Komplet sprężyn przednich Ford Ranger 19-23 Pro Lift Kit Lift 3" Eibach E30-35-048-01-20
Sprężyny Eibach PRO-LIFT-KIT
Sprężyny Eibach PRO-LIFT-KIT zostały opracowane z wykorzystaniem technologii wywodzącej się z mistrzowskich wyścigów off-road, aby zapewnić maksymalny lift zawieszenia bez kompromisów względem fabrycznych podzespołów i komfortu jazdy.
- Zwiększony prześwit
- Więcej miejsca w nadkolach dla większych kół i opon
- Precyzyjnie zaprojektowane dla lepszych możliwości w terenie
- Znakomita stabilność na drodze i prowadzenie
- Wyprodukowano w USA
- Ograniczona dożywotnia gwarancja
| Wysokość podniesienia, przód | 3" |
| Marka | Eibach |
| Notatka | Front Springs Only. Must be used with Eibach Pro-Truck Sport Front Shocks. |
| Notatka 1 | We do not guarantee fitment, height or warranties on unlisted applications. |
| Szereg | Pro Lift Kit |
| Strona instalacji | Przód |
| Wysokość podnoszenia, cale | 3" |
| Ilość | Para |
| Wysokość pudełka | 6.2 cal |
| Szerokość pudełka | 19.125 cal |
| Długość pudełka | 25 cal |
| Waga | 22.04 funt |
| Podmodel | 2.3L L4 Gas |
| Podmodel | 4WD |
| Dopasowanie | 2019 Ford Ranger, 2020 Ford Ranger, 2021 Ford Ranger, 2022 Ford Ranger, 2023 Ford Ranger |
| Wysokość podniesienia, przód | 3" |
| Marka | Eibach |
| Notatka | Front Springs Only. Must be used with Eibach Pro-Truck Sport Front Shocks. |
| Notatka 1 | We do not guarantee fitment, height or warranties on unlisted applications. |
| Szereg | Pro Lift Kit |
| Strona instalacji | Przód |
| Wysokość podnoszenia, cale | 3" |
| Ilość | Para |
| Wysokość pudełka | 6.2 cal |
| Szerokość pudełka | 19.125 cal |
| Długość pudełka | 25 cal |
| Waga | 22.04 funt |
| Podmodel | 2.3L L4 Gas |
| Podmodel | 4WD |
| Dopasowanie | 2019 Ford Ranger, 2020 Ford Ranger, 2021 Ford Ranger, 2022 Ford Ranger, 2023 Ford Ranger |
Sergey
27 listopad 2025 17:38
Zamontowałem przednie sprężyny Eibach w moim Fordzie Raptorze F-150 z 2022 roku i jestem zadowolony z rezultatów. Komfort i prowadzenie są nawet lepsze niż ze standardowymi sprężynami – auto płynniej pokonuje nierówności, a samochód wydaje się bardziej stabilny. Przód jest lekko uniesiony i nieco wyższy niż tył, więc być może tylne sprężyny się ugięły, a do tego mam ciągle nadwagę. Myślę o zamówieniu również tylnego zestawu, żeby to zrównoważyć. Chciałbym również podkreślić obsługę klienta w sklepie: szybką dostawę i doskonałą obsługę klienta. Dzięki, chłopaki! Tak trzymajcie!






