Amortyzator Fox Dodge Ram 2500/3500 14-22 2.0 Performance Series Fox Shocks 985-02-135
W przypadku konwencjonalnych stabilizatorów układu kierowniczego obrót w jednym kierunku zwiększa ciśnienie wewnątrz stabilizatora, ponieważ wał zajmuje większą objętość w obudowie i wypiera olej. Konsekwencją jest pchająca lub ciągnąca siła kierownicy odczuwana przez kierowcę, gdy stabilizator próbuje powrócić do stanu neutralnego. Aby przezwyciężyć tę jednokierunkową siłę, często stosuje się podwójne przeciwstawne stabilizatory, ale wymaga to dodatkowego sprzętu montażowego i miejsca.
Oparty na oryginalnym stabilizatorze ATS FOX, TS stabilizator b> Seria Performance 2.0 wykorzystuje architekturę wału przelotowego (TS), która eliminuje przemieszczanie się płynu wału podczas całego skoku stabilizatora w obu kierunkach. Eliminując przemieszczenie płynu, konstrukcja TS zapewnia neutralne i spójne tłumienie niepożądanych sprzężeń zwrotnych układu kierowniczego. Rezultatem jest niezrównane sterowanie w niewiarygodnej cenie w jednym przykręcanym stabilizatorze.
Stabilizator TS z serii Performance 2.0 zawiera elementy montażowe dostosowane do konkretnego zastosowania i jest dostępny w różnych rozmiarach klipsów do standardowych lub nieoryginalnych ciężkich pojazdów powiązania służbowe.
• Korpus: jednoczęściowy korpus z anodyzowanego aluminium 6061-T6 o średnicy 2,0 cala, wytłaczany i obrabiany CNC, odporny na korozję.
• Wykończenie korpusu: Anodowane dla trwałości
• Wał: 5/8" twarda chromowana stal stopowa poddana obróbce cieplnej.
• Tłok: konstrukcja tłoka wyścigowego o wysokim przepływie
• Uszczelki: uszczelka główna układu naduszczelniania, uszczelka zgarniacza, uszczelka zgarniacza
• Olej: Zaawansowany płyn do zawieszeń JM92 zapewniający lepszą wydajność w zmiennych temperaturach.
• Tuleje: kauczuk nitrylowy pozwala na zwiększenie artykulacji zawieszenia.
• Roczna ograniczona gwarancja.
Podmodel | 4WD |
Notatka | Axle Mount |
Marka | Fox Shocks |
Strona instalacji | Stabilizator |
Szereg | 2.0 Performance Series |
Regulatory typu | Nieuregulowane |
Typ | Stabilizer |
Zamknięty (cale) | 15,08 |
Otwarty (cal) | 23,27 |
Skok (Cale) | 8,19 |
Ilość | Single |
Automatyczny | 2014 Dodge Ram 2500, 2015 Dodge Ram 2500, 2016 Dodge Ram 2500, 2017 Dodge Ram 2500, 2018 Dodge Ram 2500, 2019 Dodge Ram 2500, 2020 Dodge Ram 2500, 2013 Dodge Ram 3500, 2014 Dodge Ram 3500, 2015 Dodge Ram 3500, 2016 Dodge Ram 3500, 2017 Dodge Ram 3500, 2018 Dodge Ram 3500, 2019 Dodge Ram 3500, 2020 Dodge Ram 3500, 2021 Dodge Ram 2500, 2021 Dodge Ram 3500, 2021 Ram 2500, 2021 Ram 3500, 2020 Ram 2500, 2020 Ram 3500, 2019 Ram 2500, 2019 Ram 3500, 2018 Ram 2500, 2018 Ram 3500, 2017 Ram 2500, 2017 Ram 3500, 2016 Ram 2500, 2016 Ram 3500, 2015 Ram 2500, 2015 Ram 3500, 2014 Ram 2500, 2014 Ram 3500, 2013 Ram 3500, 2022 Dodge Ram 2500, 2022 Ram 2500, 2022 Dodge Ram 3500, 2022 Ram 3500 |
Podmodel | 4WD |
Notatka | Axle Mount |
Marka | Fox Shocks |
Strona instalacji | Stabilizator |
Szereg | 2.0 Performance Series |
Regulatory typu | Nieuregulowane |
Typ | Stabilizer |
Zamknięty (cale) | 15,08 |
Otwarty (cal) | 23,27 |
Skok (Cale) | 8,19 |
Ilość | Single |
Automatyczny | 2014 Dodge Ram 2500, 2015 Dodge Ram 2500, 2016 Dodge Ram 2500, 2017 Dodge Ram 2500, 2018 Dodge Ram 2500, 2019 Dodge Ram 2500, 2020 Dodge Ram 2500, 2013 Dodge Ram 3500, 2014 Dodge Ram 3500, 2015 Dodge Ram 3500, 2016 Dodge Ram 3500, 2017 Dodge Ram 3500, 2018 Dodge Ram 3500, 2019 Dodge Ram 3500, 2020 Dodge Ram 3500, 2021 Dodge Ram 2500, 2021 Dodge Ram 3500, 2021 Ram 2500, 2021 Ram 3500, 2020 Ram 2500, 2020 Ram 3500, 2019 Ram 2500, 2019 Ram 3500, 2018 Ram 2500, 2018 Ram 3500, 2017 Ram 2500, 2017 Ram 3500, 2016 Ram 2500, 2016 Ram 3500, 2015 Ram 2500, 2015 Ram 3500, 2014 Ram 2500, 2014 Ram 3500, 2013 Ram 3500, 2022 Dodge Ram 2500, 2022 Ram 2500, 2022 Dodge Ram 3500, 2022 Ram 3500 |