Zestaw podnoszenia 7" Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 14-18 ReadyLift 44-3471

0 Opinie
Numer katalogowy:
  • 44-3471
Amortyzatory Bilstein
Marka ReadyLift
Wyświetl wszystkie funkcje
10 611.5 zł
Zawiera 23% Vat
tylko 2 pozostały na stanie (2)
Średni czas dostawy od - 10 dni roboczych
Zamów telefonicznie phone +48 51 310 24 44
Upewnij się, że to pasuje

Proszę wybrać swój pojazd, aby upewnić się, że ten produkt pasuje.

Pasuje do samochodów ciężarowych GM 1500 2014-UP z przednim zawieszeniem z kutej stali OE

Obsługuje opony terenowe o wysokości do 35 cali

Wymaga koła o szerokości co najmniej 9 cali z zasięgiem -12

Zachowuje fabryczny promień skrętu, właściwości jezdne i obsługę

Współpracuje z przednim MagneRide

Zawiera wysokiej jakości amortyzatory Bilstein

Zanim kupisz: jakie wahacze ma Twoja ciężarówka?

ReadyLIFT® ma przyjemność zaoferować nowy 7-calowy duży zestaw podnoszenia do Chevy 2014-2018 Silverado. i GMC Sierra 1500. Ten nowy system podnoszenia będzie działał z ciężarówkami wyposażonymi w MagneRide lub bez. Nowy zestaw podnoszenia 7" 44-3471 jest przeznaczony do użytku w ciężarówkach GM 1500 z lat 2014-2018 wyposażonych w fabrycznie kutą stal. zawieszenie przednie.  Niektóre ze wspaniałych cech naszego nowego 7-calowego zestawu podnoszącego obejmują zachowanie fabrycznego promienia skrętu przy jednoczesnym zminimalizowaniu wzrostu szerokości bieżnika do mniej niż 0,5 cala z każdej strony. Ten zestaw pasuje do opony o wysokości do 35 cali na 9-calowym kole z przesunięciem -12. Nasze nowe przedłużenie dolnego stojaka z klapką zachowuje fabryczne stojaki (zarówno standardowe, jak i przednie MagneRide) i nie wymaga obracania stojaka. Te nowe ramiona chwytaka wykorzystują nasze dolne tuleje TCT, aby zapewnić precyzyjny punkt obrotu, który utrzymuje fabryczną jazdę.

Przednia i tylna poprzeczka w obudowie stalowej oraz przednia osłona podwozia o pełnej szerokości są wykonane z blachy stalowej o grubości 3/3 16 ", a także pozwala na użycie przedniej plastikowej osłony żwirowej OE w celu ochrony komory silnika i utrzymania prawidłowego przepływu powietrza zgodnie z zamierzeniami projektantów GM. Nowe wsporniki dyferencjału ze stali 1/4 cala mają podwójny klin i żebro środkowe w kształcie pudełka, aby wytrzymać skręcanie przedniego dyferencjału. (Nie do użytku w pojazdach z napędem na 4 koła — tylko z napędem na 2 koła lub 4 koła.)

Podnoszenie tylnego koła uzyskuje się za pomocą wykonanych z blachy stalowej bloków tylnego podnośnika o grubości 3/16 cala, które zawierają integralny zderzak i przesunięty sworzeń. zaprojektuj, aby prawidłowo wyśrodkować oś i ustawić pewne kąty względem bloków, aby zachować właściwy kąt przełożenia. Ten nowy system podnoszenia obejmuje wysokiej jakości tylne amortyzatory Bilstein o przedłużonej długości.

Uwagi:

Nadaje się do opon terenowych o wysokości do 35 - wymaga koła o szerokości 9 cali i -12 offset dla (bieżnik opon jest różny - niektóre agresywne opony mogą wymagać lekkiego przycięcia.

Nie do użytku z napędem na 4 koła

Zawiera układ napędowy ReadyLIFT ReadyGuard

Niezalecane dla GMC Denali 1500 z TYLNYM MagneRide lub inne modele z tylnym MagneRide Kompatybilne tylko z przednim MagneRide.

Montaż opon

Możliwość dostosowania do opon terenowych o wysokości do 35 cali

>

Wymaga koła o szerokości co najmniej 9 cali z przesunięciem -12

Uwaga dotycząca rozmiaru opon: zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice między produktami producentów opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczenia, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, wzór występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się różnić. przez producentów opon i kół. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.

Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w obsłudze.

Elementy zestawu


Amortyzatory Bilstein
Strona instalacji Rear, Front
Wysokość podnoszenia, cale 7"
Podmodel 4WD, RWD
Marka ReadyLift
Automatyczny 2014 Chevrolet Silverado 1500, 2015 Chevrolet Silverado 1500, 2016 Chevrolet Silverado 1500, 2017 Chevrolet Silverado 1500, 2018 Chevrolet Silverado 1500, 2014 GMC Sierra 1500, 2015 GMC Sierra 1500, 2016 GMC Sierra 1500, 2017 GMC Sierra 1500, 2018 GMC Sierra 1500
Zestaw podnoszenia 7" Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 14-18 ReadyLift 44-3471
Amortyzatory Bilstein
Strona instalacji Rear, Front
Wysokość podnoszenia, cale 7"
Podmodel 4WD, RWD
Marka ReadyLift
Automatyczny 2014 Chevrolet Silverado 1500, 2015 Chevrolet Silverado 1500, 2016 Chevrolet Silverado 1500, 2017 Chevrolet Silverado 1500, 2018 Chevrolet Silverado 1500, 2014 GMC Sierra 1500, 2015 GMC Sierra 1500, 2016 GMC Sierra 1500, 2017 GMC Sierra 1500, 2018 GMC Sierra 1500
Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka