Zestaw podnoszenia 7" Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 14-18 ReadyLift 44-34720
Pasuje do samochodów ciężarowych GM 1500 z lat 2014-2018 z oryginalnym zawieszeniem przednim z prasowanej stali
Obsługuje opony terenowe o wysokości do 35 cali
Wymagane co najmniej 9-calowe szerokie koło offset -12
Zachowuje fabryczny promień skrętu, jazdę i obsługę
Współpracuje z przednim MagneRide
Zawiera Falcon 1.1 Premium Monotube Amortyzatory
Zawiera nowe górne wahacze z rur stalowych z tulejami obrotowymi TCT.
Zanim kupisz: jakie wahacze masz w swojej ciężarówce?
ReadyLIFT ma przyjemność zaoferować nowy 7-calowy duży zestaw podnoszenia do modeli Chevy Silverado i GMC Sierra 1500 z lat 2014-2018. Ten nowy system podnoszenia będzie działał z ciężarówkami wyposażonymi w system MagneRide lub bez niego. Nowy 7-calowy zestaw podnoszący 44-34720 jest przeznaczony do użytku w samochodach ciężarowych GM 1500 z lat 2014-2018 wyposażonych w fabryczne przednie zawieszenie ze stali tłoczonej i zawiera nowe rurowe górne wahacze. Niektóre z wspaniałych cech naszego nowego 7-calowy zestaw do podnoszenia obejmuje zachowanie fabrycznego promienia zwiedzania przy minimalnym zwiększeniu rozstawu kół do mniej niż 0,5 cala z każdej strony. Ten zestaw pasuje do opony o wysokości do 35 cali na 9-calowym kole z przesunięciem -12. Nasze nowe przedłużenie dolnego bagażnika z klapką wykorzystuje fabryczne bagażniki (zarówno standardowe, jak i MagneRide) i nie wymaga obracania bagażnika. Te nowe wsporniki z klapką wykorzystują nasze dolne tuleje TCT, aby zapewnić precyzyjny punkt obrotu, który utrzymuje fabryczną jazdę.Dodanie naszych nowych rurowych górnych wahaczy z Tuleje przegubowe TCT. Zapewniają długotrwałą wytrzymałość górnego wahacza, znacznie przewyższającą standardowe wahacze ze stali tłoczonej.
Stalowe poprzeczki przednie/tylne oraz przednia osłona podwozia o pełnej szerokości są wykonane z blachy stalowej o grubości 3/16 cala i Pozwalają również na zastosowanie oryginalnego żwiru przedniego z tworzywa sztucznego. osłonę chroniącą komorę silnika i zapewniającą prawidłowy przepływ powietrza zgodnie z zamierzeniami projektantów GM. Nowe wsporniki dyferencjału ze stali 1/4 cala mają podwójny klin i żebro środkowe w kształcie pudełka, aby wytrzymać skręcanie przedniego dyferencjału. (Nie do użytku w pojazdach z napędem na 4 koła — tylko z napędem na 2 koła lub 4 koła.)
Tylny podnośnik jest uzyskiwany za pomocą tylnych bloków podnośnika z blachy stalowej o grubości 3/16 cala, które zawierają zintegrowane wsporniki ograniczników i konstrukcję z przesuniętymi sworzniami dla właściwe wycentrowanie osi i określone kąty bloków w celu utrzymania prawidłowego kąta zębnika. Ten nowy system podnoszenia obejmuje tylne amortyzatory jednorurowe Falcon 1.1 o zwiększonej długości.
Uwagi:
Nadaje się do opon terenowych o wysokości do 35 - 9" wymagana opona. szerokie koło z przesunięciem -12 dla braku ścierania (bieżnik opon jest różny - niektóre agresywne opony mogą wymagać drobnego przycięcia.
Nie do użytku w pojazdach z napędem na 4 koła
Niezalecane do GMC Denali 1500 z TYLNYM MagneRide lub innymi modelami z tylnym pasowaniem MagneRide Przedni MagneRide.
Może być stosowany w ciężarówkach z fabrycznym aluminiowym zawieszeniem przednim
Obejmuje gwarancję ReadyLIFT ReadyGuard na układ napędowy
Montaż opon
Regulowana opona terenowa o wysokości do 35 cali
Wymaga koła o szerokości co najmniej 9 cali z przesunięciem -12
Rozmiar opon Uwaga: zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice w produktach różnych producentów opon, specyfikacje i rozmiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, średnica bieżnika, współczynnik kształtu, wzór występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach różnią się znacznie w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w obsłudze.
Elementy zestawu
Amortyzatory | Falcon 1.1 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 7" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2014 Chevrolet Silverado 1500, 2015 Chevrolet Silverado 1500, 2016 Chevrolet Silverado 1500, 2017 Chevrolet Silverado 1500, 2018 Chevrolet Silverado 1500, 2014 GMC Sierra 1500, 2015 GMC Sierra 1500, 2016 GMC Sierra 1500, 2017 GMC Sierra 1500, 2018 GMC Sierra 1500 |
Amortyzatory | Falcon 1.1 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 7" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2014 Chevrolet Silverado 1500, 2015 Chevrolet Silverado 1500, 2016 Chevrolet Silverado 1500, 2017 Chevrolet Silverado 1500, 2018 Chevrolet Silverado 1500, 2014 GMC Sierra 1500, 2015 GMC Sierra 1500, 2016 GMC Sierra 1500, 2017 GMC Sierra 1500, 2018 GMC Sierra 1500 |