Zestaw podnoszący 3"F/1"R Dodge Ram 3500 4WD 19-22 ReadyLift 69-1931
2019-2022 Ram 3500 HD 4WD
Zestaw podnoszenia SST 3" przód/1" tył
Specjalnie zaprojektowany dla nowego nadwozia RAM 3500 HD 4WD 2019-2022
p>Dopuszczalne są opony o wysokości do 37 stóp.
Nie do użytku w samochodach dostawczych lub pojazdach wyposażonych w pług śnieżny lub pakiet ambulansu.
Dłuższe U- mogą być wymagane Śruby podwójnego zastosowania
Nie są przeznaczone do użytku z fabrycznym tylnym zawieszeniem poduszki powietrznej.
Podnieś swoją ciężarówkę Ram 3500 4WD 2019-2022 bez uszczerbku dla właściwości jezdnych i obsługi. Przednie i tylne amortyzatory ReadyLIFT 69-1931 są wykonane z wytrzymałej stali z laserowo wycinaną czarną powłoką elektroniczną ReadyLIFT 3,0-calowe podkładki dystansowe ze stali nierdzewnej nie zużywają się ani nie zmniejszają wysokości jazdy w miarę upływu czasu i zachowują fabryczną przednią sprężynę śrubową. Przednia przekładka z zestawu sprężyn podnoszących 69-1931 jest przeznaczona wyłącznie do nowego stylu nadwozia 2019-2022. Ciężarówki Ram 3500 HD 4WD i zapewniają 3 cale podnoszenia, dając ci prześwit na dodanie opon o wysokości do 37 cali. Obejmuje 1-calowe żeliwne bloki tylnego podnośnika w stylu OE i nowe dłuższe śruby w kształcie litery U, przedłużenia błotników, przedłużenia amortyzatorów i stabilizator. elementy dystansowe.
Nie do użytku w wagonach silnikowych lub ciężarówkach z fabrycznym pługiem śnieżnym lub pakietem ambulansu.
Dłuższe śruby w kształcie litery U mogą być wymagane w przypadku podwójnego zastosowania.
Nie używać z fabrycznym tylnym zawieszeniem z poduszką powietrzną.
Montaż opon
37 na kole z zerowym offsetem
Rozmiar opon Uwaga. Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. wrażenia z jazdy.
Komponenty
Wzmocnione przednie klocki resorów
1" żeliwne tylne bloki o wysokości 1" ze śrubami w kształcie litery U
Amortyzator Przedłużki amortyzatorów
Przedłużki amortyzatorów
Stabilizatory
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2019 Dodge Ram 3500, 2020 Dodge Ram 3500, 2021 Dodge Ram 3500, 2021 Ram 3500, 2020 Ram 3500, 2019 Ram 3500, 2022 Dodge Ram 3500, 2022 Ram 3500 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2019 Dodge Ram 3500, 2020 Dodge Ram 3500, 2021 Dodge Ram 3500, 2021 Ram 3500, 2020 Ram 3500, 2019 Ram 3500, 2022 Dodge Ram 3500, 2022 Ram 3500 |