Zestaw podnoszenia 2,5" Ford F-150 Raptor 4WD 17-20 ReadyLift 69-2755
2017-2020 Ford Raptor 2,5" SST Lift Kit
Aluminiowa konstrukcja kęsów CNC 6061 T6
Cylindryczne przedłużenia cewki z obrobionymi maszynowo podkładkami dystansowymi sprężyny wstępnego naprężenia kęsów
>Zawiera 4-calowe bloki tylnego podnośnika
Zawiera zderzaki wahaczy
ReadyLIFT z dumą oferuje zupełnie nową aluminiową konstrukcję 2,5-calową. Zestaw do podnoszenia SST jest zaprojektowany specjalnie dla nowego Forda F-150 Raptor 2017-2020. Ten system to rozwiązanie do podnoszenia od przodu do tyłu dla tych, którzy chcą czegoś więcej niż to, co oferuje zestaw do poziomowania. W przypadku najnowszych samochodów ciężarowych Ford Raptor wykorzystaliśmy nasze znana niezniszczalna technologia dystansowania cewek w celu optymalizacji przegubu zawieszenia przy zachowaniu fabrycznych właściwości jezdnych. Zestaw podnośnika ze stali nierdzewnej 69-2755 Raptor 2,5" został specjalnie zaprojektowany do montażu bezpośrednio na fabrycznych wewnętrznych cewkach obejściowych. zalecenia producenta dotyczące maksymalnego ugięcia i kompresji Obrabiana CNC konstrukcja kęsów doskonale dopasowuje się do zawieszenia Raptor i ma trwałe wykończenie pasujące do fabrycznych gwintów. Bloki tylnego podnośnika o wysokości 4 cali zastępujące fabryczne bloki. Ten zestaw zawiera również ważne stabilizatory wahaczy, które ograniczają uginanie się podczas agresywnej jazdy terenowej.
Te nowe systemy Raptor są uosobieniem jakości ReadyLIFT, zapewniając fabrycznie płynną jazdę, niesamowitą stabilność i wysokiej jakości, solidną konstrukcję godną tego nowego, wysokowydajnego pickupa.
Montaż opon
37-12,5 w 66-2755 i 69-275 5 zestawów z niewielkimi modyfikacjami.
Przesunięcie kół: +25 do 0 w 20 x 9 koła.
>Fabryczne offsety tego wózka to +34 dla koła 17" x 8,5".
Uwaga dotycząca rozmiaru opon. Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. Doświadczenie w obsłudze.
Komponenty zestawu
2- Aluminiowe kęsy CNC 6061, przedłużenia pręta cylindra
2- Aluminiowe kęsy CNC dystansowe Sprężyny wstępnego naprężenia
< p >2- 4-calowe żeliwne bloki tylnego podnośnika, styl OEM2- błotniki wahacza z zaciskami montażowymi
Podmodel | Raptor |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 2.5" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2017 Ford F-150, 2018 Ford F-150, 2019 Ford F-150, 2020 Ford F-150 |
Podmodel | Raptor |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 2.5" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2017 Ford F-150, 2018 Ford F-150, 2019 Ford F-150, 2020 Ford F-150 |