Zestaw liftu 9" z amortyzatorami Falcon 1.1 Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 14-16 ReadyLift 44-34910
Pasuje do samochodów ciężarowych GM 1500 z lat 2014-2016 z przednim zawieszeniem ze staliwa OE
Obsługuje opony terenowe o wysokości do 37 cali
Wymaga koła o szerokości co najmniej 9 cali z - 12 zasięg
Zachowuje fabryczny promień skrętu, właściwości jezdne i obsługę
Współpracuje z przednim MagneRide
Zawiera amortyzatory jednorurowe Falcon 1.1
Zawiera nową rurkę stalowe górne wahacze z tulejami przegubowymi TCT.
ReadyLIFT ma przyjemność zaoferować nowy 9-calowy duży zestaw podnośników do samochodów ciężarowych Chevy Silverado i GMC Sierra 1500 z lat 2014-2016. Ten nowy system podnoszenia będzie działał z ciężarówkami wyposażonymi w przednie zawieszenie MagneRide lub bez. Nowy 9-calowy zestaw podnoszący 44-34910 jest przeznaczony do użytku w samochodach ciężarowych GM 1500 z lat 2014-2016 wyposażonych w fabryczne przednie zawieszenie ze staliwa i zawiera nowe rurowe górne wahacze. Niektóre ze wspaniałych cech naszych nowy 9-calowy zestaw podnoszenia obejmuje zachowanie fabrycznego promienia skrętu przy minimalnym zwiększeniu rozstawu kół do mniej niż 0,5 cala z każdej strony. Ten zestaw pasuje do opony o wysokości do 37 cali na 9-calowym kole z przesunięciem -12. Nasze nowe przedłużenie dolnego bagażnika z klapką zachowuje fabryczne bagażniki (zarówno seryjne, jak i przednie MagneRide) i nie wymaga obracania bagażnika. Te nowe wsporniki z klapką wykorzystują nasze dolne tuleje TCT, aby zapewnić precyzyjny punkt obrotu, który utrzymuje fabryczną jazdę.Dodanie naszej nowej rurki górne wahacze z tulejami przegubowymi TCT. Zapewnia długotrwałą wytrzymałość górnego wahacza, znacznie przewyższającą seryjne wahacze z prasowanej stali.
Przednie/tylne belki poprzeczne w obudowie stalowej i przednia osłona podwozia o pełnej szerokości Wykonane z 3/16 " z blachy stalowej, a także pozwala na użycie oryginalnego plastiku przedniego. Osłona przed żwirem chroniąca komorę silnika i zapewniająca prawidłowy przepływ powietrza zgodnie z zamierzeniami projektantów GM. Nowe wsporniki dyferencjału ze stali 1/4 cala mają podwójny klin i żebro środkowe w kształcie pudełka, aby wytrzymać skręcanie przedniego dyferencjału. (Nie do użytku w pojazdach z napędem na 4 koła — tylko z napędem na 2 koła lub 4 koła.)
Tylny podnośnik jest zapewniany przez tylną pomocniczą resor piórowy i tylne podnośniki z blachy stalowej o grubości 3/16 cala, które obejmują integralne — w zderzakach i przesunięta konstrukcja sworznia dla prawidłowego wyśrodkowania osi i określonych kątów bloków w celu utrzymania prawidłowego kąta wałka zębatego. Ten nowy system podnoszenia obejmuje większe tylne amortyzatory Falcon 1.1 Monotube o większej długości.
Uwagi:
Nadaje się do opon terenowych o wysokości do 37 - wymaga koła o szerokości 9 cali z -12 przesunięć. ze względu na brak ścierania (bieżnik opon jest różny - niektóre agresywne opony mogą wymagać drobnego przycinania.
Nie do użytku w pojazdach z napędem na 4 koła.
Niezalecane do GMC Denali 1500 z REAR MagneRide lub innych modeli z tylnym MagneRide.Kompatybilny tylko z przednim MagneRide.
Zawiera gwarancję na układ napędowy ReadyLIFT ReadyGuard.
Montaż opon
Nadaje się do opon terenowych do 37 - Wymaga koła o szerokości 9 cali z przesunięciem -12, aby uniknąć zacierania (bieżnik opon jest różny - niektóre agresywne opony mogą wymagać drobnego przycięcia.
Uwaga dotycząca rozmiaru opon: Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zwykle oparte na kołach Wheel Pros i Nitto Tyres Ze względu na różnice w produktach różnych producentów opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczenia, szerokość bieżnika, r Wygląd Atio, wzór występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach różnią się znacznie w zależności od producent opon i felg. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w obsłudze.
Elementy zestawu
Amortyzatory | Falcon 1.1 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 9" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2014 Chevrolet Silverado 1500, 2015 Chevrolet Silverado 1500, 2016 Chevrolet Silverado 1500, 2014 GMC Sierra 1500, 2015 GMC Sierra 1500, 2016 GMC Sierra 1500 |
Amortyzatory | Falcon 1.1 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 9" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2014 Chevrolet Silverado 1500, 2015 Chevrolet Silverado 1500, 2016 Chevrolet Silverado 1500, 2014 GMC Sierra 1500, 2015 GMC Sierra 1500, 2016 GMC Sierra 1500 |