Zestaw lift 8" z amortyzatorami Falcon 1.1 Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 4WD 19-21 ReadyLift 44-39800

0 Opinie
Numer katalogowy:
  • 44-39800
Amortyzatory Falcon 1.1
Marka ReadyLift
Notatka Use of Auto 4 Hi feature not recommended.
Wyświetl wszystkie funkcje
13 746.8 zł
Zawiera 23% Vat
Tylko w przedsprzedaży
Średni czas dostawy od - 10 dni roboczych
Zamów telefonicznie phone +48 51 310 24 44
Upewnij się, że to pasuje

Proszę wybrać swój pojazd, aby upewnić się, że ten produkt pasuje.

2019-2021 GM 1500 4WD 8" Lift Kit

Zachowuje fabryczne właściwości jezdne i prowadzenie.

Zapewnia prześwit na ponadwymiarowe opony z rynku wtórnego do 37x12,50 na 8" ustawione na kołach o szerokości 9" z zerowym offsetem i bez trymowania. Offset -18 będzie wymagał drobnych regulacji.

Zastrzeżona konstrukcja tulei dolnego amortyzatora zachowuje fabryczną geometrię i pozwala na fabryczne zastosowanie amortyzatora.

< p >Ramiona górne ze stali rurowej z bezobsługowymi tulejami obrotowymi i przegubami kulowymi o nośności 1 tony.

Belki poprzeczne z blachy stalowej 3/16" i osłona podwozia.

Stalowe wsporniki mechanizmu różnicowego z zabezpieczeniem przed skręcaniem i klinami .

Wyprodukowane ze stali 5-calowe tylne bloki podnoszące zawierają wbudowane ograniczniki błotników, przesunięty sworzeń i prawidłowy kąt sworznia. Zawiera również tylne przedłużenie dla dodatkowego udźwigu.

Zawiera przedłużoną rurę pojedynczą Falcon Premium 1,1 długości tylnego amortyzatora.

Zawiera gwarancję ReadyGuard na układ napędowy.

Uwaga.  Auto 4 Hi nie jest zalecane.

Uwaga: nie do użytku w modelach Trail Boss, AT4, AT4X, ZR2, Diesel lub Denali.

Uwaga: Niekompatybilne z zawieszeniem Adaptive Ride Control lub Multimatic™.

Uwaga.  Niekompatybilne z re r ze sprężynami jednopiórowymi.

ReadyLIFT oferuje teraz całkowicie nowy zestaw Big Lift do nowych ciężarówek Chevy Silverado i GMC Sierra 1500 z lat 2019-2021! Przedstawiamy 8-calowy zestaw ReadyLIFT Big Lift Kit, zaprojektowany z myślą o niesamowitej jakości jazdy i doskonałym prowadzeniu.

44-39800 - 8"F-6,5"R Big Lift Kit - GM Silverado/Sierra 1500 4WD

UWAGA. Nie jest przeznaczony do użytku z modelami Trail Boss, AT4, AT4X, ZR2 i Denali.

UWAGA. Niekompatybilny z Adaptive Ride Control lub Multimatic™. zawieszki.

UWAGA:  Ten zestaw GM 1500 NIE JEST KOMPATYBILNY z pojazdami wyposażonymi w tylne kompozytowe pojedyncze resory piórowe.  Pojedyncze pióro jest łatwo rozpoznawalne — śruba w kształcie litery U ma okrągły kształt wokół górnej części resora piórowego.  Ten zestaw działa tylko z pojazdami wyposażonymi w tradycyjne stalowe resory piórowe, oznaczone „kwadratowymi” śrubami w kształcie litery U.

Zestaw podnoszenia 44-39800 wykorzystuje najlepsze konstrukcje ReadyLIFT: stalowy przód/tył o przekroju skrzynkowym poprzeczki i pełnowymiarową przednią osłonę podwozia wykonaną z blachy stalowej 3/16". Nowe stalowe wsporniki dyferencjału 1/4" mają podwójny klin i pudełkowe żebro środkowe, aby poradzić sobie z nadmiernym skręcaniem przedniego dyferencjału.

Nasze nowe przedłużenie dolnej kolumny amortyzatora » zachowuje swoją funkcjonalność. stojaki fabryczne i nie wymaga obracania stojaka. Te nowe wsporniki typu clamshell wykorzystują nasze dolne tuleje TCT, aby zapewnić precyzyjny punkt obrotu, który utrzymuje fabryczną jazdę. Dodatek naszych opatentowanych nowych rurowych górnych wahaczy z tulejami przegubowymi TCT zapewnia długotrwałą trwałość górnych wahaczy, która znacznie przewyższa oryginalne wyposażenie wahaczy z tłoczonej stali. Aby podnieść tył, dodano nowe, prefabrykowane stalowe tylne bloki o wysokości 5 cali ze zintegrowanymi mocowaniami błotników i dodatkową osłoną, a także nowe tylne amortyzatory Falcon 1.1 Monotube.

W ciągu ponad dziewięciu miesięcy eksploatacji projekt i rozwoju, a także więcej niesamowitych funkcji, niż moglibyśmy wymienić, najważniejsze jest to, że ten nowy zestaw Big Lift Kit to najlepszy 8-calowy zestaw podnoszący, jaki można zainstalować w nowej zabudowie GM 1500 4WD 2019-2021! Tysiące kilometrów testów na drogach i szlakach dowiodły, że nasz nowy zestaw podnoszący 8" pozwala nowym ciężarówkom GM 1500 jeździć lepiej niż seryjne!

Zalecana maksymalna opona nieobcięta: opona 20x9 0 z przesunięciem - opona 37x12,50 .

*Maks. przycięte: 20x10 - 18, z przesunięciem - 37 x 12,50.

Wymagania dotyczące cięcia dla kół/opon większych niż zalecane obejmują przednią owiewkę, przednią krawędź filcowej wykładziny, tylną krawędź filcowej wykładziny i przedni tylny błotnik.

UWAGA. Nie zaleca się używania Auto 4 Hi.

Cechy:

Zachowuje fabryczną jazdę i kontrolę.

Zapewnia prześwit na ponadwymiarowe opony z rynku wtórnego o rozmiarze do 37x12,50 na 8-calowym zestawie na 9-calowych kołach z zerowym offsetem i bez wykończenia. Przesunięcie -18 będzie wymagało drobnych regulacji.

Zastrzeżona konstrukcja obudowy tulei dolnego amortyzatora zachowuje fabryczną geometrię i pozwala na fabryczne zastosowanie amortyzatora.

Ramiona górne z rur stalowych z bezobsługowymi tulejami obrotowymi i 1- Belki poprzeczne i osłona podwozia z blachy stalowej o grubości 3/16 cala

Stalowe wsporniki dyferencjału z zabezpieczeniem przeciwskrętnym i klinami

Prefabrykowana stal 5-calowe bloki tylnego podnośnika zawierają wbudowane ograniczniki błotników, przesunięty sworzeń i zapewnić odpowiedni kąt osi. Obejmuje również tylne skrzydło wysuwane dla dodatkowego podniesienia o 1,5 cala.

Zawiera premium Falcon 1.1. Tylne amortyzatory jednorurowe o wydłużonej długości.

Obejmuje gwarancję ReadyGuard Powertrain.

Montaż opon

Zalecana maksymalna opona nieobcięta: 20x9 0 offset - opona 37x12,50.

*Maks. przycięte: 20 x 10 - 18, z przesunięciem - 37 x 12,50.

Wymagania dotyczące cięcia dla kół/opon większych niż zalecane obejmują przednią osłonę, przednią krawędź podkładki filcowej, krawędź tylnej wykładziny i przednią tylną krawędź błotnika.

Uwaga dotycząca rozmiaru opon: Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.

Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w obsłudze.

Amortyzatory Falcon 1.1
Strona instalacji Rear, Front
Wysokość podnoszenia, cale 8"
Podmodel 4WD
Marka ReadyLift
Notatka Use of Auto 4 Hi feature not recommended.
Automatyczny 2020 Chevrolet Silverado 1500, 2020 GMC Sierra 1500, 2021 Chevrolet Silverado 1500, 2021 GMC Sierra 1500, 2019 Chevrolet Silverado 1500 New Model, 2019 GMC Sierra 1500 New Model
Zestaw lift 8" z amortyzatorami Falcon 1.1 Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 4WD 19-21 ReadyLift 44-39800
Amortyzatory Falcon 1.1
Strona instalacji Rear, Front
Wysokość podnoszenia, cale 8"
Podmodel 4WD
Marka ReadyLift
Notatka Use of Auto 4 Hi feature not recommended.
Automatyczny 2020 Chevrolet Silverado 1500, 2020 GMC Sierra 1500, 2021 Chevrolet Silverado 1500, 2021 GMC Sierra 1500, 2019 Chevrolet Silverado 1500 New Model, 2019 GMC Sierra 1500 New Model
Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka