Lift kit 2,5" z amortyzatorami Falcon 1.1 Ford F-250/F-350/F-450 4WD 20-22 ReadyLift 46-20253
Do użytku w Fordzie Super Duty 4WD z lat 2020-2022. opony o wysokości do 35"
Małe wykończenie pasuje do opon o średnicy do 37"
Wyprodukowano w USA
Tylko do samochodów ciężarowych z silnikiem Diesla
ReadyLIFT Suspension oferuje 2,5-calowy zestaw do wyrównywania sprężyn przedniego podnośnika, zaprojektowany specjalnie dla samochodów ciężarowych Ford Super Duty F250/F350/F450 z silnikiem Diesla na lata 2020-2022. Nasz zestaw premium 46-20253 zawiera przednie i tylne amortyzatory jednorurowe Falcon serii 1.1 z naszym popularnym wspornikiem do przenoszenia przedniego drążka kierowniczego.Zestaw wyrównujący przednią sprężynę śrubową to doskonała alternatywa do podnoszenia przodu ciężarówki. System sprężyn śrubowych umożliwia zwiększenie rozmiaru i szerokości opon, a także poprawę prześwitu i widoczności.
Zestaw regulacji sprężyn śrubowych zapewnia doskonałą jazdę i sterowności, a także umożliwia stosowanie opon o wysokości 35 cali! Kluczowymi elementami poprawiającymi jazdę są nowe, specjalnie zaprojektowane sprężyny śrubowe w połączeniu z amortyzatorami serii Falcon 1.1 Monotube i wspornikiem drążka kierowniczego z 46-20253! Ta kombinacja to coś więcej niż tylko zestaw do ustawiania. To zestaw poprawiający osiągi i właściwości jezdne. ReadyLIFT gwarantuje, że będziesz zaskoczony, jak dobrze jeździ i zachowuje się zarówno na drodze, jak iw terenie.
>
UWAGA: Niezalecane do wersji TREMOR.
Montaż opon
35x12,50 .
Prawdopodobnie 37, ale może wymagać przycięcia.
Rozmiar opony Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice w produktach między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczenia, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta. . Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. wrażenia z jazdy.
Akcesoria
2,5" przednie sprężyny śrubowe
Podkładki stabilizatora
Przedłużki przewodów hamulcowych
< p >Przód wspornik przesuwu drążka kierowniczegoamortyzatory jednorurowe 4-Falcon 1.1
Podmodel | Diesel |
Amortyzatory | Falcon 1.1 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 2.5" |
Podmodel | 4WD |
Notatka | Not recommended for TREMOR editions. |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2022 Ford F-450, 2020 Ford F-250, 2020 Ford F-350, 2020 Ford F-450, 2021 Ford F-250, 2021 Ford F-350, 2021 Ford F-450, 2022 Ford F-250, 2022 Ford F-350 |
Podmodel | Diesel |
Amortyzatory | Falcon 1.1 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 2.5" |
Podmodel | 4WD |
Notatka | Not recommended for TREMOR editions. |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2022 Ford F-450, 2020 Ford F-250, 2020 Ford F-350, 2020 Ford F-450, 2021 Ford F-250, 2021 Ford F-350, 2021 Ford F-450, 2022 Ford F-250, 2022 Ford F-350 |