Amortyzator tył Toyota Tundra 14-21 ICON RRCDEV 57823EP
Amortyzatory ICON Seria aluminiowa (VS) 2.5 przeznaczona do konkretnych pojazdów (VS) z systemem CDEV została zaprojektowana i zbudowana, aby zapewnić Twojemu pojazdowi wyjątkowe osiągi w terenie i płynną jazdę po ulicach. Te amortyzatory są dostrojone specjalnie do każdego zastosowania, zarówno pod względem długości, jak i ustawienia tłumienia. W przypadku opcjonalnych i specjalnych zastosowań ze zdalnym zbiornikiem, unikalne zastosowanie kolektora aluminiowego 6061 kęsów firmy ICON, kilka cali poniżej górnej pokrywy amortyzatora, tworzy wewnętrzną strefę wstrząsu, która tworzy dodatkową siłę tłumienia o 20%, gdy jest używana. Ta dodatkowa siła pomaga zapobiegać uderzeniom o twarde dno i kontroluje zawieszenie po ściśnięciu przy dużej prędkości. Podobnie jak wszystkie amortyzatory ICON, amortyzatory serii aluminiowej VS 2.5 z CDEV są w 100% naprawialne i w 100% wymienne zawory.
Elektroniczny zawór tłumienia kompresji (CDEV) to elektronicznie sterowany zawór, który wykrywa zużycie oleju w celu kontrolowania wielkość siły tłumienia generowanej przez wstrząs kompresyjny. Ten bezstopniowy zawór może zareagować w mniej niż 40 ms i jest w stanie dokonać niezwykle precyzyjnych regulacji w zależności od terenu. Obwody hydrauliczne CDEV są również wykonywane na zamówienie dla każdego konkretnego zastosowania, aby zapewnić maksymalną rozdzielczość i zakres dynamiczny dostępny dla każdego konkretnego pojazdu. Zasilany przez ICON Intelligent Control i własną aplikację mobilną ICON, system wykorzystuje informacje z wbudowanego czujnika przeciążenia i żyroskopu do wykonywania obliczeń w oparciu o algorytmy i ustawienia użytkownika w celu przewidywania terenu i odpowiedniego dostosowywania parametrów uderzenia za pomocą CDEV.
CECHY I KORZYŚCI
• Technologia zaworów ICON CDE pozwala na regulację tłumienia kompresji w pojeździe i aktywną regulację za pomocą inteligentnego sterowania ICON (IIC)
• Wewnętrzna „Strefa uderzeniowa” ICON zwiększa tłumienie o 20%, aby zapewnić większą kontrolę, gdy amortyzator zbliża się do pełnej kompresji.
• Jednoczęściowe, anodowane na twardo, odlewane aluminiowe cylindry zapewniają doskonałą odporność na korozję i jednolite wykończenie.
• Konstrukcja oddalonego zbiornika poprawia odprowadzanie ciepła, zmniejszając tłumienie wstrząsów podczas długotrwałego użytkowania.
• Wysokiej jakości olej tłumiący 5WT zapewniający stałe tłumienie zawieszenia w szerokim zakresie temperatur.
• Naładowana azotem jednorurowa konstrukcja z dodatkowym zbiornikiem
• Jednoczęściowa konstrukcja tłoka z odbiegającą od normy konstrukcją i zaworami specyficznymi dla branży motoryzacyjnej zapewnia niezrównane osiągi i płynność jazdy na drogach iw terenie.
• Wałek udarowy o średnicy 7/8 cala, utwardzany indukcyjnie, chromowany
• Łożyska sferyczne pokryte PTFE i dedykowane elementy montażowe
• Elementy z aluminium 6061 klasy lotniczej, obrabiane CNC
• 100% łatwość konserwacji
• 100% otwieralność
Marka | Icon Vehicle Dynamics |
Strona instalacji | Tył |
Szereg | 2.5 Remote Reservoir w/CDEV |
Wysokość podnoszenia, cale | 1-3" |
Regulatory typu | Nastawny |
Rodzaj amortyzatora | Reservoir |
Waga | 30 lbs |
Automatyczny | 2014 Toyota Tundra, 2015 Toyota Tundra, 2016 Toyota Tundra, 2017 Toyota Tundra, 2018 Toyota Tundra, 2019 Toyota Tundra, 2020 Toyota Tundra, 2021 Toyota Tundra |
Marka | Icon Vehicle Dynamics |
Strona instalacji | Tył |
Szereg | 2.5 Remote Reservoir w/CDEV |
Wysokość podnoszenia, cale | 1-3" |
Regulatory typu | Nastawny |
Rodzaj amortyzatora | Reservoir |
Waga | 30 lbs |
Automatyczny | 2014 Toyota Tundra, 2015 Toyota Tundra, 2016 Toyota Tundra, 2017 Toyota Tundra, 2018 Toyota Tundra, 2019 Toyota Tundra, 2020 Toyota Tundra, 2021 Toyota Tundra |