Zestaw do podnoszenia 4" z amortyzatorami Bilstein Dodge Ram 1500 Classic 4WD 09-22 ReadyLift 69-1041
2009-2018 i 2019-2022 CLASSIC BODY 4WD Ram 1500
4" zestaw podnoszący ze stali nierdzewnej z tylnymi amortyzatorami Bilstein serii 5100
Montaż przykręcany - nie wymaga żadnych modyfikacji
>
Podwyższenie o 4 cale z przodu — tył 2 " wznios
Można zamontować oponę do 35 ".
Koło z zerowym offsetem jest wymagane przy zastosowaniu opony 35x12,50.
UWAGA: ; Nie do użytku z fabrycznym zawieszeniem pneumatycznym
ReadyLIFT® oferuje teraz lepszą, ulepszoną wersję naszego niezwykle popularnego klasycznego nadwozia Ram 1500 4WD (klasyczne nadwozie z lat 2009-2018 i 2019-2022 – ten sam styl nadwozia) . jak 2009-2018) 4-calowy zestaw do podnoszenia ze stali nierdzewnej. Od lat zestaw do podnoszenia ze stali nierdzewnej 69-1040 4" jest popularnym przykręcanym systemem podnoszenia dla właścicieli ciężarówek Ram i bardzo dobrze służy tym klientom. Zawsze dążąc do ulepszania naszej oferty produktów, niedawno zmodernizowaliśmy ten popularny zestaw do podnoszenia, dodając zupełnie nowe górne wahacze z rur stalowych, które są wyposażone w bezspoinowe, bezobsługowe tuleje obrotowe TCT z podkładkami bocznymi i wytrzymałymi podkładkami o masie 1 tony. przeguby kulowe. Te wahacze drugiej generacji zapewnią doskonałą geometrię zawieszenia i komfort jazdy, a także długą żywotność bezobsługową.
Podczas gdy nasz klasyczny 4-calowy zestaw podnoszenia ze stali nierdzewnej nie wymaga dłuższych tylnych amortyzatorów, klienci ze starzejącymi się ciężarówkami często kontaktują się z firmą ReadyLIFT w celu wymiany tylnego amortyzatora. Nowy 69-1041 4" SST Lift Kit to idealne rozwiązanie, zawierające tylne amortyzatory Bilstein serii 5100, które podnoszą tylną oś o 0-2 cale.
Czy możesz zrobić coś, co już jest dobre, a nawet lepsze? myślę, że mamy całkiem nowy zestaw do podnoszenia 69-1041 4" ze stali nierdzewnej. Stworzenie nowego zestawu do podnoszenia z jeszcze lepszymi UCA i popularnymi tylnymi amortyzatorami Bilstein jest zdecydowanie świetną opcją dla właścicieli samochodów ciężarowych z napędem na 4 koła. Zabudowa Classic Ram 1500.
Możesz teraz zastąpić fabryczne słupki A karoserią zamienną Bilstein serii 5100 -24-187367- Ten Bilstein jest regulowany. Jeśli zdecydujesz się na modernizację, przedni bagażnik musi być ustawiony na 0 lub zestaw fabryczny do użytku z zestawem podnoszącym 4".
Maksymalna średnica opony: 35" Minimalne przesunięcie - +18 dla 295/65-20 lub 0 przesunięcie dla 35x12 .50
Montaż opony
Maksymalna średnica opony to 35"
35x12,50 wymaga koła o szerokości 9" z przesunięciem 0
dla opon 295/65-20 wymagane co najmniej +18.
Rozmiar opon Uwaga. Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. wrażenia z jazdy.
Komponenty zestawu
Dwa ramiona górne ze stali DOM o dużej wytrzymałości z poprawionymi kątami przegubu kulowego o dużej wytrzymałości 1 tona.
Dwa mocowania z przodu z aluminiowego kęsa obrabianego CNC przedłużenia kolumny
Dwa przednie wsporniki napięcia wstępnego
Dwa tylne wsporniki sprężyn śrubowych z poliuretanowymi izolatorami sprężyn
Dwa przedłużenia błotników
p>
Podkładki stabilizatora
Dwa tylne amortyzatory Bilstein serii 5100
Amortyzatory | Bilstein |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 4" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | Not for use with factory air suspension |
Automatyczny | 2009 Dodge Ram 1500, 2010 Dodge Ram 1500, 2011 Dodge Ram 1500, 2012 Dodge Ram 1500, 2013 Dodge Ram 1500, 2014 Dodge Ram 1500, 2015 Dodge Ram 1500, 2016 Dodge Ram 1500, 2017 Dodge Ram 1500, 2018 Dodge Ram 1500, 2021 Dodge Ram 1500 Classic, 2020 Dodge Ram 1500 Classic, 2019 Dodge Ram 1500 Classic, 2018 Ram 1500, 2017 Ram 1500, 2016 Ram 1500, 2015 Ram 1500, 2014 Ram 1500, 2013 Ram 1500, 2012 Ram 1500, 2011 Ram 1500, 2021 Ram 1500 Classic, 2020 Ram 1500 Classic, 2019 Ram 1500 Classic, 2010 Ram 1500, 2009 Ram 1500, 2022 Ram 1500 Classic, 2022 Dodge Ram 1500 Classic |
Amortyzatory | Bilstein |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 4" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | Not for use with factory air suspension |
Automatyczny | 2009 Dodge Ram 1500, 2010 Dodge Ram 1500, 2011 Dodge Ram 1500, 2012 Dodge Ram 1500, 2013 Dodge Ram 1500, 2014 Dodge Ram 1500, 2015 Dodge Ram 1500, 2016 Dodge Ram 1500, 2017 Dodge Ram 1500, 2018 Dodge Ram 1500, 2021 Dodge Ram 1500 Classic, 2020 Dodge Ram 1500 Classic, 2019 Dodge Ram 1500 Classic, 2018 Ram 1500, 2017 Ram 1500, 2016 Ram 1500, 2015 Ram 1500, 2014 Ram 1500, 2013 Ram 1500, 2012 Ram 1500, 2011 Ram 1500, 2021 Ram 1500 Classic, 2020 Ram 1500 Classic, 2019 Ram 1500 Classic, 2010 Ram 1500, 2009 Ram 1500, 2022 Ram 1500 Classic, 2022 Dodge Ram 1500 Classic |