Najważniejsze cechy
Aby skorzystać z dodatkowego skoku, jaki oferuje system tylnego zawieszenia RXT, inżynierowie ICON musieli zrezygnować z oryginalnych resorów piórowych producenta i opracować zamiennik. Rezultatem jest regulowany wieloetapowy pakiet arkuszy, który zapewnia znaczny wzrost wydajności dla praktycznie każdej możliwej do wyobrażenia konfiguracji. Funkcje, takie jak wkładki końcówek i separatory piór, zmniejszają tarcie i poprawiają komfort jazdy, a przedni występ zwiększa trwałość i wytrzymałość sprężyny. Aby poprawić jakość jazdy i uzyskać dodatkowy skok, sztywność sprężyny została nieco obniżona.Zestaw piór został zaprojektowany z dodatkowym piórem (w zestawie), które można wymienić, dając dodatkowe 10% lub 20% sztywności sprężyny, aby poradzić sobie z cięższymi pojazdy.
Większość zestawów ma następujące zalety:
- Regulowana sztywność sprężyny dla unikalnej konfiguracji pojazdu.
- Przednie zaczepy w wojskowym stylu dla zwiększenia trwałości.
- Koszyki z blachy ocynkowanej zmniejszają tarcie i zwiększają odporność na korozję.
- Wkładki na końcach skrzydeł redukują hałas i zwiększają komfort jazdy.
- Możliwość zwiększenia skoku zawieszenia (w przypadku użycia z amortyzatorem RXT) bez poświęcania skoku w górę.
- Testowany w trudnych warunkach terenowych w celu przetestowania konfiguracji, wydajności, wytrzymałości i trwałości.
- Mocuje się bezpośrednio do fabrycznej sprężyny, co ułatwia instalację.
Uwagi:
- Te sprężyny są sprzedawane pojedynczo.
Marka
|
Icon Vehicle Dynamics
|
Strona instalacji
|
Tył
|
Waga
|
75 lbs
|
Ilość
|
Single
|
Automatyczny
|
2019 Ford Ranger, 2020 Ford Ranger, 2021 Ford Ranger, 2022 Ford Ranger
|
Resor z dodatkowymi piórami Ford Ranger 19-22 ICON 198520A
Marka
|
Icon Vehicle Dynamics
|
Strona instalacji
|
Tył
|
Waga
|
75 lbs
|
Ilość
|
Single
|
Automatyczny
|
2019 Ford Ranger, 2020 Ford Ranger, 2021 Ford Ranger, 2022 Ford Ranger
|