Zestaw podnoszenia 3" Ford Ranger 19-22 ReadyLift 69-2930
Ford Ranger 3.0" SST Lift Kit 2019-2022
3" przód/1" tył
Pasuje do Ranger XL, XLT, Lariat, FX4
Wyprodukowano w USA.
Technologia wymiany cylindra
Zwiększony prześwit
Obróbka CNC z aluminium lotniczego
Zwykłe rozmiary opon/felg:
18x9 +18 offset 285/60R18
18x9 +30 offset 275/65R18
20x9 +18 offset 275/55R20
20x9 +30 offset 285/55R20
ReadyLIFT oferuje właścicielom Ford Ranger 2019-2022 wybór zawieszenia premium -klasa. Połączyliśmy nasze 3,0-calowy przedni zestaw poziomujący z tylnym blokiem o wysokości 1 cala do podnoszenia bagażnika zarówno z przodu, jak iz tyłu, co pozwala na niewielką liczbę pochyleń do holowania lub ciągnięcia. Aby uzyskać poziom Rangera i wyglądać o wiele lepiej, podczas gdy ciężki- wytrzymały, 1-calowy tylny blok wraz z kołkami centrującymi i dłuższymi śrubami w kształcie litery U ładnie unosi tył. Ten zestaw pozwala nieznacznie zwiększyć rozmiar opon. 69-2930 jest łatwy w instalacji, ale wymaga kompresora sprężynowego. Ten zestaw wykorzystuje naszą technologię wymiany cylindra, która łączy w jednym komponencie zestaw wyrównujący z górnym mocowaniem i przekładkę wstępnego napięcia sprężyny. Nie wymaga cięcia ani modyfikacji i jest łatwy w montażu w ciągu zaledwie kilku godzin.
Idealny wybór dla właścicieli Rangerów, którzy chcą podnieść przód swojej nowej ciężarówki i zamontować większe koła i opony przy zachowaniu fabrycznej jazdy i prowadzenia.
Dozwolone:
18x9 +18 offset 285/60R18
18x9 + 30 offset 275 /65R18
20x9 +18 offset 275/55R20
20x9 +30 offset 285/55R20
UWAGA: przód pałąk można poluzować i przesunąć do przodu, aby zwiększyć prześwit.
UWAGA. Nie używać z pakietami Ranger Ford Performance Level 1, 2 lub 3.
UWAGA: ; Nie do użytku z Ranger Tremor Edition.
Opony
18x9 +18 offset 285/60R18
18x9 +30 offset 275/65R18
20x9 +18, offset 275/55R20
20x9 +30, offset 285/55R20
Rozmiar opon Uwaga: koło i ReadyLIFT Zalecenia dotyczące montażu opon są zwykle oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie operacyjne.
Komponenty zestawu
Wymiana górnej części 2 nóg
Tuleje górnej części 8 nóg
Laserowo wycinane podkładki
4- tuleja górna kruszarki zębatki
2-nakrętki zabezpieczające C górnej części zębatki
6-nakrętki kołnierzowe M10
p>2-tylne bloki z dłuższymi U-boltami
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2019 Ford Ranger, 2020 Ford Ranger, 2021 Ford Ranger, 2022 Ford Ranger |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2019 Ford Ranger, 2020 Ford Ranger, 2021 Ford Ranger, 2022 Ford Ranger |