Gwarancja

Strona internetowa www.4x4line.pl oferuje 24-miesięczną gwarancję od daty dostawy na wszystkie produkty.

Sprzedawca bezpłatnie usunie wszelkie wady fizyczne, jeśli zostaną one zgłoszone w ciągu 24 miesięcy.

Usunięcie wady może obejmować naprawę, wymianę, obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy, według uznania Sprzedawcy.

Usunięcie wady nastąpi niezwłocznie, w ciągu 60 dni od otrzymania Produktu.

Okres 60 dni może zostać przedłużony ze względu na rodzaj wady, metodę jej usunięcia lub czynniki techniczne. Klienci zostaną poinformowani o wszelkich przedłużeniach.

Gwarancja obejmuje wady wynikające z wrodzonych wad produktu.

Klient zobowiązany jest dostarczyć wadliwy produkt na adres: ul. ŚWIĘTOKRZYSKA, nr 30, lok. 63, miejsc. WARSZAWA, kod 00-116, Polska.

Uwaga: wszystkie zwroty muszą zostać zatwierdzone przez zespół wsparcia www.4x4line.pl przed ich dostarczeniem.

Wyłączenia gwarancji i uwagi

1) Naturalna degradacja produktu spowodowana zużyciem, wraz z pęknięciem / uszkodzeniem podczas użytkowania, jest wyłączną odpowiedzialnością klienta i nie jest objęta naszymi gwarancjami.

2) Jeśli klient uszkodził / niewłaściwie wykorzystał produkt (y), gwarancja na produkt zostaje natychmiast unieważniona. W takich przypadkach odszkodowanie nie jest dostępne. Klienci mogą jednak skontaktować się z nami w celu zakupu części zamiennych lub części zamiennych (jeśli dotyczy). Będziemy pobierać oryginalną wartość komponentów i opłatę za wysyłkę.

Klient traci również gwarancję, jeśli

- otworzy obudowę w celu naprawy urządzenia

- zmodyfikuje, usunie, wyreguluje lub wymieni części produktu

- używa urządzenia w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem

- Dalsze korzystanie z produktu, gdy wystąpi usterka i spowoduje więcej szkód

-Uszkodzenia mechaniczne spowodowane przez użytkownika.

-Naprawy wykonane przez klienta.

-Uszkodzenia spowodowane zdarzeniami takimi jak pożar, powódź, wysoka temperatura lub chemikalia.

-Wygaśnięcie okresu gwarancji.