Amortyzator tył Ford F-150 15-20 RWD Bilstein B8 5100 (33-253237)
Osobliwości:
Indywidualnie zaprojektowane dla szerokiej gamy określonych kombinacji pojazdów i podnośników.
Technologia ciśnienia gazu z pojedynczą rurą
Łatwe do zainstalowania; bezpośrednie wkręcanie; nie wymaga modyfikacji
Wielowarstwowa powłoka cynkowa - najtrwalsza w branży.
Seria 5100 zapewnia najbardziej wszechstronną gamę zastosowań motoryzacyjnych
Dożywotnia gwarancja
Technologia ciśnienia gazu.Z czasem opracowana przez firmę BILSTEIN technologia jednorurowego ciśnienia gazu stała się standardem w przemyśle motoryzacyjnym. Technologia ta polega na tym, że olej w absorberze znajduje się pod ciśnieniem, co zapobiega jego pienieniu wraz ze wzrostem temperatury i obciążenia. Dzięki temu zachowana jest pełna zdolność tłumienia nawet przy ekstremalnych obciążeniach układu, co widać po tłoku samoczynnego działania.
Odwrócona technologia Monotube. Oryginalne i najlepsze: oryginalne jednorurowe amortyzatory gazowe nosiły nazwę BILSTEIN i nadal produkują to, co najlepsze. Technologia pojedynczej ruryBILSTEINto wybór numer jeden w sporcie motorowym i masowo produkowanych samochodach sportowych: żaden inny typ nie daje inżynierom takiej samej swobody wyboru idealnego miejsca lub pozycji montażu (np. technologia Upside-Down).
Sprawdzony na drodze BILSTEIN. Aby osiągnąć te słynne wrażenia z jazdy BILSTEIN, inżynierowie BILSTEIN polegają nie tylko na prawdziwie zaawansowanej technologii, ale także na czymś, co przetrwało próbę czasu: na odczuciach kierowcy. W rezultacie wszystkie wysokowydajne amortyzatory, a także sportowe zawieszenia i gwintowane zestawy wysokości jazdy przechodzą rygorystyczny program testów. Na torze Nürburgring i we własnym centrum testowym na torze testowym w Papenburgu kierowcy sprawdzają, jak dobrze zrównoważone są właściwości jezdne różnych pojazdów w różnych sytuacjach drogowych. Dopiero po zdaniu tego programu testowego z wyróżnieniem mogą nosić to imięBILSTEIN. W ten sposób mogą zagwarantować słynne wrażenia z jazdy BILSTEIN.
W 1954 roku firma Bilstein® jako pierwsza zdała sobie sprawę z potencjału tkwiącego w pomyśle profesora Bourciera de Carbon, francuskiego badacza w dziedzinie wibracji. Celem było wyeliminowanie wad fizycznych konwencjonalnych amortyzatorów teleskopowych, jednocześnie czyniąc je lżejszymi i umożliwiającymi montaż w dowolnej pozycji. Nazwa Bilstein od wielu dziesięcioleci jest ściśle związana z zaawansowaną technologią w zakresie konstrukcji zawieszenia, komfortu jazdy i bezpieczeństwa. Aby rozszerzyć tę pozycję w przyszłości, Bilstein stał się oddziałem ThyssenKrupp Technologies AG w 1988 roku i spółką całkowicie zależną w 2005 roku. Partnerstwo i współpraca w ramach grupy pozwoli firmie nadal inspirować innowacje w tradycyjny sposób Bilstein.
| Marka | Bilstein |
| Strona instalacji | Tył |
| Wysokość podnoszenia, cale | 0"-2", 2" |
| Wysokość pudełka | 3 cal |
| Szerokość pudełka | 3.1 cal |
| Długość pudełka | 26.4 cal |
| Waga | 5.6 funt |
| Kod UPC | 9312891030129 |
| Podmodel | RWD |
| Podmodel | King Ranch, Lariat, Limited, Platinum, XL, XLT |
| Dopasowanie | 2015 Ford F-150, 2016 Ford F-150, 2017 Ford F-150, 2018 Ford F-150, 2019 Ford F-150, 2020 Ford F-150 |
| Szerokość | 2.95 |
| Marka | Bilstein |
| Strona instalacji | Tył |
| Wysokość podnoszenia, cale | 0"-2", 2" |
| Wysokość pudełka | 3 cal |
| Szerokość pudełka | 3.1 cal |
| Długość pudełka | 26.4 cal |
| Waga | 5.6 funt |
| Kod UPC | 9312891030129 |
| Podmodel | RWD |
| Podmodel | King Ranch, Lariat, Limited, Platinum, XL, XLT |
| Dopasowanie | 2015 Ford F-150, 2016 Ford F-150, 2017 Ford F-150, 2018 Ford F-150, 2019 Ford F-150, 2020 Ford F-150 |
| Szerokość | 2.95 |



