Komplet sprężyn przednich Toyota Tundra 16-21 Pro Lift Kit Lift 2.5" Eibach E30-82-079-02-20
Sprężyny Eibach PRO-LIFT-KIT
Sprężyny Eibach PRO-LIFT-KIT zostały opracowane z wykorzystaniem technologii wywodzącej się z mistrzowskich wyścigów off-road, aby zapewnić maksymalny lift zawieszenia bez kompromisów względem fabrycznych podzespołów i komfortu jazdy.
- Zwiększony prześwit
- Więcej miejsca w nadkolach dla większych kół i opon
- Precyzyjnie zaprojektowane dla lepszych możliwości w terenie
- Znakomita stabilność na drodze i prowadzenie
- Wyprodukowano w USA
- Ograniczona dożywotnia gwarancja
| Wysokość podniesienia, przód | 2.5" |
| Marka | Eibach |
| Notatka | Front Springs Only. Must be used with Eibach Pro-Truck Sport Front Shocks. |
| Notatka 1 | We do not guarantee fitment, height or warranties on unlisted applications. |
| Szereg | Pro Lift Kit |
| Strona instalacji | Przód |
| Wysokość podnoszenia, cale | 2.5" |
| Ilość | Para |
| Wysokość pudełka | 7 cal |
| Szerokość pudełka | 15.2 cal |
| Długość pudełka | 17.2 cal |
| Waga | 32.2 funt |
| Podmodel | 4WD |
| Dopasowanie | 2016 Toyota Tundra, 2017 Toyota Tundra, 2018 Toyota Tundra, 2019 Toyota Tundra, 2020 Toyota Tundra, 2021 Toyota Tundra |
| Wysokość podniesienia, przód | 2.5" |
| Marka | Eibach |
| Notatka | Front Springs Only. Must be used with Eibach Pro-Truck Sport Front Shocks. |
| Notatka 1 | We do not guarantee fitment, height or warranties on unlisted applications. |
| Szereg | Pro Lift Kit |
| Strona instalacji | Przód |
| Wysokość podnoszenia, cale | 2.5" |
| Ilość | Para |
| Wysokość pudełka | 7 cal |
| Szerokość pudełka | 15.2 cal |
| Długość pudełka | 17.2 cal |
| Waga | 32.2 funt |
| Podmodel | 4WD |
| Dopasowanie | 2016 Toyota Tundra, 2017 Toyota Tundra, 2018 Toyota Tundra, 2019 Toyota Tundra, 2020 Toyota Tundra, 2021 Toyota Tundra |
Sergey
27 listopad 2025 17:38
Zamontowałem przednie sprężyny Eibach w moim Fordzie Raptorze F-150 z 2022 roku i jestem zadowolony z rezultatów. Komfort i prowadzenie są nawet lepsze niż ze standardowymi sprężynami – auto płynniej pokonuje nierówności, a samochód wydaje się bardziej stabilny. Przód jest lekko uniesiony i nieco wyższy niż tył, więc być może tylne sprężyny się ugięły, a do tego mam ciągle nadwagę. Myślę o zamówieniu również tylnego zestawu, żeby to zrównoważyć. Chciałbym również podkreślić obsługę klienta w sklepie: szybką dostawę i doskonałą obsługę klienta. Dzięki, chłopaki! Tak trzymajcie!






