Zestaw lift 8" z amortyzatorami Falcon 1.1 Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 4WD 19-21 ReadyLift 44-39800
2019-2021 GM 1500 4WD 8" Lift Kit
Zachowuje fabryczne właściwości jezdne i prowadzenie.
Zapewnia prześwit na ponadwymiarowe opony z rynku wtórnego do 37x12,50 na 8" ustawione na kołach o szerokości 9" z zerowym offsetem i bez trymowania. Offset -18 będzie wymagał drobnych regulacji.
Zastrzeżona konstrukcja tulei dolnego amortyzatora zachowuje fabryczną geometrię i pozwala na fabryczne zastosowanie amortyzatora.
< p >Ramiona górne ze stali rurowej z bezobsługowymi tulejami obrotowymi i przegubami kulowymi o nośności 1 tony.Belki poprzeczne z blachy stalowej 3/16" i osłona podwozia.
Stalowe wsporniki mechanizmu różnicowego z zabezpieczeniem przed skręcaniem i klinami .
Wyprodukowane ze stali 5-calowe tylne bloki podnoszące zawierają wbudowane ograniczniki błotników, przesunięty sworzeń i prawidłowy kąt sworznia. Zawiera również tylne przedłużenie dla dodatkowego udźwigu.
Zawiera przedłużoną rurę pojedynczą Falcon Premium 1,1 długości tylnego amortyzatora.
Zawiera gwarancję ReadyGuard na układ napędowy.
Uwaga. Auto 4 Hi nie jest zalecane.
Uwaga: nie do użytku w modelach Trail Boss, AT4, AT4X, ZR2, Diesel lub Denali.
Uwaga: Niekompatybilne z zawieszeniem Adaptive Ride Control lub Multimatic™.
Uwaga. Niekompatybilne z re r ze sprężynami jednopiórowymi.
ReadyLIFT oferuje teraz całkowicie nowy zestaw Big Lift do nowych ciężarówek Chevy Silverado i GMC Sierra 1500 z lat 2019-2021! Przedstawiamy 8-calowy zestaw ReadyLIFT Big Lift Kit, zaprojektowany z myślą o niesamowitej jakości jazdy i doskonałym prowadzeniu.
44-39800 - 8"F-6,5"R Big Lift Kit - GM Silverado/Sierra 1500 4WD
UWAGA. Nie jest przeznaczony do użytku z modelami Trail Boss, AT4, AT4X, ZR2 i Denali.
UWAGA. Niekompatybilny z Adaptive Ride Control lub Multimatic™. zawieszki.
UWAGA: Ten zestaw GM 1500 NIE JEST KOMPATYBILNY z pojazdami wyposażonymi w tylne kompozytowe pojedyncze resory piórowe. Pojedyncze pióro jest łatwo rozpoznawalne — śruba w kształcie litery U ma okrągły kształt wokół górnej części resora piórowego. Ten zestaw działa tylko z pojazdami wyposażonymi w tradycyjne stalowe resory piórowe, oznaczone „kwadratowymi” śrubami w kształcie litery U.
Zestaw podnoszenia 44-39800 wykorzystuje najlepsze konstrukcje ReadyLIFT: stalowy przód/tył o przekroju skrzynkowym poprzeczki i pełnowymiarową przednią osłonę podwozia wykonaną z blachy stalowej 3/16". Nowe stalowe wsporniki dyferencjału 1/4" mają podwójny klin i pudełkowe żebro środkowe, aby poradzić sobie z nadmiernym skręcaniem przedniego dyferencjału.
Nasze nowe przedłużenie dolnej kolumny amortyzatora » zachowuje swoją funkcjonalność. stojaki fabryczne i nie wymaga obracania stojaka. Te nowe wsporniki typu clamshell wykorzystują nasze dolne tuleje TCT, aby zapewnić precyzyjny punkt obrotu, który utrzymuje fabryczną jazdę. Dodatek naszych opatentowanych nowych rurowych górnych wahaczy z tulejami przegubowymi TCT zapewnia długotrwałą trwałość górnych wahaczy, która znacznie przewyższa oryginalne wyposażenie wahaczy z tłoczonej stali. Aby podnieść tył, dodano nowe, prefabrykowane stalowe tylne bloki o wysokości 5 cali ze zintegrowanymi mocowaniami błotników i dodatkową osłoną, a także nowe tylne amortyzatory Falcon 1.1 Monotube.
W ciągu ponad dziewięciu miesięcy eksploatacji projekt i rozwoju, a także więcej niesamowitych funkcji, niż moglibyśmy wymienić, najważniejsze jest to, że ten nowy zestaw Big Lift Kit to najlepszy 8-calowy zestaw podnoszący, jaki można zainstalować w nowej zabudowie GM 1500 4WD 2019-2021! Tysiące kilometrów testów na drogach i szlakach dowiodły, że nasz nowy zestaw podnoszący 8" pozwala nowym ciężarówkom GM 1500 jeździć lepiej niż seryjne!
Zalecana maksymalna opona nieobcięta: opona 20x9 0 z przesunięciem - opona 37x12,50 .
*Maks. przycięte: 20x10 - 18, z przesunięciem - 37 x 12,50.
Wymagania dotyczące cięcia dla kół/opon większych niż zalecane obejmują przednią owiewkę, przednią krawędź filcowej wykładziny, tylną krawędź filcowej wykładziny i przedni tylny błotnik.
UWAGA. Nie zaleca się używania Auto 4 Hi.
Cechy:
Zachowuje fabryczną jazdę i kontrolę.
Zapewnia prześwit na ponadwymiarowe opony z rynku wtórnego o rozmiarze do 37x12,50 na 8-calowym zestawie na 9-calowych kołach z zerowym offsetem i bez wykończenia. Przesunięcie -18 będzie wymagało drobnych regulacji.
Zastrzeżona konstrukcja obudowy tulei dolnego amortyzatora zachowuje fabryczną geometrię i pozwala na fabryczne zastosowanie amortyzatora.
Ramiona górne z rur stalowych z bezobsługowymi tulejami obrotowymi i 1- Belki poprzeczne i osłona podwozia z blachy stalowej o grubości 3/16 cala
Stalowe wsporniki dyferencjału z zabezpieczeniem przeciwskrętnym i klinami
Prefabrykowana stal 5-calowe bloki tylnego podnośnika zawierają wbudowane ograniczniki błotników, przesunięty sworzeń i zapewnić odpowiedni kąt osi. Obejmuje również tylne skrzydło wysuwane dla dodatkowego podniesienia o 1,5 cala.
Zawiera premium Falcon 1.1. Tylne amortyzatory jednorurowe o wydłużonej długości.
Obejmuje gwarancję ReadyGuard Powertrain.
Montaż opon
Zalecana maksymalna opona nieobcięta: 20x9 0 offset - opona 37x12,50.
*Maks. przycięte: 20 x 10 - 18, z przesunięciem - 37 x 12,50.
Wymagania dotyczące cięcia dla kół/opon większych niż zalecane obejmują przednią osłonę, przednią krawędź podkładki filcowej, krawędź tylnej wykładziny i przednią tylną krawędź błotnika.
Uwaga dotycząca rozmiaru opon: Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w obsłudze.
Amortyzatory | Falcon 1.1 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 8" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | Use of Auto 4 Hi feature not recommended. |
Automatyczny | 2020 Chevrolet Silverado 1500, 2020 GMC Sierra 1500, 2021 Chevrolet Silverado 1500, 2021 GMC Sierra 1500, 2019 Chevrolet Silverado 1500 New Model, 2019 GMC Sierra 1500 New Model |
Amortyzatory | Falcon 1.1 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 8" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | Use of Auto 4 Hi feature not recommended. |
Automatyczny | 2020 Chevrolet Silverado 1500, 2020 GMC Sierra 1500, 2021 Chevrolet Silverado 1500, 2021 GMC Sierra 1500, 2019 Chevrolet Silverado 1500 New Model, 2019 GMC Sierra 1500 New Model |