Zestaw do podnoszenia 6"/22" Dodge Ram 1500 19-22 ReadyLift 44-1961
6-calowy zestaw podnoszący z fabrycznymi 22-calowymi kołami z dużym otworem zwrotnicy do 5. generacji Ram 1500 - 2019-2022
Zawiera tylne amortyzatory Bilstein.
Nie do użytku z fabrycznym powietrzem- wyposażonych Ram Trucks.
Nie używać z silnikami wysokoprężnymi.
Zalecana maksymalna opona nieobcięta: 20x90, z offsetem - opona 37x12,50.
*Maks. cięcie: 20x10 -18, przesunięcie - 37x12,50.
W tym zastosowaniu nie można używać kół 18".
Ten zestaw jest przeznaczony tylko dla samochodów ciężarowych, które pochodzą z fabryki z kołami 22-calowymi . „Koła. Rozmiary piast kół 20-calowych i 22-calowych zwrotnic są różne.
ReadyLIFT® oferuje zestaw podnoszący o 6 cali do ciężarówek 5. generacji Ram 1500 2019-2022, które były dostarczane z fabryczne koła 22-calowe! Po niestandardowym opracowaniu i szeroko zakrojonych testach dostarczamy teraz nasz zestaw Ram 1500 Big Lift Lift Kit klientom Ram, którzy szukają niezrównanej wydajności, stylu i trwałości.
Całkowicie nowy zestaw 44 Lift Kit - 1961 6" to świetna opcja dla właścicieli Ram 1500 piątej generacji, szukających świetnej, poręcznej, wysokiej sylwetki, która zmieści opony 37". Nasi inżynierowie są zachwyceni opracowaniem tego zestawu i wieloma wspaniałymi funkcjami, które sprawiają, że jest to najlepszy zestaw podnoszący 6" na rynku!
Zestaw podnoszący 44-1961 zawiera wiele wspaniałych funkcji, takich jak tylne amortyzatory Bilstein 5100, dwustopniowe tylne sprężyny śrubowe i wsporniki tylnych wahaczy zapewniają lepszą czułość na małe nierówności i wsparcie w połowie skoku.Wycinane laserowo, wytrzymałe stalowe poprzeczki przednie i uchwyty dyferencjału zachowują fabryczną geometrię, jednocześnie umożliwiając prawidłowy obrót dyferencjału . aby zapewnić brak wibracji przekładni podczas pracy w trybie 4WD lub Auto-4HI.
Ten całkowicie nowy 6-calowy zestaw podnoszący Ram 1500 wykorzystuje wszystkie niezbędne elementy zestawu podnoszącego klasy premium, aby utrzymać poruszająca się ciężarówka. i jeździ super. Tylny wspornik poprzeczki, tylne amortyzatory Bilstein, dłuższe drążki stabilizatora tylnego, wytrzymałe żeliwne zwrotnice, a nawet nowe grube stalowe osłony podwozia to tylko niektóre z elementów zapewniających niesamowite wrażenia z jazdy pojazdami o wymiarach do 37x12,50. opony na felgach 9" z zerowym offsetem. (Szczegółowe informacje na temat opon znajdują się poniżej.)
Uwaga. Ten zestaw jest przeznaczony do modelu RAM 1500 z fabrycznymi 22-calowymi kołami i zawieszeniem pneumatycznym. Zestaw wymaga zespołu zwrotnicy o większej średnicy ze względu na większy zespół łożyska koła. Podczas instalowania tego zestawu w dowolnej ciężarówce wyposażonej w pakiet Off-Road Group, ReadyLIFT zaleca, aby nie instalować przedniej przekładki wstępnego obciążenia - podniesiony pojazd będzie miał około 1/2 cala wysokości z przodu z zainstalowaną podkładką wstępnego obciążenia lub 3/8 cal poniżej bez elementu dystansowego obciążenia wstępnego. Ten zestaw NIE jest kompatybilny z (1) regulowanymi modelami z zawieszeniem pneumatycznym, (2) modelami z silnikiem wysokoprężnym lub (3) Ram TRX.
Montaż opon
44-1961 6" Zestaw Big Lift — zalecana maksymalna opona nieobcięta:
20x9 przesunięcie 0 — opona 37x12 0,50
* Maksymalne przycięcie: 20x10 -18 zasięg - 37x12,50
Uwaga: Do użytku w Ram 1500 z fabrycznymi kołami 22". Nie używać z kołami 18-calowymi.
*Wymagania dotyczące cięcia kół/opon większych niż zalecane obejmują przednią owiewkę, przednią krawędź filcowej wykładziny, tylną krawędź filcowej wykładziny i przednią tylną krawędź błotnika zagłębienie .
Rozmiar opon Uwaga: Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice w produktach różnych producentów opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, wzór występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, różnią się znacznie w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o wyborze odpowiedniej opony do swojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jakości jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. rozmiar kół i opon do pojazdów, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w obsłudze.
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 6" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | *Max with trimming: 20x10 -18 offset - 37x12.50. |
Automatyczny | 2021 Dodge Ram 1500, 2020 Dodge Ram 1500, 2019 Dodge Ram 1500, 2021 Ram 1500, 2020 Ram 1500, 2022 Dodge Ram 1500, 2022 Ram 1500, 2019 Ram 1500 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 6" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | *Max with trimming: 20x10 -18 offset - 37x12.50. |
Automatyczny | 2021 Dodge Ram 1500, 2020 Dodge Ram 1500, 2019 Dodge Ram 1500, 2021 Ram 1500, 2020 Ram 1500, 2022 Dodge Ram 1500, 2022 Ram 1500, 2019 Ram 1500 |