Zestaw podnoszenia 3"F/2"R Ford Expedition 18-22 ReadyLift 69-2831
Doskonałe rozwiązanie soft lift na lata 2018-2022 Expedition dla pojazdów ze standardowym amortyzatorem lub wyposażonych w CCD, zapewniające świetny wygląd przy lekkim pochyleniu.
Wyprodukowano w USA.
Zawiera w 6061-T6 Aluminiowe przedłużki słupka A klasy lotniczej obrabiane CNC i wytrzymałe prefabrykowane stalowe przekładki do tylnych sprężyn śrubowych.
Zawiera wsporniki uprzęży CCD.
Obsługuje rozmiar opon do 35 cali . na kołach fabrycznych lub kołach z offsetem zbliżonym do fabrycznego. (285/75-18 lub 285/65-20) w pojazdach bez automatycznych podnóżków. Elektrycznie rozmieszczone podnóżki będą wymagały opon o mniejszej średnicy.
Zachowuje fabryczną jazdę, prowadzenie i geometrię zawieszenia.
UWAGA. Zestaw nie jest kompatybilny z wersją Timberline.
Zestaw podnośnika ReadyLIFT 69-2831 SST wykorzystuje elementy z naszego oryginalnego zestawu podnośnika 69-2830 3" ze stali nierdzewnej, w połączeniu z zupełnie nowymi stalowymi wspornikami i sprzętem wymaganym do zapewnienia kompatybilności z opcjonalnymi fabrycznymi elektronicznymi amortyzatorami CCD w wybranych modelach Expedition.
SST L Zestaw ift 69-2831 będzie działał z amortyzatorami standardowymi i CCD, dzięki czemu WSZYSTKIE ekspedycje mogą teraz korzystać z zalet niezawodnego 3-calowego podnośnika, jednocześnie przy jednoczesnym zachowaniu pełnej zgodności systemów. Ten przykręcany zestaw do podnoszenia to idealne rozwiązanie do podnoszenia, które umożliwia delikatne podnoszenie przy jednoczesnym zachowaniu bardzo ważnego kąta pochylenia w terenie. Zestaw 69-2831 zapewnia 3-calowe podnoszenie z przodu i 2-calowe tylne podnoszenie i z łatwością pasuje do opon o wysokości do 35 cali (285/75-18 lub 285/65-20), jak pokazano z fabrycznymi kołami (bez fabrycznego autostartu). deski do biegania, znane również jako rozkładane listwy do biegania). W przypadku modeli z fabrycznymi amortyzatorami elektronicznymi (nazywanymi również przetwornikami CCD) ten zestaw zawiera wsporniki niezbędne do ukończenia instalacji przy zachowaniu pełnego wykorzystania amortyzatorów elektronicznych.
Zestaw podnoszenia 69-2831 SST zawiera CNC. - obrobiony kęs 6061-T6 Aluminiowe przednie przedłużenia rozpórki, przekładki tylnych sprężyn z blachy stalowej i wsporniki przednich wiązek przewodów CCD. Ta kombinacja zapewnia fantastyczną lekko podwyższoną postawę, która uzupełnia formę i funkcję Expedition 2018-2022.
UWAGA: Zestaw niekompatybilny z edycją Timberline.
Montaż opon
285/75-18 lub 285/65-20 max ze standardowymi nieautomatycznymi podnóżkami i oryginalnymi kołami lub felgami OE offset. Maksymalnie 33" z automatycznie składanymi podnóżkami.
Rozmiar opon Uwaga. Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Specyfikacje i wymiary, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczenia, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, wzór występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, różnią się znacznie w zależności od producenta opony i koła. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się, które opony są odpowiednie dla Twojego zastosowania.
Notatka dotycząca jakości jazdy. Jeśli pojazd zostanie podniesiony i zostaną zamontowane nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą zmienić pojazd. Jakość jazdy Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Sztywna konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganie sztywności zawieszenia, często określanej jako sztywność podczas jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie.
Komponenty
(2) Przedłużenia słupka A z aluminium obrabianego metodą C z elementami mocującymi.
(2) Wykonane ze stalowych podkładek dystansowych do tylnych sprężyn śrubowych z mocowaniami.
(2) Wsporniki CCD.
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Notatka | Kit not compatible with Timberline edition. |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2018 Ford Expedition, 2019 Ford Expedition, 2020 Ford Expedition, 2021 Ford Expedition, 2022 Ford Expedition |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Notatka | Kit not compatible with Timberline edition. |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2018 Ford Expedition, 2019 Ford Expedition, 2020 Ford Expedition, 2021 Ford Expedition, 2022 Ford Expedition |