Zestaw podnoszenia 3"F/2"R Ford Expedition/Lincoln Navigator 07-17 ReadyLift 69-2070
2003-17 FORD EXPEDITION 2WD/4WD SST LIFT KIT
Maks. wysokość podnoszenia: 3,0"F / 2,0"R — Maks. rozmiar opon: 33"
NIE DO UŻYTKU FABRYCZNEGO POWIETRZE LUB ZAWIESZENIE ELEKTRYCZNE
ReadyLIFT Suspension opracowało idealny zestaw podnoszenia 3,0" do Twojego Forda Expedition 2WD i 4WD [oraz Lincoln Navigator z lat 2003-2008]. To świetne rozwiązanie, jeśli chcesz dopasować popularne Ford SUV z większymi kołami i oponami, ten pierwszy w historii zestaw do miękkiego podnoszenia umożliwia podniesienie opony do wysokości 33 cali przy użyciu felg offsetowych OEM, przy jednoczesnym zachowaniu płynnej jazdy i obsługi przedniego i tylnego zawieszenia Expedition. Zestaw zawiera dwa (2) 3,0-calowe przednie przedłużenia ze stali nierdzewnej i dwa (2) 2,0-calowe tylne przedłużenia ze stali nierdzewnej, a także cały niezbędny sprzęt i instrukcje. Zestaw jest bardzo łatwy w instalacji i nie wymaga, jak wszystkie inne zestawy ReadyLIFT, Ford Expedition Soft Zestaw podnoszący gwarantuje 100% utrzymanie pojazdu Expedition w stanie fabrycznym i obejmuje dożywotnią gwarancję na wady produkcyjne.
Montaż opon
Możliwość zamontowania opon o wysokości do 33 cali zamontowane.
35" można zamontować z modyfikacjami wykończenia.
35" może zakłócać działanie sterowanej elektronicznie tylnej klapy.
Uwaga dotycząca rozmiaru opon. Zalecenia ReadyLIFT dotyczące montażu kół i opon są wymienione poniżej. zwykle oparty na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. wrażenia z jazdy.
Komponenty zestawu
Dwa przednie stalowe przednie przedłużenia kolumny.
Dwa tylne stalowe przedłużenia kolumny.
Wszystkie niezbędne wyposażenie.
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2014 Ford Expedition, 2015 Ford Expedition, 2016 Ford Expedition, 2017 Ford Expedition, 2013 Ford Expedition, 2012 Ford Expedition, 2011 Ford Expedition, 2010 Ford Expedition, 2009 Ford Expedition, 2008 Ford Expedition, 2007 Ford Expedition, 2008 Lincoln Navigator |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2014 Ford Expedition, 2015 Ford Expedition, 2016 Ford Expedition, 2017 Ford Expedition, 2013 Ford Expedition, 2012 Ford Expedition, 2011 Ford Expedition, 2010 Ford Expedition, 2009 Ford Expedition, 2008 Ford Expedition, 2007 Ford Expedition, 2008 Lincoln Navigator |