Zestaw do podnoszenia 4" Dodge Ram 1500 Classic 4WD 09-22 ReadyLift 69-1040
Pasuje do ciężarówek Dodge Ram 1500 4WD z lat 2009-2022. (Klasyczny)
UWAGA. Nie do użytku z fabrycznym zawieszeniem pneumatycznym.
Zawiera rurowe górne wahacze,
4" przedni podnośnik - 2" tylny podnośnik. Umożliwia stosowanie opon Max 35x12,50.
Mocne mocowanie i równomierne rozłożenie obciążenia
Nie wypacza się ani nie zmienia kształtu
Nie wymaga cięcia części OEM ( może wymagać lekkiego przycięcia) lub spawania
Utrzymuje stan fabryczny
W razie potrzeby… Jest w pudełku
Uwaga: NIE jest przeznaczony do użytku w terenie.
Podnieś swojego Dodge Ram 1500 Classic 4WD 4" z lat 2009-2022, aby uzyskać wygląd „Ram Tough”. Zestawy do podnoszenia ReadyLIFT SST — to najszybszy, najbezpieczniejszy i najtańszy sposób na podniesienie pojazdu Zestawy podnoszące ReadyLIFT SST idą o krok dalej niż nasze popularne zestawy do poziomowania z przodu, dając właścicielowi pojazdu możliwość podniesienia ciężarówki z przodu iz tyłu przy zachowaniu niewielkiego pochylenia w celu holowania lub ciągnięcia.2009-2022 pozwala naszej innowacyjnej technologii inteligentnego zawieszenia mocowania do montażu bezpośrednio na słupkach A i C bez zwiększania kątów CV bez przekraczania limitów CV, co działa dobrze w granicach tolerancji OEM W przeciwieństwie do zestawów podkładek uretanowych, które ściskają sprężyny i zużywają się z czasem, zestaw ReadyLIFT SST Lift dla Dodge 2009-2022 Ram 1500 4WD
Zestaw podnośnika ze stali nierdzewnej 69-1040 zawiera nasze rurowe górne wahacze, które rozwiązują powszechny problem wypadania fabrycznego przegubu kulowego z seryjnego wahacza. Może się to zdarzyć podczas poziomowania ciężarówki Ram 1500 4WD. To doskonałe połączenie zestawu do wyrównywania i UCA pozwala bezpiecznie wypoziomować ciężarówkę, zapewniając, że nigdy nie będziesz mieć problemu z przegubami kulowymi. Jeśli nie słyszałeś o tym problemie i jeszcze go nie doświadczyłeś, po prostu przeszukaj Internet, a przekonasz się, że fabryczne przeguby kulowe są chronicznie oddzielone od seryjnego wahacza. Jeśli chcesz bezpiecznie wypoziomować swoją ciężarówkę Ram, jest to jedyny zestaw, który będziesz chciał zainstalować na swojej ciężarówce.
UWAGA. Nie stosować w ciężarówkach z fabrycznym zawieszeniem pneumatycznym.
Uwaga: NIE jest przeznaczony do ciężkiego użytku w terenie.
Montaż opony
35x12,50 maks. na kołach o szerokości 9" z przesunięciem 0
W zależności od konstrukcji opony może być wymagane lekkie przycięcie.
Zalecana opona:
285-50-R22
>285-65-R20
285-75-R18
35x11,50 Max na felgach fabrycznych - 295-65-R20
Rozmiar opon Uwaga: Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice w produktach różnych producentów opon, specyfikacje i rozmiary opon obejmują między innymi średnicę całkowitą, średnicę toczną, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, Wzór bieżnika, ściana boczna Konstrukcja opony i ciśnienie w oponach różnią się znacznie w zależności od producenta opon i kół. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się, które opony są odpowiednie dla Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jakości jazdy. Podczas podnoszenia pojazdu i instalowania nieoryginalnych kół i opon konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w kontroli.
Komponenty zestawu
Rurowe wahacze ze skorygowanym kątem kulowym i wytrzymałymi przegubami kulowymi.
Aluminiowe górne rozpórki i rozpórki obrabiane CNC, obrabiane CNC. wstępne napięcie sprężyny.
Obrabiane CNC przedłużenia tylnego błotnika i elementy dystansowe do montażu przedniego stabilizatora.
Zawiasowe wsporniki końca tylnego stabilizatora.
Płyta tylna wykonana z polipropylenu/przekładek sprężynowych CNC.
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 4" |
Podmodel | 4WD |
Notatka | Not for use with factory air suspension. |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2009 Dodge Ram 1500, 2010 Dodge Ram 1500, 2011 Dodge Ram 1500, 2012 Dodge Ram 1500, 2013 Dodge Ram 1500, 2014 Dodge Ram 1500, 2015 Dodge Ram 1500, 2016 Dodge Ram 1500, 2017 Dodge Ram 1500, 2018 Dodge Ram 1500, 2021 Dodge Ram 1500 Classic, 2020 Dodge Ram 1500 Classic, 2019 Dodge Ram 1500 Classic, 2018 Ram 1500, 2017 Ram 1500, 2016 Ram 1500, 2015 Ram 1500, 2014 Ram 1500, 2013 Ram 1500, 2012 Ram 1500, 2011 Ram 1500, 2021 Ram 1500 Classic, 2020 Ram 1500 Classic, 2019 Ram 1500 Classic, 2010 Ram 1500, 2009 Ram 1500, 2022 Ram 1500 Classic, 2022 Dodge Ram 1500 Classic |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 4" |
Podmodel | 4WD |
Notatka | Not for use with factory air suspension. |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2009 Dodge Ram 1500, 2010 Dodge Ram 1500, 2011 Dodge Ram 1500, 2012 Dodge Ram 1500, 2013 Dodge Ram 1500, 2014 Dodge Ram 1500, 2015 Dodge Ram 1500, 2016 Dodge Ram 1500, 2017 Dodge Ram 1500, 2018 Dodge Ram 1500, 2021 Dodge Ram 1500 Classic, 2020 Dodge Ram 1500 Classic, 2019 Dodge Ram 1500 Classic, 2018 Ram 1500, 2017 Ram 1500, 2016 Ram 1500, 2015 Ram 1500, 2014 Ram 1500, 2013 Ram 1500, 2012 Ram 1500, 2011 Ram 1500, 2021 Ram 1500 Classic, 2020 Ram 1500 Classic, 2019 Ram 1500 Classic, 2010 Ram 1500, 2009 Ram 1500, 2022 Ram 1500 Classic, 2022 Dodge Ram 1500 Classic |