Zestaw do podnoszenia 8" z amortyzatorami Bilstein Ford F-250/F-350 4WD 18-19 ReadyLift 49-2782

0 Opinie
Numer katalogowy:
  • 49-2782
Amortyzatory Bilstein
Marka ReadyLift
Notatka Diesel Trucks Only
Wyświetl wszystkie funkcje
13 264.5 zł
Zawiera 23% Vat
Tylko w przedsprzedaży
Średni czas dostawy od - 10 dni roboczych
Zamów telefonicznie phone +48 51 310 24 44
Upewnij się, że to pasuje

Proszę wybrać swój pojazd, aby upewnić się, że ten produkt pasuje.

2017-2019 Ford Super Duty F250  (SRW) 4WD

Tylko do samochodów ciężarowych z silnikiem Diesla — F250/F350 bez stalowych półosi

Zestaw do podnoszenia 8" zawiera (4) amortyzatory Bilstein 5100

Zawiera przedni stabilizator układu kierowniczego

Zawiera dostrojone sprężyny śrubowe ReadyLIFT zapewniające doskonałą jakość jazdy

Zawiera zawiasowy wspornik ramienia promienia, aby zachować właściwą geometrię osi

Dopuszczalne są opony 37" i większe

Nie działa w modelach F250/F350 ze stalowymi wałami napędowymi. 

ReadyLIFT oferuje teraz Całkowicie nowy 8-calowy zestaw podnoszący z amortyzatorami Bilstein dla nowych właścicieli Forda Super Duty F250/F350 4WD 2017-2019, którzy szukają mocnego i trwałego zestawu podnoszącego, który zapewni wysoką pozycję bez uszczerbku dla fabrycznej jazdy. Nasze nowe 8-calowe rozwiązanie podnoszące 49-2782 jest wyposażone w nowe 8-calowe przednie sprężyny śrubowe zapewniające komfort jazdy, wytrzymały prefabrykowany stalowy wspornik do przesuwania przedniej belki poprzecznej w celu dopasowania do naszych nowych, opuszczanych stalowych wsporników ramion marki ReadyLIFT. Ten wspaniały nowy system dla nowych ciężkich samochodów ciężarowych zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby prawidłowo wykonać zadanie podnoszenia, bez ostrych zakrętów. Ten zestaw zawiera wahacze stabilizatora, wahacz w stylu OEM, przedłużenia błotników, przedłużone wsporniki przewodów hamulcowych, a nawet drążek stabilizatora układu kierowniczego, aby naprawdę zoptymalizować obsługę ciężarówki. Ten ekscytujący nowy 8-calowy system podnoszenia obejmuje również (4) nowe amortyzatory Bilstein 5100 o zwiększonej długości, które w połączeniu z tym zestawem podnoszenia zapewniają niesamowitą jazdę!


Tylny podnośnik uzyskano za pomocą wytrzymałych stalowych 6-calowych tylnych bloków podnoszących z mocowaniami błotników w stylu OEM. winda przednia. Ten zestaw zawiera nową belkę poprzeczną skrzyni biegów i element dystansowy wału napędowego, aby zoptymalizować ogólną geometrię skrzyni biegów i zapewnić płynne działanie podczas przyspieszania.

49-2782 jest przeznaczony do stosowania w samochodach ciężarowych z jednoczęściową i dwuczęściową skrzynią biegów wał napędowy.


UWAGA. Bloki podnoszące w tym zestawie nie są przeznaczone do współpracy z dostępnymi na rynku wtórnym lub fabrycznymi resorami pneumatycznymi/zestawami do równoważenia obciążenia, które są mocowane do występów błotnika. Korzystanie z tego typu systemu poduszek powietrznych spowoduje unieważnienie wszystkich gwarancji na urządzenie i może spowodować awarię zaczepu błotnika.

Montaż opon ent

38" Maksymalna średnica opon

< p >37x12,50 dla braku tarcia na kole 9" z przesunięciem 0

38x13,50 dla koła o szerokości 10" z przesunięciem +12

18 " - 37X12,5R18

20" - 37X12,5R20

22" - 325/60R22

Rozmiar opon ReadyLIFT Okucia kół i opon są generalnie oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacjami i rozmiarami opon, w tym między innymi średnicą całkowitą, średnicą toczną, szerokością bieżnika, współczynnikiem kształtu, wzorem występów, konstrukcją ściany bocznej i ciśnieniem w oponach będą się znacznie różnić w zależności od producenta opon i kół. Każdą kombinację opon i kół należy przetestować przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.

Uwaga dotycząca gładkości. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w obsłudze materiałów.

Komponenty

8-calowe sprężyny podnoszące

Wytrzymały stalowy wspornik przedniego drążka kierowniczego

ReadyLIFT markowe ciężkie sprężyny ciężkie- wytrzymałe stalowe ramiona wahacza

Wahacz w stylu OEM

dłuższe końcówki stabilizatora

odchylane wsporniki stabilizatora

ogranicznik uderzenia podnóżki

przedłużacze przewodów hamulcowych

6" wysokie stalowe bloki tylnego podnośnika z dłuższymi śrubami w kształcie litery U

(4) amortyzatory Bilstein

(1) stabilizator przedni

(1) poprzecznica skrzyni biegów/przekładni rozdzielczej

Podmodel Diesel
Amortyzatory Bilstein
Strona instalacji Rear, Front
Wysokość podnoszenia, cale 8"
Podmodel 4WD
Marka ReadyLift
Notatka Diesel Trucks Only
Automatyczny 2018 Ford F-250, 2019 Ford F-250, 2018 Ford F-350, 2019 Ford F-350
Zestaw do podnoszenia 8" z amortyzatorami Bilstein Ford F-250/F-350 4WD 18-19 ReadyLift 49-2782
Podmodel Diesel
Amortyzatory Bilstein
Strona instalacji Rear, Front
Wysokość podnoszenia, cale 8"
Podmodel 4WD
Marka ReadyLift
Notatka Diesel Trucks Only
Automatyczny 2018 Ford F-250, 2019 Ford F-250, 2018 Ford F-350, 2019 Ford F-350
Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka