Zestaw podnoszenia 4.0" Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 4WD 19-22 ReadyLift 69-3940
2019-2022 Chevy Silverado/GMC Sierra 1500 4wd 4" SST Lift Kit.
UWAGA. Niekompatybilny z Trail Boss, High Country z ARC, Denali lub AT4 / AT4X.
Wyprodukowano w USA.
4" podnośnik przód/3" tył.
Offset 20x9 0 295/65 R20 — rozmiar opon Chevy Max.
< p >20x9 0, offset 295/55-R20 — GMC Maksymalny rozmiar oponNie wymaga przycinania ani modyfikacji.
Zwiększony prześwit przy zachowaniu fabrycznej jazdy i obsługi.
Zawiera górne wahacze z rury stalowej DOM z wytrzymałymi przegubami kulowymi i bezobsługowymi tulejami obrotowymi TCT.
ReadyLIFT® z przyjemnością pomoże Ci w zdobyciu nowego Chevy Silverado i GMC 2019-2022 . Ciężarówki Sierra 1500 podniesione! ReadyLIFT oferuje teraz zupełnie nowy 4,0-calowy zestaw do podnoszenia ze stali nierdzewnej do ciężarówek GM 1500 4WD 2019-2022! Nowy zestaw do podnoszenia ze stali nierdzewnej 69-3940 to świetne rozwiązanie do podnoszenia, zapewniające miękkie, ale agresywne podnoszenie postawę przy jednoczesnym zachowaniu ważnej fabrycznej jazdy i obsługi.
Uwaga: Ten zestaw nie jest kompatybilny z Trail Boss, ZR2, High Country z ARC, AT4 ani Denali.
Uwaga: Ten zestaw GM 1500 NIE JEST KOMPATYBILNY z pojazdami wyposażonymi w tylne kompozytowe pojedyncze resory piórowe. Pojedynczy resor piórowy jest łatwy do rozpoznania — śruba w kształcie litery U ma okrągły kształt wokół górnej części resora piórowego. Ten zestaw działa tylko z pojazdami wyposażonymi w tradycyjne stalowe resory piórowe, oznaczone „kwadratowymi” śrubami w kształcie litery U.
Uwaga: Auto 4 Hi nie jest zalecane.
Uwaga: Niekompatybilne ze STARYM nadwoziem z limitowanej edycji 2019.
Konstrukcja podobna do karoserii, konstrukcja zawieszenia Silverado/Sierra 1500 z lat 2019-2022. ma kilka unikalnych elementów, które różnią się od elementów poprzedniej generacji. ciężarówki General Motors. Różnice te zostały wyeliminowane przez naszych inżynierów i dostępny jest nowy zestaw podnoszący SST, który doskonale współpracuje z nową geometrią zawieszenia.
Ten nowy zestaw podnoszący SST zapewnia podnoszenie o 4" z przodu i o 3" z tyłu zestaw. podnieś blok do dobrego poziomu, ale podnieś stojak. Przedni podnośnik uzyskuje się dzięki wytrzymałemu, wycinanemu laserowo, stalowemu wspornikowi górnemu z przesuniętą konstrukcją do regulacji kątów mocowania słupka i wycieraczki. W zestawie znajduje się również aluminiowa przekładka wstępnego obciążenia obrabiana CNC. W połączeniu ta konfiguracja zapewnia prawdziwe 4 cale przedniego uniesienia. Model 69-3940 może z łatwością pomieścić opony do rozmiaru 295/65-20, jak pokazano tutaj, z kołami z offsetem Demodog XD Series 20x9 0 (maks. 35x11,50). Zestawy te zapewniają bezpieczne podnoszenie bez przekraczania limitów CV, co dobrze działa w ramach tolerancji OEM.
GMC Sierra może montować opony tylko do rozmiaru 295/55-20 ze względu na ograniczenia błotników.
Ten zupełnie nowy zestaw no cut zawiera nowe górne ramiona z rur stalowych z regulowanymi kątami przegubów kulowych i bezobsługowymi tulejami obrotowymi TCT. Te nowe ramiona są niezbędnym elementem naszego nowego 4-calowego zestawu podnoszenia ze stali nierdzewnej, aby zapewnić odpowiednią geometrię zawieszenia.
Do tylnego końca dodaliśmy nasz popularny, uświęcony tradycją 3-calowy odlew w stylu oryginałów części zamienne. żelazne bloki tylnego podnośnika ze zintegrowanymi występami do mocowania klinów pod osie i nowe dłuższe śruby w kształcie litery U. Dzięki 3-calowym tylnym blokom ta nowa ciężarówka GM 1500 będzie miała bardzo wąski kąt pochylenia, który świetnie wygląda z całkowicie nową linią nadwozia GM i pomaga holować lub przewozić ładunek.
Uwaga: NIE jest przeznaczony do pojazdów terenowych korzystanie z dróg. ruchu ulicznego lub niewłaściwej obsługi.
Cechy i zalety
• Wyprodukowano w USA.
• Idealne miękkie rozwiązanie do podnoszenia dla samochodów ciężarowych Chevy Silverado/GMC Sierra 1500 z lat 2019-2022, zapewniających świetny, agresywny wygląd z lekkim pochyleniem.
• Zawiera wzmocnione, obrabiane laserowo przedłużki rozpórki górnego mocowania, wykonane ze stali o przesuniętej konstrukcji dla właściwych pozycji słupków i przedmiotu obrabianego CNC klasy lotniczej. Aluminiowe elementy dystansowe do wstępnego obciążenia słupków A. przegub kulowy i nowe, bezobsługowe tuleje przegubu TCT.
• Umożliwia montaż opon o wymiarach do 35x11,50" (295/65-20) do kół o średnicy do 9" z zerowym offsetem.
• Zachowano fabryczną jakość jazdy, prowadzenie i geometrię zawieszenia.
• Niezrównany wygląd przy krawężniku dzięki niedrogiemu, a jednocześnie innowacyjnemu zestawowi do podnoszenia bez przecięć z technologią Smart Suspension.
Warto czekać! ReadyLIFT ma przyjemność zaoferować ten najwyższej jakości przykręcany zestaw bez szczelin do ciężarówek GM 1500 2019-2022, który z pewnością pokochasz. W połączeniu z zestawem do podnoszenia ze stali nierdzewnej 69-3940 oraz większymi kołami i oponami, te nowe ciężarówki GM fantastycznie wyglądają i świetnie się prowadzą.
Dopasowanie opon
20x9 0 offset 295 /65 R20 — Chevy Maksymalny rozmiar opony
20x9 0 offset 295/55-R20 - GMC Maksymalny rozmiar opony
Uwaga: W zależności od rzeźby bieżnika opony może być wymagane pewne przycięcie.
Rozmiar opony Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice w produktach różnych producentów opon, specyfikacje i rozmiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, wzór występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, różnią się znacznie w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w terenie.
Komponenty
2- UCA z bezobsługowymi tulejami obrotowymi TCT i wzmocnionymi przegubami kulowymi
2- Fabrycznie wytrzymałe stalowe rozpórki
2 aluminiowe podkładki wstępnego naprężenia obrabianego CNC
4 podkładki wycinane laserowo
3-calowy odlewany blok ze śrubami w kształcie litery U
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 4" |
Podmodel | 4WD |
Notatka | Not compatible with Trail Boss, High Country with ARC, Denali or AT4 / AT4X. |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2020 Chevrolet Silverado 1500, 2020 GMC Sierra 1500, 2021 Chevrolet Silverado 1500, 2021 GMC Sierra 1500, 2019 Chevrolet Silverado 1500 New Model, 2019 GMC Sierra 1500 New Model, 2022 Chevrolet Silverado 1500, 2022 GMC Sierra 1500 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 4" |
Podmodel | 4WD |
Notatka | Not compatible with Trail Boss, High Country with ARC, Denali or AT4 / AT4X. |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2020 Chevrolet Silverado 1500, 2020 GMC Sierra 1500, 2021 Chevrolet Silverado 1500, 2021 GMC Sierra 1500, 2019 Chevrolet Silverado 1500 New Model, 2019 GMC Sierra 1500 New Model, 2022 Chevrolet Silverado 1500, 2022 GMC Sierra 1500 |