Cale) | 10,72 |
Waga | 45 lbs |
Ilość | Pair |
Długość pudełka | 39 in |
Szerokość pudełka | 20 in |
Wysokość pudełka | 12 in |
Automatyczny | 2020 Jeep Gladiator JT, 2021 Jeep Gladiator JT, 2022 Jeep Gladiator JT |
Szerokość | 20 |