Para Zawieszeń Przód Ford F-150 Raptor 17-20 ICON RR CDCV 95002
Najważniejsze cechy
Zespół ICON był w stanie opracować gwintowane zawieszenie serii 3.0, które ma większy skok wału, ale nadal wykorzystuje sprężynę śrubową. Zawory specyficzne dla pojazdu zastosowane w tych amortyzatorach i wszystkie nowe sprężyny zaprojektowane przez ICON współpracują ze sobą, aby zapewnić wyjątkową jakość jazdy na drodze, zapewniając jednocześnie doskonałe osiągi w terenie. Wielostopniowa hydrauliczna „Bump Zone” ICON poprawia wydajność, zapewniając wykładniczy wzrost zdolności tłumienia podczas ostatnich 40% suwu sprężania. Aby zapewnić płynniejszą jazdę, gwintowane sprężyny serii 3.0 wykazują 50% wzrost zdolności tłumienia dzięki zastosowaniu znacznie większego tłoka niż w przypadku amortyzatorów fabrycznych. Nowe 10-calowe żebrowane aluminiowe zbiorniki zapewniają wystarczającą ilość oleju i zwiększoną powierzchnię dla lepszego chłodzenia i stałego tłumienia. Dodatkowa technologia ICON CDC Valve zapewnia 10 ustawień regulacji tłumienia, co pozwala dostosować „odczucie” amortyzatorów do różnych terenów i konfiguracji pojazdu. Wszystkie te cechy współpracują ze sobą, zapewniając idealne połączenie komfortu na drodze i wydajności w terenie.
Większość zestawów ma następujące zalety:
- Regulowane gwintowane zawieszenie zapewnia 1-3 cale uniesienia przodu.
- Większy skok kół i specyficzne dla pojazdu zawory zapewniają niezrównaną jakość jazdy w szerokim zakresie zastosowań na drogach iw terenie.
- Amortyzacja większa o 50% niż w przypadku oryginalnych amortyzatorów, zapewniająca doskonałe osiągi w ekstremalnych warunkach terenowych.
- Znakomity niski prędkość zmniejsza przechyły ciała i zwiększa stabilność na drodze.
- Łatwo regulowany zawór CDC (kontrola tłumienia kompresji) ma 10 ustawień tłumienia kompresji, aby dopasować się do każdego stylu jazdy w różnych warunkach terenowych.
- Wielostopniowa hydrauliczna „Strefa wypukłości” ICON wykładniczo zwiększa dolny opór w ostatnich 40% suwu sprężania.
- 10-calowe żebrowane aluminiowe zbiorniki zapewniają dużą objętość oleju i zwiększoną powierzchnię, co zapewnia lepsze właściwości chłodzące.
- Konstrukcja sprężyny śrubowej zapewnia dodatkowy skok.
- Wysokiej jakości sprężyny śrubowe zaprojektowane przez ICON mają dożywotnią gwarancję na zwisanie lub pękanie.
- 1" wałki udarowe obrabiane CNC.
- Łożyska sferyczne COM12 główki drążka FK zapewniają maksymalną wytrzymałość i trwałość.
- Korpus amortyzatora pokryty powłoką CAD z twardym anodowanym tłokiem i górną pokrywą.
- W pełni zdatna do użytku konstrukcja umożliwia wymianę zaworu, renowacja i niezmierzona żywotność.
- Przykręcana konstrukcja ułatwia montaż w mocowaniu amortyzatora OEM.
- „ICON 1K” został przetestowany w trudnych warunkach terenowych, aby przetestować konfigurację, wydajność, wytrzymałość i trwałość.
Uwagi:
- Możliwość zamontowania fabrycznych kół< / strong>
- UWAGA: SAMOCHODY 2019-2020 WYKORZYSTUJĄCE ZAWÓR POD NAPIĘCIEM WYMAGAJĄ INTERFEJSU TŁUMIKA PN: 95199, ABY FABRYCZNY SYSTEM JAZDY DZIAŁAŁ PRAWIDŁOWO
| Marka | Icon Vehicle Dynamics |
| Szereg | 3.0 V.S. Series |
| Rodzaj amortyzatora | Reservoir |
| Strona instalacji | Przód |
| Wysokość podnoszenia, cale | 1-3.5" |
| Regulatory typu | Nastawny |
| Wysokość pudełka | 12 cal |
| Szerokość pudełka | 16 cal |
| Długość pudełka | 33.7 cal |
| Waga | 88 funt |
| Podmodel | Raptor |
| Dopasowanie | 2017 Ford F-150, 2018 Ford F-150, 2019 Ford F-150, 2020 Ford F-150 |
| Marka | Icon Vehicle Dynamics |
| Szereg | 3.0 V.S. Series |
| Rodzaj amortyzatora | Reservoir |
| Strona instalacji | Przód |
| Wysokość podnoszenia, cale | 1-3.5" |
| Regulatory typu | Nastawny |
| Wysokość pudełka | 12 cal |
| Szerokość pudełka | 16 cal |
| Długość pudełka | 33.7 cal |
| Waga | 88 funt |
| Podmodel | Raptor |
| Dopasowanie | 2017 Ford F-150, 2018 Ford F-150, 2019 Ford F-150, 2020 Ford F-150 |



