Zestaw do podniesienia zawieszenia Toyota Tacoma 20-21 Pro Lift Kit Lift 1.3" x 1" Eibach E30-82-069-03-22
Sprężyny Eibach PRO-LIFT-KIT
Sprężyny Eibach PRO-LIFT-KIT zostały opracowane w oparciu o zwycięskie w rajdach off-road technologie, aby zapewnić maksymalny lift bez naruszania fabrycznych podzespołów i bez pogorszenia komfortu jazdy.
- Zaprojektowane specjalnie do amortyzatorów TRD PRO Fox, aby zapewnić optymalne osiągi i dopasowanie.
- Zwiększony prześwit i większy luz w nadkolach pozwalają na montaż większych kół i opon.
- Precyzyjnie opracowane dla lepszych możliwości w terenie przy zachowaniu znakomitej stabilności i prowadzenia na drodze.
- Dopasowana czerwona powłoka dla spójnego, fabrycznego wyglądu.
- Wyprodukowano w USA
- Ograniczona dożywotnia gwarancja
* Zaprojektowane specjalnie do amortyzatorów TRD PRO Fox; przed montażem zweryfikuj zgodność z konfiguracją swojego pojazdu.
| Wysokość podniesienia, tył | 1" |
| Wysokość podniesienia, przód | 1.3" |
| Marka | Eibach |
| Notatka | We do not guarantee fitment, height or warranties on unlisted applications. |
| Szereg | Pro Lift Kit |
| Strona instalacji | Przód, Tył |
| Wysokość podnoszenia, cale | 1.3" x 1" |
| Ilość | Przednie sprężyny + tylne lift-bloki |
| Wysokość pudełka | 6.9 cal |
| Szerokość pudełka | 15.3 cal |
| Długość pudełka | 17.1 cal |
| Waga | 31.4 funt |
| Podmodel | TRD Pro |
| Dopasowanie | 2020 Toyota Tacoma, 2021 Toyota Tacoma |
| Wysokość podniesienia, tył | 1" |
| Wysokość podniesienia, przód | 1.3" |
| Marka | Eibach |
| Notatka | We do not guarantee fitment, height or warranties on unlisted applications. |
| Szereg | Pro Lift Kit |
| Strona instalacji | Przód, Tył |
| Wysokość podnoszenia, cale | 1.3" x 1" |
| Ilość | Przednie sprężyny + tylne lift-bloki |
| Wysokość pudełka | 6.9 cal |
| Szerokość pudełka | 15.3 cal |
| Długość pudełka | 17.1 cal |
| Waga | 31.4 funt |
| Podmodel | TRD Pro |
| Dopasowanie | 2020 Toyota Tacoma, 2021 Toyota Tacoma |
Sergey
27 listopad 2025 17:38
Zamontowałem przednie sprężyny Eibach w moim Fordzie Raptorze F-150 z 2022 roku i jestem zadowolony z rezultatów. Komfort i prowadzenie są nawet lepsze niż ze standardowymi sprężynami – auto płynniej pokonuje nierówności, a samochód wydaje się bardziej stabilny. Przód jest lekko uniesiony i nieco wyższy niż tył, więc być może tylne sprężyny się ugięły, a do tego mam ciągle nadwagę. Myślę o zamówieniu również tylnego zestawu, żeby to zrównoważyć. Chciałbym również podkreślić obsługę klienta w sklepie: szybką dostawę i doskonałą obsługę klienta. Dzięki, chłopaki! Tak trzymajcie!






