Zestaw liftu 6" z amortyzatorami Falcon 1.1 Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 4WD 19-21 ReadyLift 44-39600

0 Opinie
Numer katalogowy:
  • 44-39600
Amortyzatory Falcon 1.1
Notatka Use of Auto 4 Hi feature not recommended.
Marka ReadyLift
Wyświetl wszystkie funkcje
11 817.4 zł
Zawiera 23% Vat
Tylko w przedsprzedaży
Średni czas dostawy od - 10 dni roboczych
Zamów telefonicznie phone +48 51 310 24 44
Upewnij się, że to pasuje

Proszę wybrać swój pojazd, aby upewnić się, że ten produkt pasuje.

2019-2021 GM 1500 4WD 6" Lift Kit

Zachowuje fabryczne właściwości jezdne i prowadzenie.
Zapewnia prześwit na ponadwymiarowe opony z rynku wtórnego do 35" na zestawie o szerokości od 6" do 9" z przesunięciem zerowym koła bez pasowania.
Montowane na górze przedłużki kłonic zachowują fabryczną geometrię i umożliwiają użycie fabrycznych kłonic.
Poprzeczki z blachy stalowej 3/16" i płyta poślizgowa.
Antystalowe wsporniki nośne zabezpieczone przed skręcaniem i plisowane dyferencjały.
Wyprodukowane ze stali 5-calowe bloki tylnego podnośnika zawierają zintegrowane odboje, przesunięty sworzeń i prawidłowy kąt sworznia.
Zawiera wysokiej jakości amortyzatory jednorurowe Falcon 1.1 o wydłużonych tylnych amortyzatorach.
>Obejmuje gwarancję przekładni ReadyGuard .

Uwaga.  Auto 4 Hi nie jest zalecane.

Uwaga: Nie stosować w modelach Trail Boss, AT4, AT4X, ZR2, Diesel ani Denali.

Uwaga.  Niekompatybilne z zawieszeniem Adaptive Ride Control lub Multimatic™.

Uwaga:  Niekompatybilne ze sprężynami piórowymi tylnego monitora.

ReadyLIFT oferuje całkowicie nowy zestaw Big Lift do nowych ciężarówek Chevy Silverado i GMC Sierra 1500 z lat 2019-2021! Przedstawiamy zestaw ReadyLIFT 6" Big Lift z amortyzatorami jednorurowymi Falcon 1.1 zaprojektowanymi z myślą o niesamowitej jakości jazdy i doskonałym prowadzeniu.

Uwaga.  Nie do użytku w modelach Trail Boss, ZR2 lub AT4/AT4X.< /p >

Zestaw podnośnika 44-39600 wykorzystuje to, co najlepsze w inżynierii ReadyLIFT: przednie i tylne belki poprzeczne ze stali o przekroju skrzynkowym oraz przednią osłonę podwozia o pełnej szerokości wykonaną z blachy stalowej 3/16". Nowe wsporniki wspornika mechanizmu różnicowego ze stali 1/4" w kształcie pudełka mają podwójny klin i środkowe żebro w kształcie pudełka, aby przeciwdziałać nadmiernemu skręcaniu przedniego mechanizmu różnicowego.

Nasz 6-calowy zestaw do podnoszenia obejmuje wzmocnione, ustawione pod kątem i przesunięte przedłużenia wsporników górnych, które wyrównują kłonice w celu zoptymalizowania uderzenia osiągi i minimalizacja zużycia Specjalnie zaprojektowana wyściółka wstępnego naprężenia dolnego amortyzatora zapewnia dodatkową korzyść w postaci nieznacznego zwiększenia sztywności sprężyny, aby lepiej radziła sobie z dużymi kołami i oponami, które będą na nich lądować. Ta nowa ciężarówka ma windę. Aby podnieść tył, dodano nowe prefabrykowane stalowe bloki tylne o wysokości 5 cali ze zintegrowanymi mocowaniami zderzaka, a także nowe jednorurowe tylne amortyzatory Falcon 1.1.

Ponad 9 miesięcy rozwoju i jeszcze więcej niesamowitych funkcje, o których moglibyśmy wspomnieć, najważniejsze jest to, że ten nowy zestaw Big Lift Kit to najlepszy 6-calowy zestaw do podnoszenia, jaki można zainstalować w nowej ciężarówce GM 1500 4WD 2019-2021! Tysiące mil dróg i szlaków zostało sprawdzonych z Twoim nowym zestawem podnoszącym 6", te nowe ciężarówki GM 1500 jeżdżą lepiej niż seryjne!

Zalecana maksymalna opona bez trymowania: 20x9 offset 0 - opona 35x12,50.*Maks. wykończenie: 20x10 -18, przesunięcie - 35x12,50 lub 325/60R20*Wymagania dotyczące cięcia kół/opon większych niż zalecane obejmują przednią warstwę, przednią krawędź filcowej wykładziny, tylną krawędź filcowej okładziny oraz przednią tylną krawędź wnęki błotnika.< / p>

UWAGA: Auto 4 Hi nie jest zalecane.

UWAGA:  Nie do użytku w pojazdach z Adaptive Ride Control lub Multimatic™.

UWAGA.  Ten zestaw GM 1500 NIE JEST KOMPATYBILNY z pojazdami wyposażonymi w tylne kompozytowe pojedyncze resory piórowe.  Pojedyncze resory piórowe są łatwo rozpoznawalne — śruba w kształcie litery U ma okrągły kształt wokół górnej części resoru piórowego.  Ten zestaw działa tylko z pojazdami wyposażonymi w tradycyjne stalowe resory piórowe, oznaczone "kwadratowymi" U-boltami.


Cechy:

Zachowuje fabryczne właściwości jezdne i sterowność.
Zapewnia prześwit na ponadwymiarowe opony z rynku wtórnego — do 35 cali na 6-calowym zestawie na 9-calowych kołach z zerowym przesunięciem, bez wykończenia.
Górne przedłużki kolumny zachowują specyfikację fabryczną
3/16" stalowe belki poprzeczne i osłona podwozia.
Stalowe wsporniki mechanizmu różnicowego z blokadą przeciwskrętną i klinem.
Stalowe 5-calowe tylne bloki zawierają wbudowane odboje, przesunięty sworzeń i zapewniają prawidłowy kąt sworznia .
Zawiera amortyzatory tylne premium Falcon 1.1 z pojedynczą rurą o przedłużonej długości.
Zawiera gwarancję ReadyGuard na układ napędowy.

Montaż opon

p>20x9 0 offset - opona 35x12,50 .*Maks. przycięte: 20x10 -18 zasięg - 35x12,50 lub 325/60R20 t krawędź podkładki filcowej, tylna krawędź podkładki filcowej i błotnik przedniej krawędzi tylnej włazu.

Uwaga dotycząca rozmiaru opon. Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby uzyskać więcej informacji na temat opon odpowiednich do danego zastosowania.

Uwaga dotycząca jakości jazdy: podczas podnoszenia pojazdu i instalowania nieoryginalnych kół i opon, projekt producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w prowadzeniu.

Komponenty zestawu

Wzmocnione przednie i tylne poprzeczki.

Wzmocniona osłona podwozia.

Wzmocnione przedłużki goleni górnego mocowania.

Wysuwane ramiona stabilizatora.

Wytrzymałe stalowe bloki tylnego podnośnika z mocowaniami błotników.

Wzmocnione żeliwne zwrotnice służą do utrzymywania geometria jakości fabrycznej.

Amortyzatory jednorurowe Falcon 1.1.

Wszystkie niezbędne wyposażenie i instrukcje.

Amortyzatory Falcon 1.1
Strona instalacji Rear, Front
Wysokość podnoszenia, cale 6"
Podmodel 4WD
Notatka Use of Auto 4 Hi feature not recommended.
Marka ReadyLift
Automatyczny 2020 Chevrolet Silverado 1500, 2020 GMC Sierra 1500, 2021 Chevrolet Silverado 1500, 2021 GMC Sierra 1500, 2019 Chevrolet Silverado 1500 New Model, 2019 GMC Sierra 1500 New Model
Zestaw liftu 6" z amortyzatorami Falcon 1.1 Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 4WD 19-21 ReadyLift 44-39600
Amortyzatory Falcon 1.1
Strona instalacji Rear, Front
Wysokość podnoszenia, cale 6"
Podmodel 4WD
Notatka Use of Auto 4 Hi feature not recommended.
Marka ReadyLift
Automatyczny 2020 Chevrolet Silverado 1500, 2020 GMC Sierra 1500, 2021 Chevrolet Silverado 1500, 2021 GMC Sierra 1500, 2019 Chevrolet Silverado 1500 New Model, 2019 GMC Sierra 1500 New Model
Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka