Zestaw podnoszenia 3"F/2"R Toyota Tundra Warrior 07-21 ReadyLift 69-5276
2007-2021 Tundra 3" zestaw do podnoszenia ze stali nierdzewnej
Maksymalne podnoszenie: 3,0"F/2,0"R - max. średnica opony: 33"
2007-2020 2WD/4WD ALL-TRD, SR5, Rock Warrior
Nie do użytku z 2015-2020 Tundra TRD Pro z amortyzatorami Bilstein lub Fox TRD Pro
Zawiera przegubowe ramiona wahacza
p>
ReadyLIFT Suspension wykorzystał sprawdzone techniki projektowania procesowego do wyprodukowania 3-calowego systemu zawieszenia zawieszenia ze stali nierdzewnej (P /N 69-5276) dla 2007-2021 Toyota Tundra / TRD / SR5 / Rock Warrior Trucks z tylną jednostką silnika 2.0 "3" Inteligentna technologia zawieszenia System pośredni pasuje do wszystkich modeli 2007-2020 Toyota Tundras / TRD / SR5 / Rock Warrior (Crew Max, Double Cab, Standard Cab), w tym modele 2WD i 4WD, zwłaszcza modele TRD. W niektórych przypadkach ciężarówki TRD Tundra mają mniejszy fabryczny kąt natarcia niż modele bez TRD. wystarczy, aby wyrównać tył z przodem po zainstalowaniu przedłużenia słupka A 3,0 ". . Ten zwężający się 2,0-calowy tylny blok jest dołączony do zestawu 69-5276 i zapewnia większości ciężarówek TRD/SR5/Rock Warrior około pół cala tylnego kąta natarcia. Ten zestaw umożliwia właścicielowi wymianę na większe kombinacje kół i opon o średnicy do 33 cali przy jednoczesnym zachowaniu doskonałych właściwości jezdnych i prowadzenia.
Jest to kompletny zestaw do podnoszenia zawieszenia, który obejmuje przedłużenie kolumny z powlekanej stali, podkładki dystansowe przedniego dyferencjału , podkładki stabilizatora, podkładki dystansowe podwozia i 2-calowy blok tylnego podnośnika. Przedłużenie kolumny SST i wspornik mechanizmu różnicowego zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić podniesienie przedniego zawieszenia o 3 cale przy zachowaniu bezpiecznej geometrii zawieszenia OEM. W przeciwieństwie do innych zestawów, 3-calowy system zawieszenia ReadyLIFT nie wymaga przycinania ani wstępnego napinania sprężyny amortyzatora i można go szybko i bezpiecznie zainstalować za pomocą dostarczonego ciężkiego sprzętu. Instrukcje dotyczące jakości krok po kroku są dołączone do każdego zestawu. Nasz zestaw podnoszenia 69-5276 SST do Toyota Tundra TRD / SR5/Rock Warrior pozbędzie się „śmierdzącego robaka”, podnosząc ciężarówkę zarówno z przodu, jak iz tyłu, zachowując przy tym stan fabryczny. Pickupy Toyoty są budowane z myślą o jakości, a ReadyLIFT zaprojektował ten 3-calowy i 2-calowy system podnoszenia zapewniający jazdę i prowadzenie, jakich oczekujesz od Toyoty.
UWAGA: Nie do użytku z amortyzatorami Tundra TRD Pro 2015-21 z amortyzatorami Bilstein lub Fox TRD Pro
<p>
UWAGA: Stanowisko ReadyLIFT jest takie, że naszym celem jest dostarczenie produktu, który wyrównuje pojazd. Dzięki ciągłym badaniom odkryliśmy, że ciężarówki Toyoty mają unikalny model produkcyjny i sprzedażowy z różnymi stopniami pochylenia tylnej osi. Wygląda na to, że wiele ciężarówek Toyoty nie jest tej samej wysokości lub ma takie samo nachylenie, jak ta sama ciężarówka stojąca obok. Nasze badania wykazały, że różnica w nachyleniu i prześwicie między ciężarówkami może sięgać nawet 1 cala. Ciężarówki z TRD często mają mniejsze nachylenie w porównaniu z ciężarówkami bez TRD. Pomiary przeprowadzone na niektórych ciężarówkach klientów wykazały różnicę wielkości do 1,0 cala w fabrycznym przodzie.
Montaż opon
Maksymalna średnica opony 33"
33x11,50 bez tarcia na kole o szerokości 9" z przesunięciem +25
Rozmiar opony Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w obsłudze.
Komponenty zestawu
<str>
Podmodel | TRD, Rock Warrior |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2007 Toyota Tundra, 2008 Toyota Tundra, 2009 Toyota Tundra, 2010 Toyota Tundra, 2011 Toyota Tundra, 2012 Toyota Tundra, 2013 Toyota Tundra, 2014 Toyota Tundra, 2015 Toyota Tundra, 2016 Toyota Tundra, 2017 Toyota Tundra, 2018 Toyota Tundra, 2019 Toyota Tundra, 2020 Toyota Tundra, 2021 Toyota Tundra |
Podmodel | TRD, Rock Warrior |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 3" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2007 Toyota Tundra, 2008 Toyota Tundra, 2009 Toyota Tundra, 2010 Toyota Tundra, 2011 Toyota Tundra, 2012 Toyota Tundra, 2013 Toyota Tundra, 2014 Toyota Tundra, 2015 Toyota Tundra, 2016 Toyota Tundra, 2017 Toyota Tundra, 2018 Toyota Tundra, 2019 Toyota Tundra, 2020 Toyota Tundra, 2021 Toyota Tundra |