Zestaw do podnoszenia 6" z amortyzatorami Falcon Dodge Ram 1500 19-22 ReadyLift 44-19601
6" zestaw podnoszący do Ram 1500 piątej generacji - 2019-2022
Zawiera jednorurowe tylne amortyzatory Falcon 1.1.
Nie jest przeznaczony do użytku z fabrycznymi ciężarówkami Ram z zawieszeniem pneumatycznym.
Nie używaj z wózkami Ram 1500, które są fabrycznie wyposażone w 22-calowe koła.
Zalecana maksymalna opona nieobcięta: 20x90, offset 37x12,50.
*Maks. z wykończeniem: 20x10 -18, przesunięcie - 37x12,50.
Nie można używać kół 18" z tą aplikacją.
***Działa tylko na nowym nadwoziu 2019. Nie działa na classic.
ReadyLIFT® z dumą ogłasza, że nasz wyczekiwany zestaw Ram 1500 5. generacji 6" do ciężarówek na lata 2019-2022. teraz dostępne z tylnymi amortyzatorami jednorurowymi Falcon 1.1! Po niestandardowym opracowaniu i szeroko zakrojonych testach dostarczamy nasz zestaw Ram 1500 Big Lift klientom Ram, którzy szukają niezrównanej wydajności, stylu i trwałości.
Całkowicie nowy zestaw podnoszenia 44 -19601 6" to świetna opcja dla właściciele Ram 1500 piątej generacji, którzy potrzebują świetnej postawy podczas jazdy, która wytrzyma gumę o wysokości 37 cali. Nasi inżynierowie są zachwyceni rozwojem tego zestawu i wieloma wspaniałymi funkcjami, które sprawiają, że jest to najlepszy zestaw podnoszący 6" na rynku!
Zestaw podnoszący 44-19601 zawiera wiele wspaniałych funkcji, takich jak tylne jednorurowe amortyzatory Falcon 1.1, dwustopniowe tylne sprężyny śrubowe i wsporniki tylnych wahaczy łączą się, aby zapewnić lepszą czułość na małe uderzenia i wsparcie w połowie skoku.Wycinane laserowo, wytrzymałe stalowe poprzeczki przednie i dyferencjały zachowują fabryczną geometrię, umożliwiając właściwe rotacja mechanizmu różnicowego, aby zapewnić brak wibracji przekładni w trybie 4WD lub Auto-4HI.
Ten 6-calowy zestaw podnoszący Ram 1500 zawiera wszystkie ważne elementy zestawu podnoszącego klasy premium, jeździ i jeździ świetnie. Wspornik tylnego drążka kierowniczego, jednorurowe tylne amortyzatory Falcon 1.1, dłuższe drążki stabilizatora tylnego, wzmocnione żeliwne zwrotnice, a nawet nowe grube stalowe osłony podwozia to tylko niektóre elementy przyczyniające się do niesamowitej jazdy po drogach z oponami o wysokości do 37x12,50 na kołach o szerokości 9 cali z zerowym offsetem. (Szczegóły dotyczące opon znajdują się poniżej.)
Uwaga. RAM 1500 z fabrycznymi 22-calowymi kołami wymaga większej opony. zespół zwrotnicy z powodu powiększonego zespołu łożyska koła. Pojazdy z fabrycznymi kołami 22-calowymi powinny używać #44-1961 (wkrótce) lub zamontować zapasowe zespoły łożysk kół (brak w zestawie). instalacja podkładek regulacyjnych — podniesiony pojazd będzie znajdował się około 1/2 cala z przodu z zainstalowaną podkładką naprężenia wstępnego lub poniżej 3/8 cala bez przekładki naprężenia wstępnego. lub (2) Ram TRX.
Montaż opon
44-19601 6" Zestaw do dużego podnoszenia — zalecana maksymalna opona bez przecięć:
20 x 9 0 offset - opona 37 x 12,50
*Maks. przycięte: 20 x 10 - 18 offset - 37 x 12,50
Uwaga: Nie stosować do Ram 1500 z fabrycznymi kołami 22-calowymi. Nie stosować z kołami 18-calowymi.
*Wymagania dotyczące cięcia kół/opon większych niż zalecane obejmują przednią owiewkę, przednią krawędź filcowa wkładka, tylna krawędź filcowej wkładki i przednia tylna krawędź wnęki na błotnik Nitto Tyres Ze względu na różnice w produktach różnych producentów opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, wzór występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach różnią się znacznie w zależności od producenta opon i kół. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o wyborze odpowiedniej opony do swojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jakości jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. rozmiar kół i opon do pojazdów, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w obsłudze.
Amortyzatory | Falcon |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 6" |
Podmodel | 4WD |
Notatka | *Max with trimming: 20x10 -18 offset - 37x12.50. |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2021 Dodge Ram 1500, 2020 Dodge Ram 1500, 2019 Dodge Ram 1500, 2021 Ram 1500, 2020 Ram 1500, 2022 Dodge Ram 1500, 2022 Ram 1500, 2019 Ram 1500 |
Amortyzatory | Falcon |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 6" |
Podmodel | 4WD |
Notatka | *Max with trimming: 20x10 -18 offset - 37x12.50. |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2021 Dodge Ram 1500, 2020 Dodge Ram 1500, 2019 Dodge Ram 1500, 2021 Ram 1500, 2020 Ram 1500, 2022 Dodge Ram 1500, 2022 Ram 1500, 2019 Ram 1500 |