Amortyzator tył Toyota 4Runner 10-22 ICON RRCDEV 1-3" 57810EP
Amortyzatory ICON Dostosowane do pojazdu (VS) 2.5 aluminiowe serie z CDEV zostały zaprojektowane i zbudowane, aby zapewnić Twojemu pojazdowi wyjątkowe osiągi w terenie i płynną jazdę po ulicach. Te amortyzatory są dostrojone specjalnie do każdego zastosowania, zarówno pod względem długości, jak i ustawienia tłumienia. W przypadku opcjonalnych i specjalnych zastosowań ze zdalnym zbiornikiem, unikalne zastosowanie kolektora aluminiowego 6061 kęsów firmy ICON, kilka cali poniżej górnej pokrywy amortyzatora, tworzy wewnętrzną strefę wstrząsu, która tworzy dodatkową siłę tłumienia o 20%, gdy jest używana. Ta dodatkowa siła pomaga zapobiegać uderzeniom o twarde dno i kontroluje zawieszenie po ściśnięciu przy dużej prędkości. Podobnie jak wszystkie amortyzatory ICON, amortyzatory serii aluminiowej VS 2.5 z CDEV są w 100% naprawialne i w 100% wymienne zawory.
Elektroniczny zawór tłumienia kompresji (CDEV) to elektronicznie sterowany zawór, który wykrywa zużycie oleju w celu kontrolowania wielkość siły tłumienia generowanej przez wstrząs kompresyjny. Ten bezstopniowy zawór może zareagować w mniej niż 40 ms i jest w stanie dokonać niezwykle precyzyjnych regulacji w zależności od terenu. Obwody hydrauliczne CDEV są również wykonywane na zamówienie dla każdego konkretnego zastosowania, aby zapewnić maksymalną rozdzielczość i zakres dynamiczny dostępny dla każdego konkretnego pojazdu. Zasilany przez ICON Intelligent Control i własną aplikację mobilną ICON, system wykorzystuje informacje z wbudowanego czujnika przeciążenia i żyroskopu do wykonywania obliczeń w oparciu o algorytmy i ustawienia użytkownika w celu przewidywania terenu i odpowiedniego dostosowywania parametrów uderzenia za pomocą CDEV.
CECHY I KORZYŚCI
• Technologia ICON CDE Valve umożliwia regulację tłumienia kompresji w pojeździe i aktywną regulację za pomocą inteligentnego sterowania ICON (IIC)
• Wewnętrzna „strefa uderzenia” ICON zwiększa tłumienie o 20%, aby zapewnić większą kontrolę, gdy amortyzator zbliża się do pełnej kompresji.
• Solidne, anodowane na twardo, wytłaczane aluminiowe cylindry zapewniają doskonałą odporność na korozję i jednolitą powierzchnię.
• Konstrukcja oddalonego zbiornika poprawia rozpraszanie ciepła, zmniejszając tłumienie wstrząsów podczas długotrwałego użytkowania.
• Wysokiej jakości olej tłumiący 5WT zapewniający stałe tłumienie zawieszenia w szerokim zakresie temperatur.
• Pojedyncza rurka naładowana azotem z dodatkowym zbiornikiem
• Jednoczęściowa konstrukcja tłoka z konstrukcją odchylającą i zaworami specyficznymi dla branży motoryzacyjnej zapewnia niezrównane osiągi i płynność jazdy na drogach iw terenie.
• Średnica 7/8", hartowana indukcyjnie, chromowany wałek udarowy
• Łożyska sferyczne pokryte PTFE i specjalny osprzęt montażowy
• Obrabiane CNC komponenty aluminiowe 6061 do samolotów
• 100% łatwość konserwacji
• 100% otwarte
Marka | Icon Vehicle Dynamics |
Strona instalacji | Tył |
Szereg | 2.5 Remote Reservoir w/CDEV |
Wysokość podnoszenia, cale | 1-3" |
Regulatory typu | Nastawny |
Rodzaj amortyzatora | Reservoir |
Waga | 25 lbs |
Automatyczny | 2010 Toyota 4Runner, 2011 Toyota 4Runner, 2012 Toyota 4Runner, 2013 Toyota 4Runner, 2014 Toyota 4Runner, 2015 Toyota 4Runner, 2016 Toyota 4Runner, 2017 Toyota 4Runner, 2018 Toyota 4Runner, 2019 Toyota 4Runner, 2020 Toyota 4Runner, 2021 Toyota 4Runner, 2022 Toyota 4Runner |
Marka | Icon Vehicle Dynamics |
Strona instalacji | Tył |
Szereg | 2.5 Remote Reservoir w/CDEV |
Wysokość podnoszenia, cale | 1-3" |
Regulatory typu | Nastawny |
Rodzaj amortyzatora | Reservoir |
Waga | 25 lbs |
Automatyczny | 2010 Toyota 4Runner, 2011 Toyota 4Runner, 2012 Toyota 4Runner, 2013 Toyota 4Runner, 2014 Toyota 4Runner, 2015 Toyota 4Runner, 2016 Toyota 4Runner, 2017 Toyota 4Runner, 2018 Toyota 4Runner, 2019 Toyota 4Runner, 2020 Toyota 4Runner, 2021 Toyota 4Runner, 2022 Toyota 4Runner |