Zestaw podnoszący 4.5"F/2"R Dodge Ram 3500 4WD 13-18 ReadyLift 69-1342
Maksymalne podnoszenie: 4,5" - Maksymalna średnica opon: 37"
Tylko napęd na 4 koła Przedni podnośnik 4,5" - podnośnik tylny 2,0"
2013–2018 3500 4WD z nowym zawieszeniem wahaczy Tylko. WYKLUCZA nowe ramy nadwozia.
Niekompatybilny z Auto-Ride.
Do użytku TYLKO z nowymi ciężarówkami z zawieszeniem z wahaczem poprzecznym i tylnym resorem piórowym. Do samochodów ciężarowych z silnikiem Diesla. Ciężarówki LPG będą siedzieć trochę wysoko. Niekompatybilne z Power Wagon.
Zestawy ReadyLIFT Dodge Ram SST to najszybszy, najbezpieczniejszy i najtańszy sposób na podniesienie ciężarówki Dodge Ram 3500 4WD z lat 2013-2018 bez poświęcania właściwości jezdnych i obsługi. Skonstruowane z wytrzymałej stali z czarną powłoką elektroniczną, rozpórki ze stali nierdzewnej ReadyLIFT 4,5" nie zużywają się ani nie tracą wysokości podczas jazdy i pozwalają na użycie fabrycznej przedniej sprężyny śrubowej. Dostępny wyłącznie w samochodach ciężarowych nowego typu Radius Linkage Trucks z lat 2013-2018, zapewnia 4,5-calowe podnoszenie, co daje prześwit na dodanie opon o wysokości do 37 cali do Dodge Ram 3500 z napędem na wszystkie koła 2013-2018. Ten zestaw zawiera również tylny podnośnik o wysokości 2 cali w stylu OEM. bloki dla tych, którzy chcą trochę więcej pochylenia.
Montaż opon
Maksymalna średnica opony 37"
37x12,50 bez tarcia na szerokości 9" zero koło offsetowe
18" - 37X12,5R18
20" - 37X12,5R20
22" - 325/60R22
Rozmiar opony Uwaga: Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto.Ze względu na różnice w produktach różnych producentów opon, specyfikacje i rozmiary opon obejmują między innymi średnicę całkowitą, średnicę toczną, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, występ bieżnik, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach różnią się znacznie w zależności od producenta opon i kół. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. wrażenia z jazdy.
Komponenty zestawu
Dwie podkładki dystansowe przednich sprężyn.
Dwa tylne bloki tylnego podnośnika 2,2" typu OEM.
Dwa odchylane wsporniki wahaczy.
Dwa przedłużenia przedniego amortyzatora.
Dwa przedłużone zderzaki przednie.
Jeden przedni wspornik drążka kierowniczego.
p>Cały niezbędny sprzęt i instrukcje.
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 4.5" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2013 Dodge Ram 3500, 2014 Dodge Ram 3500, 2015 Dodge Ram 3500, 2016 Dodge Ram 3500, 2017 Dodge Ram 3500, 2018 Dodge Ram 3500, 2018 Ram 3500, 2017 Ram 3500, 2016 Ram 3500, 2015 Ram 3500, 2014 Ram 3500, 2013 Ram 3500 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 4.5" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2013 Dodge Ram 3500, 2014 Dodge Ram 3500, 2015 Dodge Ram 3500, 2016 Dodge Ram 3500, 2017 Dodge Ram 3500, 2018 Dodge Ram 3500, 2018 Ram 3500, 2017 Ram 3500, 2016 Ram 3500, 2015 Ram 3500, 2014 Ram 3500, 2013 Ram 3500 |