Zestaw podnoszenia 6" Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 4WD 19-21 ReadyLift 44-3960

0 Opinie
Numer katalogowy:
  • 44-3960
Amortyzatory Bilstein
Marka ReadyLift
Notatka Use of Auto 4 Hi feature not recommended.
Wyświetl wszystkie funkcje
11 576.2 zł
Zawiera 23% Vat
tylko 2 pozostały na stanie (2)
Średni czas dostawy od - 10 dni roboczych
Zamów telefonicznie phone +48 51 310 24 44
Upewnij się, że to pasuje

Proszę wybrać swój pojazd, aby upewnić się, że ten produkt pasuje.

2019-2021 GM 1500 4WD 6" Lift Kit

Zachowuje fabryczne właściwości jezdne i prowadzenie.
Zapewnia prześwit na ponadwymiarowe opony z rynku wtórnego do 35" na zestawie o szerokości od 6" do 9" z przesunięciem zerowym koła bez mocowania.
Montowane na górze przedłużki rozpórki zachowują fabryczną geometrię i umożliwiają zastosowanie fabrycznych kłonic.
Poprzeczki z blachy stalowej 3/16" i płyta poślizgowa.
Zabezpieczające przed uderzeniami stalowe wsporniki mechanizmu różnicowego ze skrzynią skrętną i płyta przeciwzmarszczkowa.
Wyprodukowane ze stali 5-calowe bloki tylnego podnośnika obejmują integralne zderzaki, przesunięty sworzeń i prawidłowy kąt sworznia.
Zawiera ponadwymiarowe tylne amortyzatory Bilstein premium.
Obejmuje gwarancję ReadyGuard na przekładnię.

Uwaga.  Używanie funkcji Auto 4 Hi nie jest zalecane.

Uwaga: nie do użytku w modelach Trail Boss, AT4 , AT4X, ZR2, Diesel lub Denali.

Uwaga.  Niekompatybilne z Adaptive Ride Control lub zawieszeniem Multimatic™.

UWAGA. Niekompatybilny z tylnymi pojedynczymi resorami piórowymi.

ReadyLIFT® oferuje całkowicie nowy zestaw Big Lift Kit do nowych ciężarówek Chevy Silverado i GMC Sierra 1500 2019-2021! Przedstawiamy zestaw ReadyLIFT 6" Big Lift, zaprojektowany z myślą o niesamowitej jakości jazdy i doskonałym prowadzeniu.

44-3960 - 6"F-5"R Big Lift Kit - GM Silverado/Sierra 1500 4WD  Uwaga: nie do użytku w modelach Trail Boss lub AT4 / AT4X.

Zestaw podnoszący 44-3960 wykorzystuje to, co najlepsze w inżynierii ReadyLIFT, ze stalowymi belkami przednimi i tylnymi oraz przednią osłoną o pełnej szerokości o grubości 3 mm stal. 16-calowa blacha stalowa. Nowe wsporniki dyferencjału ze stali 1/4" mają podwójny klin i środkowe żebro w kształcie pudełka, aby wytrzymać nadmierne skręcanie przedniego dyferencjału.

Nasz 6-calowy zestaw podnoszący ma wzmocniony kątowy i przesunięta góra Przedłużenia nóg podporowych, które wyrównują nogi, aby zoptymalizować odporność na uderzenia i zminimalizować zużycie Specjalnie zaprojektowana wyściółka wstępnego obciążenia dolnej podpory zapewnia dodatkową korzyść w postaci nieznacznego zwiększenia sztywności sprężyny, aby lepiej radziła sobie z dużymi kołami i oponami, które o nie zaczepiają. Ta nowa ciężarówka ma windę. Aby podnieść tył, dodano nowe prefabrykowane stalowe bloki tylne o wysokości 5 cali ze zintegrowanymi mocowaniami zderzaka, a także nowe tylne amortyzatory Bilstein serii 5100.

Ponad 9 miesięcy prac rozwojowych i rozwojowych oraz więcej niesamowitych funkcji niż możemy wspomnieć, najważniejsze jest to, że ten nowy Big Lift Kit to najlepszy 6-calowy zestaw do podnoszenia, jaki można zainstalować w nowej ciężarówce GM 1500 4WD 2019-2021! Tysiące kilometrów testów na drogach i szlakach dowiodło, że nasz nowy 6-calowy zestaw podnoszący pozwala nowym ciężarówkom GM 1500 jeździć lepiej niż seryjne!

Zalecana maksymalna opona nieobcięta:  offset 20x9 0 - opona 35x12,50 .*Max. przycięte: 20x10 -18, offset - 35x12,50 lub 325/60R20. /p>

UWAGA. Auto 4 Hi nie jest zalecane.

UWAGA.  Nie do użytku w pojazdach z Adaptive Ride Control lub Multimatic™.

UWAGA:  Ten zestaw GM 1500 NIE JEST KOMPATYBILNY z pojazdami wyposażonymi w tylne kompozytowe pojedyncze resory piórowe.  Pojedynczy resor piórowy jest łatwy do rozpoznania — śruba w kształcie litery U ma okrągły kształt wokół górnej części resora piórowego.  Ten zestaw działa tylko z pojazdami wyposażonymi w tradycyjne stalowe resory piórowe, oznaczone „kwadratowymi” śrubami w kształcie litery U.

Cechy:

Zachowuje fabryczne właściwości jezdne i prowadzenie. .
Zapewnia prześwit na ponadwymiarowe opony z rynku wtórnego — do 35" na zestawie 6" na kołach o szerokości 9" bez zwisu i bez wykończenia.
Przedłużenia rozpórki mocowane od góry zachowują fabryczną geometrię i fabryczne osiągi. usztywnienie.
Poprzeczki i osłona podwozia z blachy stalowej 3/16".
Stalowe wsporniki dyferencjału przeciwskrętnego z klinami.
Prefabrykowane stalowe bloki tylnego podnośnika 5" zawierają wbudowane ograniczniki, przesunięty sworzeń i zapewniają prawidłowe kąt sworznia.
Obejmuje tylne amortyzatory Bilstein premium o przedłużonej długości.
Obejmuje gwarancję ReadyGuard na układ napędowy.

Montaż opon

20x9 0 offset - opona 35x12, 50.*Maks. przycięte: 20x10 -18 offset - 35x12,50 lub 325/60R20. tylną filcową krawędź wykładziny i przednią tylną krawędź błotnika.

Uwaga dotycząca rozmiaru opon. Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się, które opony są odpowiednie do Twojego zastosowania.

Uwaga dotycząca jakości jazdy: Podczas podnoszenia pojazdu i instalowania nieoryginalnych kół i opon, projekt producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w prowadzeniu.

Komponenty zestawu

Wzmocnione przednie i tylne poprzeczki.

Wzmocniona osłona podwozia.

Wzmocnione przedłużki goleni górnego mocowania.

Wysuwane ramiona stabilizatora.

Wytrzymałe stalowe bloki tylnego podnośnika z mocowaniami błotników.

Wzmocnione żeliwne zwrotnice służą do utrzymywania geometria jakości fabrycznej.

Tylne amortyzatory Bilstein serii 5100.

Wszystkie niezbędne wyposażenie i instrukcje.

Amortyzatory Bilstein
Strona instalacji Rear, Front
Wysokość podnoszenia, cale 6"
Podmodel 4WD
Marka ReadyLift
Notatka Use of Auto 4 Hi feature not recommended.
Automatyczny 2020 Chevrolet Silverado 1500, 2020 GMC Sierra 1500, 2021 Chevrolet Silverado 1500, 2021 GMC Sierra 1500, 2019 Chevrolet Silverado 1500 New Model, 2019 GMC Sierra 1500 New Model
Zestaw podnoszenia 6" Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 4WD 19-21 ReadyLift 44-3960
Amortyzatory Bilstein
Strona instalacji Rear, Front
Wysokość podnoszenia, cale 6"
Podmodel 4WD
Marka ReadyLift
Notatka Use of Auto 4 Hi feature not recommended.
Automatyczny 2020 Chevrolet Silverado 1500, 2020 GMC Sierra 1500, 2021 Chevrolet Silverado 1500, 2021 GMC Sierra 1500, 2019 Chevrolet Silverado 1500 New Model, 2019 GMC Sierra 1500 New Model
Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka