Sygnał potrójnej sprężarki Kleinn 230
Bestia ™ 230 Potrójne klaksony pociągu
Dla wszystkich, którzy powiedzieli nam, że chcą głośniejszego i bardziej paskudnego klaksonu pociągu — tutaj jest. Konstrukcja z płaskim słupkiem wymaga o 40% mniej miejsca niż nasze syreny kolejowe serii 500. Rury można odłączyć od wsporników montażowych w celu instalacji w pojazdach, które w innym przypadku nie pasowałyby do pełnowymiarowych klaksonów kolejowych.
Teraz zawiera całkowicie mosiężny elektrozawór powietrza Vortex 6 o wysokim przepływie. Chcesz GŁOŚNIEJ? Dodaj zestaw do modernizacji zaworu powietrza Kleinn P/N 6885 Ultra Blastmaster. W zestawie dwa dodatkowe zawory odpowietrzające Vortex 6, kanał powietrzny 1/2 ′ i złączki powietrzne.
UWAGA: W 2017 roku firma Kleinn zmodernizowała tuby Model 230 do całkowicie mosiężnych zaworów powietrza Vortex 6. Jeśli tuba Model 230 jest wyposażona w chromowany zawór powietrza Model 307, będziesz potrzebować a Zestaw do modernizacji zaworów, modele 6880 Blastmaster.
Trzy rurki, 17,5″, 15,5″ i 11,5″
Głęboki, głośny dźwięk klaksonu pociągu
Odłączane czarne rury ABS
W zestawie elektromagnes klaksonu Vortex 6 12V z pełnego mosiądzu o wysokim przepływie
Wyjście 153,3* dB
Dane techniczne
Wysoka Potrójna rura Impact ABS w kolorze czarnym
Długość całkowita (cale) 18,2
Szerokość całkowita (cale) 18
Wysokość całkowita (cale) 7
Maks. wejście (psi) 175
wyjście (dB) przy 150 psi cale 153,3*
VX6003 Vortex 6 Solenoid 12VDC
* Moc wyjściowa 156,9 dB z zestawem aktualizacyjnym Ultra BlastMaster™ P/N 6885
Kolor | Czarny |
Liczba rogów | 3 |
Marka | Kleinn |
Waga | 11 lbs |
Automatyczny | all |
Kolor | Czarny |
Liczba rogów | 3 |
Marka | Kleinn |
Waga | 11 lbs |
Automatyczny | all |