Zestaw podnoszenia 6" Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 4WD 19-21 ReadyLift 44-3960
2019-2021 GM 1500 4WD 6" Lift Kit
Zachowuje fabryczne właściwości jezdne i prowadzenie.
Zapewnia prześwit na ponadwymiarowe opony z rynku wtórnego do 35" na zestawie o szerokości od 6" do 9" z przesunięciem zerowym koła bez mocowania.
Montowane na górze przedłużki rozpórki zachowują fabryczną geometrię i umożliwiają zastosowanie fabrycznych kłonic.
Poprzeczki z blachy stalowej 3/16" i płyta poślizgowa.
Zabezpieczające przed uderzeniami stalowe wsporniki mechanizmu różnicowego ze skrzynią skrętną i płyta przeciwzmarszczkowa.
Wyprodukowane ze stali 5-calowe bloki tylnego podnośnika obejmują integralne zderzaki, przesunięty sworzeń i prawidłowy kąt sworznia.
Zawiera ponadwymiarowe tylne amortyzatory Bilstein premium.
Obejmuje gwarancję ReadyGuard na przekładnię.
Uwaga. Używanie funkcji Auto 4 Hi nie jest zalecane.
Uwaga: nie do użytku w modelach Trail Boss, AT4 , AT4X, ZR2, Diesel lub Denali.
Uwaga. Niekompatybilne z Adaptive Ride Control lub zawieszeniem Multimatic™.
UWAGA. Niekompatybilny z tylnymi pojedynczymi resorami piórowymi.
ReadyLIFT® oferuje całkowicie nowy zestaw Big Lift Kit do nowych ciężarówek Chevy Silverado i GMC Sierra 1500 2019-2021! Przedstawiamy zestaw ReadyLIFT 6" Big Lift, zaprojektowany z myślą o niesamowitej jakości jazdy i doskonałym prowadzeniu.
44-3960 - 6"F-5"R Big Lift Kit - GM Silverado/Sierra 1500 4WD Uwaga: nie do użytku w modelach Trail Boss lub AT4 / AT4X.
Zestaw podnoszący 44-3960 wykorzystuje to, co najlepsze w inżynierii ReadyLIFT, ze stalowymi belkami przednimi i tylnymi oraz przednią osłoną o pełnej szerokości o grubości 3 mm stal. 16-calowa blacha stalowa. Nowe wsporniki dyferencjału ze stali 1/4" mają podwójny klin i środkowe żebro w kształcie pudełka, aby wytrzymać nadmierne skręcanie przedniego dyferencjału.
Nasz 6-calowy zestaw podnoszący ma wzmocniony kątowy i przesunięta góra Przedłużenia nóg podporowych, które wyrównują nogi, aby zoptymalizować odporność na uderzenia i zminimalizować zużycie Specjalnie zaprojektowana wyściółka wstępnego obciążenia dolnej podpory zapewnia dodatkową korzyść w postaci nieznacznego zwiększenia sztywności sprężyny, aby lepiej radziła sobie z dużymi kołami i oponami, które o nie zaczepiają. Ta nowa ciężarówka ma windę. Aby podnieść tył, dodano nowe prefabrykowane stalowe bloki tylne o wysokości 5 cali ze zintegrowanymi mocowaniami zderzaka, a także nowe tylne amortyzatory Bilstein serii 5100.
Ponad 9 miesięcy prac rozwojowych i rozwojowych oraz więcej niesamowitych funkcji niż możemy wspomnieć, najważniejsze jest to, że ten nowy Big Lift Kit to najlepszy 6-calowy zestaw do podnoszenia, jaki można zainstalować w nowej ciężarówce GM 1500 4WD 2019-2021! Tysiące kilometrów testów na drogach i szlakach dowiodło, że nasz nowy 6-calowy zestaw podnoszący pozwala nowym ciężarówkom GM 1500 jeździć lepiej niż seryjne!
Zalecana maksymalna opona nieobcięta: offset 20x9 0 - opona 35x12,50 .*Max. przycięte: 20x10 -18, offset - 35x12,50 lub 325/60R20. /p>
UWAGA. Auto 4 Hi nie jest zalecane.
UWAGA. Nie do użytku w pojazdach z Adaptive Ride Control lub Multimatic™.
UWAGA: Ten zestaw GM 1500 NIE JEST KOMPATYBILNY z pojazdami wyposażonymi w tylne kompozytowe pojedyncze resory piórowe. Pojedynczy resor piórowy jest łatwy do rozpoznania — śruba w kształcie litery U ma okrągły kształt wokół górnej części resora piórowego. Ten zestaw działa tylko z pojazdami wyposażonymi w tradycyjne stalowe resory piórowe, oznaczone „kwadratowymi” śrubami w kształcie litery U.
Cechy:
Zachowuje fabryczne właściwości jezdne i prowadzenie. .
Zapewnia prześwit na ponadwymiarowe opony z rynku wtórnego — do 35" na zestawie 6" na kołach o szerokości 9" bez zwisu i bez wykończenia.
Przedłużenia rozpórki mocowane od góry zachowują fabryczną geometrię i fabryczne osiągi. usztywnienie.
Poprzeczki i osłona podwozia z blachy stalowej 3/16".
Stalowe wsporniki dyferencjału przeciwskrętnego z klinami.
Prefabrykowane stalowe bloki tylnego podnośnika 5" zawierają wbudowane ograniczniki, przesunięty sworzeń i zapewniają prawidłowe kąt sworznia.
Obejmuje tylne amortyzatory Bilstein premium o przedłużonej długości.
Obejmuje gwarancję ReadyGuard na układ napędowy.
Montaż opon
20x9 0 offset - opona 35x12, 50.*Maks. przycięte: 20x10 -18 offset - 35x12,50 lub 325/60R20. tylną filcową krawędź wykładziny i przednią tylną krawędź błotnika.Uwaga dotycząca rozmiaru opon. Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się, które opony są odpowiednie do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jakości jazdy: Podczas podnoszenia pojazdu i instalowania nieoryginalnych kół i opon, projekt producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w prowadzeniu.
Komponenty zestawu
Wzmocnione przednie i tylne poprzeczki.
Wzmocniona osłona podwozia.
Wzmocnione przedłużki goleni górnego mocowania.
Wysuwane ramiona stabilizatora.
Wytrzymałe stalowe bloki tylnego podnośnika z mocowaniami błotników.
Wzmocnione żeliwne zwrotnice służą do utrzymywania geometria jakości fabrycznej.
Tylne amortyzatory Bilstein serii 5100.
Wszystkie niezbędne wyposażenie i instrukcje.
Amortyzatory | Bilstein |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 6" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | Use of Auto 4 Hi feature not recommended. |
Automatyczny | 2020 Chevrolet Silverado 1500, 2020 GMC Sierra 1500, 2021 Chevrolet Silverado 1500, 2021 GMC Sierra 1500, 2019 Chevrolet Silverado 1500 New Model, 2019 GMC Sierra 1500 New Model |
Amortyzatory | Bilstein |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 6" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | Use of Auto 4 Hi feature not recommended. |
Automatyczny | 2020 Chevrolet Silverado 1500, 2020 GMC Sierra 1500, 2021 Chevrolet Silverado 1500, 2021 GMC Sierra 1500, 2019 Chevrolet Silverado 1500 New Model, 2019 GMC Sierra 1500 New Model |