Najważniejsze cechy
Zespół ICON był w stanie opracować gwintowane zawieszenie serii 3.0, które ma większy skok wału, ale nadal wykorzystuje sprężynę śrubową. Zawory specyficzne dla pojazdu zastosowane w tych amortyzatorach i wszystkie nowe sprężyny zaprojektowane przez ICON współpracują ze sobą, aby zapewnić wyjątkową jakość jazdy na drodze, zapewniając jednocześnie doskonałe osiągi w terenie. Wielostopniowa hydrauliczna „Bump Zone” ICON poprawia wydajność, zapewniając wykładniczy wzrost zdolności tłumienia podczas ostatnich 40% suwu sprężania. Aby zapewnić płynniejszą jazdę, gwintowane sprężyny serii 3.0 wykazują 50% wzrost zdolności tłumienia dzięki zastosowaniu znacznie większego tłoka niż w przypadku amortyzatorów fabrycznych. Nowe 10-calowe żebrowane aluminiowe zbiorniki zapewniają wystarczającą ilość oleju i zwiększoną powierzchnię dla lepszego chłodzenia i stałego tłumienia. Dodatkowa technologia ICON CDC Valve zapewnia 10 ustawień regulacji tłumienia, co pozwala dostosować „odczucie” amortyzatorów do różnych terenów i konfiguracji pojazdu. Wszystkie te cechy współpracują ze sobą, zapewniając idealne połączenie komfortu na drodze i wydajności w terenie.
Większość zestawów ma następujące zalety:
- Regulowane gwintowane zawieszenie zapewnia 1-3 cale uniesienia przodu.
- Większy skok kół i specyficzne dla pojazdu zawory zapewniają niezrównaną jakość jazdy w szerokim zakresie zastosowań na drogach iw terenie.
- Amortyzacja większa o 50% niż w przypadku oryginalnych amortyzatorów, zapewniająca doskonałe osiągi w ekstremalnych warunkach terenowych.
- Znakomity niski prędkość zmniejsza przechyły ciała i zwiększa stabilność na drodze.
- Łatwo regulowany zawór CDC (kontrola tłumienia kompresji) ma 10 ustawień tłumienia kompresji, aby dopasować się do każdego stylu jazdy w różnych warunkach terenowych.
- Wielostopniowa hydrauliczna „Strefa wypukłości” ICON wykładniczo zwiększa dolny opór w ostatnich 40% suwu sprężania.
- 10-calowe żebrowane aluminiowe zbiorniki zapewniają dużą objętość oleju i zwiększoną powierzchnię, co poprawia wydajność chłodzenia.
- Konstrukcja sprężyny śrubowej zapewnia dodatkowy skok.
- Wysokiej jakości sprężyny śrubowe zaprojektowane przez ICON mają dożywotnią gwarancję na zwisanie lub pękanie.
- 1" wałki udarowe obrabiane CNC.
- Łożyska sferyczne COM12 główki drążka FK zapewniają maksymalną wytrzymałość i trwałość.
- Korpus amortyzatora pokryty powłoką CAD z twardym anodowanym tłokiem i górną pokrywą.
- W pełni zdatna do użytku konstrukcja umożliwia wymianę zaworu, renowacja i niezmierzona żywotność.
- Przykręcana konstrukcja ułatwia montaż w mocowaniu amortyzatora OEM.
- „ICON 1K” został przetestowany w trudnych warunkach terenowych, aby przetestować konfigurację, wydajność, wytrzymałość i trwałość.
Marka
|
Icon Vehicle Dynamics
|
Strona instalacji
|
Przód
|
Szereg
|
3.0 V.S. Series
|
Wysokość podnoszenia, cale
|
1.6-3.5"
|
Regulatory typu
|
Nastawny
|
Rodzaj amortyzatora
|
Reservoir
|
Waga
|
85 lbs
|
Automatyczny
|
2007 Toyota Tundra, 2008 Toyota Tundra, 2009 Toyota Tundra, 2010 Toyota Tundra, 2011 Toyota Tundra, 2012 Toyota Tundra, 2013 Toyota Tundra, 2014 Toyota Tundra, 2015 Toyota Tundra, 2016 Toyota Tundra, 2017 Toyota Tundra, 2018 Toyota Tundra, 2019 Toyota Tundra, 2020 Toyota Tundra, 2021 Toyota Tundra
|
Para gwintowanych kół Toyota Tundra 07-21 ICON RR CDCV 58755
Marka
|
Icon Vehicle Dynamics
|
Strona instalacji
|
Przód
|
Szereg
|
3.0 V.S. Series
|
Wysokość podnoszenia, cale
|
1.6-3.5"
|
Regulatory typu
|
Nastawny
|
Rodzaj amortyzatora
|
Reservoir
|
Waga
|
85 lbs
|
Automatyczny
|
2007 Toyota Tundra, 2008 Toyota Tundra, 2009 Toyota Tundra, 2010 Toyota Tundra, 2011 Toyota Tundra, 2012 Toyota Tundra, 2013 Toyota Tundra, 2014 Toyota Tundra, 2015 Toyota Tundra, 2016 Toyota Tundra, 2017 Toyota Tundra, 2018 Toyota Tundra, 2019 Toyota Tundra, 2020 Toyota Tundra, 2021 Toyota Tundra
|