Zestaw podnoszenia 2,5" Ford F-250/F-350 4WD 17-22 ReadyLift 69-2740
Zestaw podnośnika ze stali nierdzewnej 2,5"
2017-2022 Ford Super Duty (SRW) 4WD
Obsługa jazdy fabrycznej
Do użytku z SRW ciężarówki z solidnym wałem napędowym
Wystarczą wysokie opony 37" - opony 35" są idealne do tego zestawu
Kiedy musisz podnieść swojego Forda F250/F350 Super Duty 2017 -2022 SRW, system podnoszenia ReadyLIFT 2,5" ze stali nierdzewnej, zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby podnieść jedno tylne koło Super Duty 2017-2022 2,5" z przodu i 2,0" z tyłu. Ten wspaniały system obejmuje coś więcej niż tylko wyrównanie przodu lub proste podnoszenie. W rzeczywistości został stworzony z powodu zapotrzebowania konsumentów na zestaw do poziomowania wysokości podnoszenia, który zawiera tylne bloki, aby właściciel mógł podeprzeć niektóre zgrabiarki do holowania lub ciągnięcia. Nasze popularne 2,5-calowe podkładki i tłumiki dźwięku zapewniają płynną i cichą jazdę. Przedłużenia amortyzatorów umożliwiają korzystanie z nowych amortyzatorów przednich zamiast zastępowania ich nieoryginalnymi wersjami. dystanse do ustawienia stabilizatora w prawidłowej pozycji.Nasze poszerzenia błotników pozwalają na zachowanie fabrycznego dystansu między błotnikiem a osią, a dołączona tuleja łożyska nośnego daje możliwość regulacji kąta wału napędowego wedle potrzeb.Dodaj nasze popularny układ sterowania gąsienicami poprawia jakość kierowania i zaczynasz dostrzegać, że jest to naprawdę najlepszy najnowszy Ford F250/F350 Super Duty Lift dostępny obecnie na rynku! Zestaw podnoszący ReadyLIFT 69-2740 2,5" ze stali nierdzewnej to bezpieczny i łatwy sposób na podniesienie Twojego Super Duty przy zachowaniu fabrycznej jazdy. Po co wydawać tysiące dolarów na skomplikowany mega zestaw podnoszący, którego instalacja zajmuje dużo czasu i niszczy Twoje maszynę, kiedy możesz zaoszczędzić pieniądze i uzyskać świetny podnośnik, który świetnie jeździ i wygląda niesamowicie, osiągając dokładnie to, co chciałeś.Dzięki technologii ReadyLIFT Smart Suspension ten zestaw jest bardzo łatwy w instalacji i nie wymaga cięcia ani wiercenia.Podobnie jak wszystkie inne ReadyLIFT zestawów, zestaw podnośnika 69-2740 2,5" ze stali nierdzewnej jest objęty dożywotnią gwarancją na wady produkcyjne.
UWAGA: 69-2740 jest przeznaczony do użytku z ładowarkami z pełnym wałem napędowym.
UWAGA: Nie do użytku z F350 2019-2022.
UWAGA: Bloki podnoszące w tym zestawie nie są przeznaczone do pracy z nieoryginalnym lub fabrycznym powietrzem pomocniczym. sprężyny/zestawy wyrównujące obciążenie mocowane do zaczepów zderzaka. Użycie tego typu systemu poduszek powietrznych spowoduje unieważnienie wszystkich gwarancji na urządzenie i może spowodować uszkodzenie zaczepu zderzaka.
UWAGA: 2020-22 Tył MY Super Duty może być nieco wyższy niż w poprzednich modelach ze względu na różnice wysokości bloków w fabryce Forda. Dodatkowe nachylenie wizualnie dobrze komponuje się z liniami nadwozia samochodu.
UWAGA: Niekompatybilne z wersjami TREMOR.
Montaż opon
Maksymalna średnica opony 35"
35x12,50 bez tarcia na 9-calowym kole offsetowym + 25
17" - 35X12,5R17
18" - 315/70R18
20" - 295/65R20 / 325/60R20
< p >22" - 35X12,5R22Rozmiar opony Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. wrażenia z jazdy.
Komponenty
2,5-calowe dźwiękochłonne podkładki dystansowe
prefabrykowane stalowe bloki tylnego podnośnika z dłuższymi śrubami w kształcie litery U
>Obejmuje CNC Obrobiony maszynowo element dystansowy łożyska uchwytu roboczego
Wspornik przenoszenia przedniego drążka kierowniczego w stylu OEM
Przedłużone drążki zabezpieczające, wspornik przewodu hamulcowego, przedłużenia błotników
Obejmuje przedłużenia przedniego amortyzatora
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 2.5" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2017 Ford F-250, 2018 Ford F-250, 2019 Ford F-250, 2020 Ford F-250, 2021 Ford F-250, 2021 Ford F-350, 2022 Ford F-250 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 2.5" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2017 Ford F-250, 2018 Ford F-250, 2019 Ford F-250, 2020 Ford F-250, 2021 Ford F-250, 2021 Ford F-350, 2022 Ford F-250 |