Zestaw liftu 9" z amortyzatorami Falcon 1.1 Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 14-18 ReadyLift 44-34900
Nadaje się do ciężarówek GM 1500 z lat 2014-2018. z oryginalnym zawieszeniem przednim z aluminium lub stali tłoczonej
Obsługuje opony terenowe o wysokości do 37 cali
Wymaga koła o szerokości co najmniej 9 cali z przesunięciem -12
Oszczędza fabryczny promień skrętu, jazdę i obsługę.
Pasuje do przodu MagneRide
Zawiera wysokiej jakości amortyzatory jednorurowe Falcon 1.1
Zawiera nową stal ?? z tulejami przegubowymi TCT.
Zanim kupisz: jakie wahacze są w Twojej ciężarówce?
ReadyLIFT ma przyjemność zaoferować nowy 9-calowy duży Zestaw podnoszenia do samochodów ciężarowych Chevy Silverado i GMC Sierra 1500 z lat 2014-2018. Ten nowy system podnoszenia będzie działał z ciężarówkami wyposażonymi w przednią część MagneRide lub bez niej. -34900 9-calowy zestaw podnoszący jest przeznaczony do użytku w samochodach ciężarowych GM 1500 z lat 2014-2018 wyposażonych w fabryczne przednie zawieszenie z aluminium lub tłoczonej stali i zawiera nowe rurowe górne wahacze. Niektóre ze wspaniałych funkcji naszego nowego 9-calowego zestawu podnoszącego obejmują: zachowanie fabrycznego promienia skrętu przy jednoczesnym zminimalizowaniu zwiększenia szerokości bieżnika do mniej niż 0,5 cala z każdej strony. Ten zestaw pasuje do opony o wysokości do 37 cali na 9-calowym kole z przesunięciem -12. Nasze nowe przedłużenie dolnego bagażnika z klapką zachowuje fabryczne bagażniki (zarówno standardowe, jak i tylko przedni MagneRide) i nie wymaga obracania bagażnika.Te nowe wsporniki chwytaka wykorzystują nasze dolne tuleje TCT, aby zapewnić precyzyjny punkt obrotu, który utrzymuje fabryczną jazdę.Dodanie naszego nowego rurowe górne wahacze z obrotowymi tulejami TCT. Zapewnia długotrwałą wytrzymałość górnego wahacza, która znacznie przewyższa wahacze ze stali tłoczonej na OE.
Przednia i tylna belka poprzeczna w obudowie stalowej oraz przednia osłona podwozia o pełnej szerokości są produkowane 3/16 " gruba blacha stalowa, która pozwala również na użycie oryginalnej przedniej plastikowej osłony przed żwirem w celu ochrony komory silnika i utrzymania prawidłowego przepływu powietrza zgodnie z zamierzeniami projektantów GM. Nowe wsporniki dyferencjału ze stali 1/4 cala mają podwójny klin i żebro środkowe w kształcie pudełka, aby wytrzymać skręcanie przedniego dyferencjału. (Nie do użytku w pojazdach z napędem na 4 koła — tylko z napędem na 2 koła lub 4 koła.)
Tylny podnośnik jest zapewniany przez tylną pomocniczą resor piórowy i tylne podnośniki z blachy stalowej o grubości 3/16 cala, które obejmują integralne — w zderzakach i przesunięta konstrukcja sworznia dla prawidłowego wyśrodkowania osi i określonych kątów bloków w celu utrzymania prawidłowego kąta wałka zębatego. Ten nowy system podnoszenia obejmuje przedłużone tylne amortyzatory Falcon 1.1 Monotube.
Uwagi:
Nadaje się do opon terenowych o wysokości do 37 - wymaga koła o szerokości 9 cali z przesunięciem -12. ze względu na brak ścierania (bieżnik opon jest różny - niektóre agresywne opony mogą wymagać drobnego przycinania.
Nie do użytku w pojazdach z napędem na 4 koła.
Niezalecane do GMC Denali 1500 z REAR MagneRide lub innych modeli z tylnym MagneRide.Kompatybilny tylko z przednim MagneRide.
Może być stosowany w ciężarówkach z fabrycznym aluminiowym zawieszeniem przednim.
Zawiera gwarancję ReadyLIFT ReadyGuard Powertrain.
Montaż opon
Nadaje się do opon terenowych o wysokości do 37 cali — wymaga koła o szerokości 9 cali z przesunięciem -12, aby zapewnić brak tarcia (bieżnik opon jest różny — niektóre agresywne opony mogą wymagać lekkiego przycięcia.
Rozmiar opon Uwaga: zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto.ng, ale są ograniczone do średnicy całkowitej, średnicy tocznej, szerokości bieżnika, współczynnika kształtu, występu bieżnik, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach będą się znacznie różnić w zależności od producenta opon i kół. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w obsłudze.
Elementy zestawu
Amortyzatory | Falcon 1.1 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 9" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2014 Chevrolet Silverado 1500, 2015 Chevrolet Silverado 1500, 2016 Chevrolet Silverado 1500, 2017 Chevrolet Silverado 1500, 2018 Chevrolet Silverado 1500, 2014 GMC Sierra 1500, 2015 GMC Sierra 1500, 2016 GMC Sierra 1500, 2017 GMC Sierra 1500, 2018 GMC Sierra 1500 |
Amortyzatory | Falcon 1.1 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 9" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2014 Chevrolet Silverado 1500, 2015 Chevrolet Silverado 1500, 2016 Chevrolet Silverado 1500, 2017 Chevrolet Silverado 1500, 2018 Chevrolet Silverado 1500, 2014 GMC Sierra 1500, 2015 GMC Sierra 1500, 2016 GMC Sierra 1500, 2017 GMC Sierra 1500, 2018 GMC Sierra 1500 |