Polityka zwrotów



Nasza firma jest odpowiedzialna za jakość sprzedawanych towarów i jest gotowa zwrócić koszty wadliwych towarów w okresie gwarancyjnym.
Towary są przyjmowane do zwrotu w przypadku ich oczywistej wady/usterki, tj. jeśli możliwe jest wizualne stwierdzenie wady/usterki.
Zwroty przesyłek są możliwe z zastrzeżeniem warunków zwrotu wymienionych poniżej:
-Nie był używany i jest zachowany w formie, w jakiej został nabyty;
-Od zakupu towaru minęło mniej niż 30 dni;

Dodatkowe wymagania dotyczące jakości opakowania:

-Zachowanie fabrycznego opakowania, wyposażenia i prezentacji, brak oleju, smaru, paliwa, śladów montażu; Koszty wysyłki ponosi nadawca;

W przypadku niespełnienia tych wymagań dostawca zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia zwrotu.
W przypadkach, gdy sprzedawca wyśle niewłaściwy produkt lub produkt nie odpowiada opisowi na stronie internetowej, koszty przesyłki zwrotnej ponosi sprzedawca.
Jeśli zwrot nie wynika z winy sprzedawcy, wszystkie koszty związane z dostawą zamówienia ponosi klient.

W przypadku wykrycia wady po montażu w samochodzie, części zamienne są przyjmowane do zwrotu, jeśli dostępny jest następujący pakiet dokumentów:

-Rachunek zlecenia serwisowego, w którym wskazane są informacje o samochodzie i naprawie;

-Protokół reklamacyjny ze stacji serwisowej, wskazujący przyczynę usterki.

Jeśli klient przestał potrzebować zakupionego towaru, a przyczyną zwrotu jest wyłącznie jego inicjatywa, to w takim przypadku:

-Opłata za przesyłkę zwrotną zostanie uiszczona przez klienta

Proces zwrotu

- Aby rozpocząć proces zwrotu, należy powiadomić przedstawiciela pomocy technicznej naszej firmy za pośrednictwem poczty e-mail: 4x4line.sales@gmail.com i powiadomić nas o wszelkich wadach, problemach lub powodach zwrotu.

- Następnie w ciągu 1-2 dni otrzymasz od naszego menedżera potwierdzenie zwrotu.

- Po uzgodnieniu i potwierdzeniu zwrotu przez zarządcę prosimy o przesłanie zwrotu na adres :

4x4ok Europe Społka Z.o.o email: 4x4line.sales@gmail.com
tel: +48513102444
ŚWIĘTOKRZYSKA, nr 30, lok. 63, WARSZAWA, kod 00-116

- Po dokonaniu wysyłki należy poinformować nas e-mailem o numerze przesyłki zwrotnej

Po otrzymaniu towaru w magazynie, towar sprawdzane pod kątem zgodności z danymi we wniosku o zwrot.
W przypadku rozbieżności między faktycznie otrzymanym towarem a zadeklarowanym, o czym klient zostanie poinformowany.

Anulowanie zamówienia

Zamówienie można anulować, jeśli nie zostało ono jeszcze wysłane do naszego magazynu w celu skompletowania i zapakowania. Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Jeśli przedmiot opuścił nasz magazyn, przed zorganizowaniem zwrotu należy poczekać, aż do niego dotrze. Należy pamiętać, że koszty wysyłki nie będą zwracane, gdy zamówienie opuści nasz magazyn. Za wysyłkę zwrotną należy zapłacić

Zwrot kosztów

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu produktu powiadomimy Cię, czy zwrot został zatwierdzony. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on automatycznie zwrócony przy użyciu oryginalnej metody płatności w ciągu 10 dni roboczych. Należy pamiętać, że przetworzenie i zaksięgowanie zwrotu przez bank lub operatora karty kredytowej może zająć trochę czasu.