Zestaw podnoszenia 3" Toyota Tundra 22-22 ReadyLift 69-52310
2022 Tundra 2WD/4WD — 3-calowy zestaw podnoszący ze stali nierdzewnej
Mocowanie na śruby — nie wymaga modyfikacji.
3-calowy przedni podnośnik z tylnym zestawem dystansowym wysokości 1,25 cala.
Obsługuje opony o rozmiarze do 35 x 12,50, gdy jest używany na kołach 18" x 9" z przesunięciem +12 mm.
Zawiera elementy sterujące ramionami z wytrzymałych rurek stalowych ze wzmocnionymi przegubami kulowymi .
Nie jest wymagane cięcie ani spawanie oryginalnych części.
Zachowano jazdę fabryczną
*Uwaga: Zestaw nie pasuje do Tundra TRD PRO, ciężarówek wyposażonych w tylne zawieszenie pneumatyczne lub adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne (AVS).
Najnowsza Toyota Tundra stała się popularnym wyborem wśród nowych właścicieli samochodów ciężarowych. I podobnie jak poprzednia Tundra, nowi właściciele 2022 chcą wysokiej jakości, przykręcanego systemu miękkiego podnoszenia, który zwiększy prześwit i doda miejsce na większe koła i opony, przy jednoczesnym zachowaniu świetnej fabrycznej jazdy i obsługi.
Przedstawiamy zestaw podnośnika ReadyLIFT 69-52310 3" ze stali nierdzewnej, specjalnie zaprojektowany do nowego pick-upa Toyota Tundra 2022. Ten nowy zestaw do podnoszenia ze stali nierdzewnej to wersja drugiej generacji naszego popularnego zestawu do podnoszenia ze stali nierdzewnej 69-5475 3 "do modeli z 2021 r. i nowszych. Wiele funkcji premium z tego zestawu zostało przeniesionych do nowego zestawu 69-52310, na przykład nasze popularne wahacze rurowe ze skorygowanymi kątami przegubów kulowych. Prefabrykowane stalowe podkładki przednich amortyzatorów Precyzyjnie wykonane stalowe podkładki dystansowe tylnego podnośnika 1,25" z nowymi, dłuższymi śrubami w kształcie litery U zapewniają modelowi Tundra 2022 ładną, prawie płaską postawę dzięki 3-calowemu podniesieniu przedniego amortyzatora, a w zestawie nowe przedłużenia tylnego amortyzatora, dzięki czemu możesz nadal korzystaj z fabrycznych amortyzatorów tylnych.
Całkowicie nowy zestaw podnoszenia Toyota Tundra 69-52310 2022 SST 3" to doskonały wybór dla ci, którzy chcą używać dużych opon, takich jak 35s. Maksymalny rozmiar opon do użytku z tym zestawem to 35 x 12,5 na kole 18" x 9" z przesunięciem +12.
Opony
35" maksymalna średnica opony< / p>
Opony o wysokości 35x12,50 stosowane na kołach o szerokości 18”x9” z przesunięciem +12 mm
Rozmiar opon Uwaga. Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zwykle oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice w produktach różnych producentów opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opon i kół. . Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się, które opony są odpowiednie do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jakości jazdy: Podczas podnoszenia pojazdu i instalowania nieoryginalnych kół i opon, projekt producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. Ty. Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. wrażenia z jazdy.
Komponenty zestawu
Wspornik przedniego amortyzatora, Wspornik tylnego amortyzatora, Przedłużenie tylnego amortyzatora, Wahacz górny, strona lewa, Wahacz górny, strona prawa, Przedni mechanizm różnicowy, lewy, przedni Wspornik mechanizmu różnicowego z prawą stroną, tuleja ochronna, poliuretanowa tuleja mechanizmu różnicowego wywrotu, uszczelka łącznika końcowegoStrona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | * Kit does not fit Tundra TRD PRO, trucks equipped with Load-Leveling Rear Height Control Air Suspension or Adaptive Variable Suspension (AVS). |
Automatyczny | 2022 Toyota Tundra |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | * Kit does not fit Tundra TRD PRO, trucks equipped with Load-Leveling Rear Height Control Air Suspension or Adaptive Variable Suspension (AVS). |
Automatyczny | 2022 Toyota Tundra |