Zestaw podnoszenia 3,5" Ford F-150 09-13 ReadyLift 69-2302
Pasuje do Forda F150 2WD/4WD 2009-13 .
Zawiera żeliwną tylną blokadę typu OEM dla prawidłowego kąta wału napędowego.
Obsługuje opony o wysokości do 35 cali.
Mocuje bezpiecznie i równomiernie rozkłada obciążenie
Nie wypacza się ani nie zmienia kształtu
Nie wymagają cięcia oryginalnych części lub spawania
Zachowuje stan fabryczny
W razie potrzeby...pudełko
Ograniczona dożywotnia gwarancja.
UWAGA: Nie do użytku w ciężarówkach fabrycznie podniesionych/wypoziomowanych lub z „pakietem terenowym”. Proszę sprawdzić wysokość fabryczną przed złożeniem zamówienia lub instalacją. Ciężarówki z rozstawem piasty koła i krawędzi błotnika większym niż 22 cale mogą wymagać mniejszego podnoszenia.
Nowość — teraz obejmuje wytrzymałe, swobodne tuleje obrotowe TCT, które są samosmarujące i nie powodują tarcia.
Zestaw podnoszący ReadyLIFT 3,5" ze stali nierdzewnej został zaprojektowany tak, aby F-150 był kompaktowy przód. opcja tylnego podnośnika, która podnosi przód samochodu o 3,5 cala i tył o 2 cale. Tworzy to popularną, często podniesioną postawę, która nie jest zbyt wysoka, ale jest wystarczająco wysoka, aby pomieścić opony 35x11,50. Te systemy podnośników czerpią korzyści z popularności naszych zestawów podnośników SST z rurowymi wahaczami i zawierają wiele wspaniałych zaawansowanych funkcji. I są bardzo łatwe w instalacji! Podobnie jak wiele naszych popularnych zestawów do podnoszenia, te nowe zestawy do podnoszenia ze stali nierdzewnej są skupione wokół naszych górnych wahaczy DOM z rur stalowych. Stworzenie prawej ręki do tego zadania było kluczowe dla zaprojektowania tego zestawu. Nasz zespół stworzył doskonałe ramię z przegubem kulowym 14 stopni, aby zapewnić odpowiednią geometrię i wyrównanie. Oznacza to długą żywotność opon oraz doskonałe prowadzenie. Każdy wysięgnik zawiera nasz opatentowany przegub kulowy ReadyLIFT, ten sam przegub kulowy do dużych obciążeń, który jest używany w naszych zestawach do podnoszenia ciężarówek o udźwigu 3/4 tony. Każde ramię zawiera nowe tuleje poliuretanowe TCT. Wysokość podnoszenia 3,5 cala jest osiągana dzięki naszej unikalnej konstrukcji przesuniętego mocowania górnego. Te aluminiowe wsporniki podnoszące z aluminium klasy lotniczej, wykonane na maszynach CNC, mają unikalną konstrukcję z przesuniętymi śrubami, zaprojektowaną tak, aby ustawić kolumnę w jej pierwotnej pozycji. Zapewnia to właściwy luz zawieszenia. i zapewnia, że Twoja ciężarówka jeździ tak, jak fabrycznie. Ponadto dołączyliśmy obrobiony maszynowo element dystansowy napięcia wstępnego, który mieści się między górną częścią sprężyny a dolną częścią kołpaka sprężyny. Działa to również jako ogranicznik zwisu, co zapewnia trwałość osi CV w modelach 4WD bez wykraczania poza CV, które działają dobrze w granicach tolerancji OEM. Aby podnieść tył, używamy 3-calowych odlewanych klocków tylnych w stylu OEM ze zintegrowanymi podkładkami zderzaka i podwójnymi kołkami ustalającymi. Do samochodów ciężarowych z mieszanym wałem napędowym dostarczamy również uszczelkę łożyska nośnego. Wszystko to składa się na doskonały układ jezdny i jezdny, który naprawdę ulepsza Twój samochód ciężarowy Ford F-150!
UWAGA. Nie używać w samochodach ciężarowych, które są fabrycznie podnoszone/wypoziomowane lub posiadają pakiet drogowy. Proszę sprawdzić wysokość fabryczną przed złożeniem zamówienia lub instalacją. Ciężarówki, które mają więcej niż 22 cale od piasty koła do krawędzi błotnika, mogą wymagać mniejszego podnoszenia.
Montaż opony
Maksymalnie 35x12,50 na 9-calowym kole z przesunięciem +12
W zależności od konstrukcji opony może być wymagane lekkie przycięcie.
Zalecana opona :
285-50-R22
285-65-R20
285-75-R18
Rozmiar opon Uwaga: zalecenia ReadyLIFT Okucia do kół i opon są zwykle oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. wrażenia z jazdy.
Elementy zestawu
Obejmuje dwa wytrzymałe ramiona rurowe ze stali DOM ze skorygowanymi kątami miseczki, wytrzymałe przeguby kulowe i jednorazowe tuleje smaru uretanowego.
Zawiera zawiera dwa obrabiane aluminiowe przedłużenia rozpórki z przesuniętym górnym mocowaniem i dwie aluminiowe podkładki dystansowe wstępnego naprężenia rozpórki obrabiane maszynowo.
Zawiera dwa 3-calowe tylne bloki podnoszące z nowymi, dłuższymi śrubami w kształcie litery U i mocowaniami.
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3.5" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Notatka | Not for use on trucks that are factory pre-lifted/leveled or that have the "off-road package". Check factory height prior to ordering or installing. Trucks with more than 22" of wheel hub to fender lip height may require less lift. |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2009 Ford F-150, 2010 Ford F-150, 2011 Ford F-150, 2012 Ford F-150, 2013 Ford F-150 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3.5" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Notatka | Not for use on trucks that are factory pre-lifted/leveled or that have the "off-road package". Check factory height prior to ordering or installing. Trucks with more than 22" of wheel hub to fender lip height may require less lift. |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2009 Ford F-150, 2010 Ford F-150, 2011 Ford F-150, 2012 Ford F-150, 2013 Ford F-150 |