Amortyzator Bilstein B8 5100 Ford F-150 15-20 Regulowana Wysokość 0-2" (24-248129)
Zaprojektowany do poziomowania przodu półtonowych ciężarówek i SUV-ów, regulowany prześwit BILSTEIN B8 5100 jest doskonałą alternatywą dla elementów dystansowych sprężyn śrubowych.
Łatwa regulacja wysokości.
Nie trać czasu na jazdę — te amortyzatory wykorzystują oryginalne sprężyny i elementy mocujące Twojego pojazdu, co ułatwia bezpośredni montaż.
Amortyzatory serii 5100
- - Dostępne dla podnośników z zawieszeniem 2" - 6".(również dla niektórych standardowych wysokości)
- - Specjalnie zaprojektowane i wyprodukowane do podnoszonych pickupów i SUV-ów.
- - Konstrukcja z pojedynczą rurą zapewniająca chłodniejszą, bardziej wydajną pracę i dłuższą żywotność
- - Średnica tłoka 46 mm zapewnia doskonałą obsługę i wydajność
- Opatentowana armatura kontrolna natychmiast reaguje na zmieniające się warunki gruntowe, zapewniając maksymalny komfort i kontrolę na drodze lub w terenie
Seria 5100 z regulacją wysokości
Zamienne amortyzatory Bilstein serii 5100 o zmiennej wysokości jazdy do przednich zawieszeń gwintowanych wykorzystują standardową sprężynę śrubową.
W serii 5100(Jazda z regulowaną wysokością)amortyzatory mają wiele rowków na pierścienie osadcze na korpusie amortyzatora, aby dostosować je do różnych pozycji sprężyn siedziska, umożliwiając regulację wysokości od 0 do 3 cali(w zależności od zastosowania)Podnosząc pozycję siedzenia zgrabiarki sprężynowej można zmienić, aby uzyskać równy prześwit z przodu iz tyłu.
Opatentowane samoregulujące zawory samoregulujące firmy Bilstein zapewniają lepszą kontrolę tłumienia i płynną jazdę po wszystkich nawierzchniach przy dowolnej prędkości.
- - Obudowy ocynkowane
- - Samoregulujący obrotowy zawór talerzowy
- - Tłok o wysokim przepływie zmniejsza sztywność
- - Niezależne ustawienie odbicia i kompresji
- - Większa powierzchnia tłoka dla precyzyjnego tłumienia
- - Doskonała kontrola dla opon o dużej średnicy
zasada Bilsteina
Wszystkie amortyzatory gazowe i Bilstein działają na tej samej zasadzie. Są zbudowane z trzpieniem skierowanym w dół do rury kolumny, dzięki czemu grubsza i mocniejsza część korpusu amortyzatora może być wykorzystana do rozproszenia obciążeń bocznych. W związku z tym, ze względu na zwiększoną średnicę i powierzchnię rury pod ciśnieniem, kolumna/wkładka gazowa lub amortyzator firmy Bilstein jest lepiej przystosowana do przyjmowania zwiększonych obciążeń bocznych w porównaniu z wersją konwencjonalną.
Dodatkowe korzyści wynikające z rozwoju, na który duży wpływ miała branża sportów motorowych, obejmują większą stabilność, lepsze prowadzenie na drodze i precyzyjne kierowanie. To, w połączeniu z wyjątkowo wysoką jakością wykonania i materiałów, sprawia, że Bilsteiny wytrzymują około cztery razy dłużej niż oryginalne wyposażenie.
Walcz z gromadzeniem się ciepła
Regularne wstrząsy zatrzymują ciepło wewnątrz korpusu amortyzatora i uniemożliwiają odpowiednie rozproszenie, czyniąc je podatnymi na gromadzenie się ciepła, blaknięcie i ewentualną awarię.
Opatentowana konstrukcja firmy Bilstein umożliwia przenoszenie nadmiaru ciepła z oleju na zewnętrzną powierzchnię obudowy amortyzatora i skuteczniejsze rozpraszanie. Tłok rozdzielający umożliwia również rozszerzanie się oleju po podgrzaniu, zapobiegając napowietrzaniu (pienieniu) i utracie lepkości. Pozwala to amortyzatorowi zachować pełną skuteczność tłumienia wraz ze wzrostem temperatury.
Amortyzator gazowy lub rura amortyzatora Bilstein jest wytwarzana przy użyciu specjalnego procesu wytłaczania. Proces ten pozwala uzyskać niezwykle wąską tolerancję między szczytami i dolinami oraz utrzymuje stałą grubość ścianek. Bezszwowa, jednorurowa konstrukcja Bilstein zapewnia doskonałą wytrzymałość rur, jednocześnie maksymalizując rozpraszanie ciepła i odporność na uderzenia.
Komfortowa jazda i wydajność bez kompromisów
Konstrukcja głowicy tłoka umożliwia niezależną regulację sił tłumienia kompresji i odbicia w celu uzyskania optymalnego komfortu i wydajności bez kompromisów. Ma mniej części niż większość konwencjonalnych konstrukcji. Prosta, ale bardzo funkcjonalna konstrukcja produktu przyczynia się do wyjątkowej wytrzymałości i długiej żywotności amortyzatorów Bilstein.
Lepiej zbudowany
Amortyzatory Bilstein są precyzyjnie kształtowane przy użyciu unikalnego, bezszwowego procesu wytłaczania. Zapewnia to doskonałą wytrzymałość i wysokie tolerancje wykończenia. Korpus amortyzatora jest następnie pokryty specjalną farbą, która jest wystarczająco trwała, aby wytrzymać wyczerpujący 240-godzinny test w mgle solnej. Gotowy korpus jest połączony z trwałym, chromowanym i polerowanym wałkiem z hartowanej stali indukcyjnej, obrobionymi elementami zaworów i najwyższej jakości uszczelnieniami.
Produkty Bilstein objęte są dożywotnią gwarancją posprzedażową.
| Marka | Bilstein |
| Strona instalacji | Przód |
| Wysokość podnoszenia, cale | 0"-2", 2" |
| Wysokość pudełka | 4.15 cal |
| Szerokość pudełka | 4.15 cal |
| Długość pudełka | 26.8 cal |
| Waga | 8.44 funt |
| Kod UPC | 9312891030129 |
| Podmodel | 4WD |
| Podmodel | King Ranch, Lariat, Limited, Platinum, XL, XLT |
| Dopasowanie | 2015 Ford F-150, 2016 Ford F-150, 2017 Ford F-150, 2018 Ford F-150, 2019 Ford F-150, 2020 Ford F-150 |
| Szerokość | 4.15 |
| Marka | Bilstein |
| Strona instalacji | Przód |
| Wysokość podnoszenia, cale | 0"-2", 2" |
| Wysokość pudełka | 4.15 cal |
| Szerokość pudełka | 4.15 cal |
| Długość pudełka | 26.8 cal |
| Waga | 8.44 funt |
| Kod UPC | 9312891030129 |
| Podmodel | 4WD |
| Podmodel | King Ranch, Lariat, Limited, Platinum, XL, XLT |
| Dopasowanie | 2015 Ford F-150, 2016 Ford F-150, 2017 Ford F-150, 2018 Ford F-150, 2019 Ford F-150, 2020 Ford F-150 |
| Szerokość | 4.15 |



