Zestaw podnoszenia 4" Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 14-18 ReadyLift 69-3414
Dla GM1500 2014-UP 2WD/4WD.
Zespół UCA o maksymalnym wzniosie — 4,0"F/1,75"R — maks. opona: 33".
Nie do użytku w ciężarówkach GM 1500 przed 2014 r. Niedostępne. Z ciężarówkami Denali 4WD.
Tylko do ciężarówek z przednim zawieszeniem od
Stop aluminium lub stal tłoczona
Nie do stosowania z wieszakami ze staliwa
Mocne mocowanie i równomierne rozłożenie obciążenia
Wciska się w sprzęt klasy 10.9
Odlewane bloki w stylu OEM
Nie wypaczają się ani nie zmieniają kształtu
Nie jest wymagane cięcie ani spawanie części OEM
Obsługuje jazdę fabryczną
Jeśli potrzebne... Jest w pudełku
Zanim kupisz - Jakie dźwignie sterujące masz w swojej ciężarówce?
Nowość — obejmuje teraz wytrzymałe, swobodne tuleje obrotowe TCT, które są samosmarujące i nie powodują tarcia.
ReadyLIFT 69 Lift Kit -3414 4" ze stali nierdzewnej przeznaczony do GM 1500 4WD & Ciężarówki Z71. ReadyLIFT 69-3414 4-calowy zestaw do podnoszenia ze stali nierdzewnej łączy w sobie wiele wspaniałych funkcji naszego sprawdzonego i bardzo popularnego 4-calowego zestawu do podnoszenia ze stali nierdzewnej z lat 2007-2013 z innowacyjnymi nowymi funkcjami. Niektóre z funkcji zaimplementowanych w tym systemie obejmują zupełnie inny system mocowania mechanizmu różnicowego, który wykorzystuje okrągłe podkładki obrobione maszynowo, które zapewniają odpowiednią wielkość spadku mechanizmu różnicowego bez ingerencji w elektryczną zębatkę kierowniczą montowaną z tyłu. Ponadto nasz różnicowy system opuszczania jest wyposażony w trwałą osłonę ślizgową. Nasz 4-calowy zestaw do podnoszenia ze stali nierdzewnej wykorzystuje wytrzymały przegub kulowy, który można znaleźć w ciężarówkach z serii GM 2500 HD. Te przeguby kulowe są znacznie lepszej jakości i są już zainstalowane w rurowych stalowych górnych wahaczach zawartych w zestawie. Ale to nie wszystko! Zestaw zawiera również wysokiej jakości tuleje wewnętrzne TCT UCA oraz nowe zapasowe tuleje dystansowe, które znacznie wydłużają żywotność tulei. Nasze testy inżynieryjne wykazały, że ten 4-calowy zestaw do podnoszenia ze stali nierdzewnej jest niezwykle wszechstronny i trwały, umożliwiając klientowi instalację do 33X11,50. opona (maks.) na kole z prześwitem 5,25".
Zestaw jest przeznaczony do stosowania w ciężarówkach z fabrycznie aluminiowymi lub tłoczonymi stalowymi wahaczami górnymi i dolnymi. Nie do stosowania w ciężarówkach z górnym sterowaniem ze staliwa ramiona Z71 z fabrycznym zawieszeniem są w porządku.
UWAGA: Zestaw podnoszenia ze stali nierdzewnej ReadyLIFT 69-3414 jest przeznaczony do użytku z kołami z rynku wtórnego z prześwitem 5,25". Jeśli zamierzasz używać kół fabrycznych z większymi oponami z rynku wtórnego rozmiar wymaga dystansu koła, aby zapobiec dotykaniu opony wahacza, gdy zakręt jest całkowicie zablokowany. Firma ReadyLIFT opracowała obrabianą CNC aluminiową przekładkę koła 10-3485 do użytku z kołami fabrycznymi. będziesz musiał użyć koła ReadyLIFT 1/2" przekładki.
Uwaga: Auto 4 Hi nie jest zalecane.
Montaż opon
Maksymalna średnica opon 33"
33x11 0,50 dla braku tarcia na 9-calowym kole z przesunięciem +6
18" - 295/65R18
20" - 285/60R20
22" - 285/50R22
Rozmiar opon Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zwykle oparte na felgach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w obsłudze.
Elementy zestawu
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 4" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2014 Chevrolet Silverado 1500, 2015 Chevrolet Silverado 1500, 2016 Chevrolet Silverado 1500, 2017 Chevrolet Silverado 1500, 2018 Chevrolet Silverado 1500, 2014 GMC Sierra 1500, 2015 GMC Sierra 1500, 2016 GMC Sierra 1500, 2017 GMC Sierra 1500, 2018 GMC Sierra 1500 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 4" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2014 Chevrolet Silverado 1500, 2015 Chevrolet Silverado 1500, 2016 Chevrolet Silverado 1500, 2017 Chevrolet Silverado 1500, 2018 Chevrolet Silverado 1500, 2014 GMC Sierra 1500, 2015 GMC Sierra 1500, 2016 GMC Sierra 1500, 2017 GMC Sierra 1500, 2018 GMC Sierra 1500 |