Zestaw podnoszenia 9" Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 14-18 ReadyLift 44-3490
Pasuje do samochodów ciężarowych 2014-UP GM 1500 z oryginalnym zawieszeniem przednim z aluminium lub tłoczonej stali
Można używać opon terenowych o wysokości do 37 cali
Wymaga koła o szerokości co najmniej 9 cali z -12 offset
Zachowuje fabryczny promień skrętu, właściwości jezdne i obsługę
Współpracuje z przednim MagneRide
Zawiera wysokiej jakości amortyzatory Bilstein
Zawiera nową szytkę stalowe górne wahacze z tulejami obrotowymi TCT.
Zanim kupisz - jakie wahacze są w Twojej ciężarówce?
ReadyLIFT® ma przyjemność przedstawić nowy 9-calowy duży zestaw podnoszenia do samochodów ciężarowych Chevy Silverado i GMC Sierra 1500 z lat 2014-2018. Ten nowy system podnoszenia będzie działał z ciężarówkami wyposażonymi w przednią część MagneRide lub bez niej. Nowy zestaw podnoszenia 44-3490 9" jest przeznaczony do użytku w ciężarówkach GM 1500 z lat 2014-2018 wyposażonych w fabryczne przednie zawieszenie z aluminium lub stali tłoczonej i zawiera nowe rurowe górne wahacze. Niektóre z wspaniałe cechy naszego nowego 9-calowego zestawu podnoszącego obejmują utrzymanie dużego promienia skrętu przy jednoczesnym zminimalizowaniu wzrostu szerokości bieżnika do mniej niż 0,5 cala z każdej strony. Ten zestaw pasuje do opony o wysokości do 37 cali na 9-calowym kole z przesunięciem -12. Nasze nowe przedłużenie dolnego bagażnika z klapką zachowuje fabryczne bagażniki (zarówno standardowe, jak i tylko przedni MagneRide) i nie wymaga obracania bagażnika.Te nowe wsporniki chwytaka wykorzystują nasze dolne tuleje TCT, aby zapewnić precyzyjny punkt obrotu, który utrzymuje fabryczną jazdę.Dodanie naszego nowego rurowe górne wahacze z obrotowymi tulejami TCT. Zapewnia długotrwałą wytrzymałość górnego wahacza, która znacznie przewyższa wahacze ze stali tłoczonej na OE.
Przednia i tylna belka poprzeczna w obudowie stalowej oraz przednia osłona podwozia o pełnej szerokości są produkowane 3/16 " gruba blacha stalowa, która pozwala również na użycie oryginalnej przedniej plastikowej osłony przed żwirem w celu ochrony komory silnika i utrzymania prawidłowego przepływu powietrza zgodnie z zamierzeniami projektantów GM. Nowe wsporniki dyferencjału ze stali 1/4 cala mają podwójny klin i żebro środkowe w kształcie pudełka, aby wytrzymać skręcanie przedniego dyferencjału. (Nie do użytku w pojazdach z napędem na 4 koła — tylko z napędem na 2 koła lub 4 koła.)
Tylny podnośnik jest zapewniany przez tylną pomocniczą resor piórowy i tylne podnośniki z blachy stalowej o grubości 3/16 cala, które obejmują integralne — w zderzakach i przesunięta konstrukcja sworznia dla prawidłowego wyśrodkowania osi i określonych kątów bloków w celu utrzymania prawidłowego kąta wałka zębatego. Ten nowy system podnoszenia obejmuje wysokiej jakości tylne amortyzatory Bilstein o przedłużonej długości.
Uwagi:
Nadaje się do opon terenowych o wysokości do 37 — wymaga koła o szerokości 9 cali z przesunięciem -12 dla ( Bieżnik może się różnić - niektóre agresywne opony mogą wymagać lekkiego przycięcia.
Nie do użytku z napędem na 4 koła.
Niezalecane dla GMC Denali 1500 z TYLNYM MagneRide lub innych modeli z tylnym MagneRide Kompatybilny z przednim Tylko MagneRide.
Może być stosowany w ciężarówkach z fabrycznym aluminiowym zawieszeniem przednim.
Obejmuje gwarancję na układ napędowy ReadyLIFT ReadyGuard.
Montaż opon
Nadaje się do opon terenowych o wysokości do 37 cali — wymaga koła o szerokości 9 cali z przesunięciem -12 w celu wyeliminowania ścierania (bieżnik opon jest różny — niektóre agresywne opony mogą wymagać przycięcia).
Rozmiar opon Uwaga: zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. W zależności od producenta opony i koła, średnica całkowita, średnica toczenia, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach znacznie się różnią. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w obsłudze.
Elementy zestawu
Amortyzatory | Bilstein |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 9" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2014 Chevrolet Silverado 1500, 2015 Chevrolet Silverado 1500, 2016 Chevrolet Silverado 1500, 2017 Chevrolet Silverado 1500, 2018 Chevrolet Silverado 1500, 2014 GMC Sierra 1500, 2015 GMC Sierra 1500, 2016 GMC Sierra 1500, 2017 GMC Sierra 1500, 2018 GMC Sierra 1500 |
Amortyzatory | Bilstein |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 9" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2014 Chevrolet Silverado 1500, 2015 Chevrolet Silverado 1500, 2016 Chevrolet Silverado 1500, 2017 Chevrolet Silverado 1500, 2018 Chevrolet Silverado 1500, 2014 GMC Sierra 1500, 2015 GMC Sierra 1500, 2016 GMC Sierra 1500, 2017 GMC Sierra 1500, 2018 GMC Sierra 1500 |