Zestaw liftu 7" z amortyzatorami Falcon 1.1 Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 14-16 ReadyLift 44-34710
Pasuje do samochodów ciężarowych 2014-UP GM 1500 z przednim zawieszeniem żeliwnym OE
Można używać opon terenowych o wysokości do 35 cali
Wymaga koła o szerokości co najmniej 9 cali i -12 offset
Zachowuje fabryczny promień skrętu, jazdę i obsługę
Współpracuje z przednim MagneRide
Zawiera wysokiej jakości amortyzatory jednorurowe Falcon 1.1
Zanim kupisz — jakie wahacze ma Twoja ciężarówka?
ReadyLIFT ma przyjemność zaoferować zupełnie nowy 7-calowy duży lift- kit do samochodów ciężarowych Chevy Silverado i GMC Sierra 1500 2014-2016 Ten nowy system podnoszenia będzie działał z ciężarówkami wyposażonymi w MagneRide lub bez. Nowy zestaw podnoszenia 7" 44-34710 jest przeznaczony do modeli GM 2014-2016. 1500 ciężarówek jest wyposażonych w fabryczne przednie zawieszenie z kutej stali. Niektóre ze wspaniałych cech naszego nowego 7-calowego zestawu podnoszącego obejmują zachowanie fabrycznego promienia skrętu przy jednoczesnym zminimalizowaniu wzrostu szerokości bieżnika do mniej niż 0,5 cala z każdej strony. . Ten zestaw pasuje do opony o wysokości do 35 cali na 9-calowym kole z przesunięciem -12. Nasze nowe przedłużenie dolnego stojaka z klapką zachowuje fabryczne stojaki (zarówno standardowe, jak i przednie MagneRide) i nie wymaga obracania stojaka. Te nowe ramiona chwytaka wykorzystują nasze dolne tuleje TCT, aby zapewnić precyzyjny punkt obrotu, który utrzymuje fabryczną jazdę.
Przednia i tylna poprzeczka w obudowie stalowej oraz przednia osłona podwozia o pełnej szerokości są wykonane z blachy stalowej o grubości 3/3 16 ", a także pozwala na użycie przedniej plastikowej osłony żwirowej OE w celu ochrony komory silnika i utrzymania prawidłowego przepływu powietrza zgodnie z zamierzeniami projektantów GM. Nowe wsporniki dyferencjału ze stali 1/4 cala mają podwójny klin i żebro środkowe w kształcie pudełka, aby wytrzymać skręcanie przedniego dyferencjału. (Nie do użytku w pojazdach z napędem na 4 koła — tylko z napędem na 2 koła lub 4 koła.)
Podnoszenie tylnego koła uzyskuje się za pomocą wykonanych z blachy stalowej bloków tylnego podnośnika o grubości 3/16 cala, które zawierają integralny zderzak i przesunięty sworzeń. zaprojektuj, aby prawidłowo wyśrodkować oś i ustawić pewne kąty względem bloków, aby zachować właściwy kąt przełożenia. Ten nowy system podnoszenia obejmuje większe tylne amortyzatory Falcon 1.1 Monotube o większej długości.
Uwagi:
Nadaje się do opon terenowych o wysokości do 35 - wymaga koła o szerokości 9" i -12 zrównoważyć. brak ścierania (bieżnik opon jest różny - niektóre agresywne opony mogą wymagać drobnego przycięcia.
Nie do użytku w pojazdach z napędem na 4 koła
Zawiera układ napędowy ReadyLIFT ReadyGuard
Niezalecane do GMC Denali 1500 z TYLNYM MagneRide lub inne modele z tylnym MagneRide Kompatybilne tylko z przednim MagneRide.
Montaż opon
Możliwość dostosowania do opon terenowych o wysokości do 35 cali< / p>
Wymaga koła o szerokości co najmniej 9" z przesunięciem -12
Uwaga dotycząca rozmiaru opon: Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice w produktach oferowanych przez producentów opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i obręczy. opony i koła należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w obsłudze.
Elementy zestawu
Amortyzatory | Falcon 1.1 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 7" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2014 Chevrolet Silverado 1500, 2015 Chevrolet Silverado 1500, 2016 Chevrolet Silverado 1500, 2014 GMC Sierra 1500, 2015 GMC Sierra 1500, 2016 GMC Sierra 1500 |
Amortyzatory | Falcon 1.1 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 7" |
Podmodel | 4WD, RWD |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2014 Chevrolet Silverado 1500, 2015 Chevrolet Silverado 1500, 2016 Chevrolet Silverado 1500, 2014 GMC Sierra 1500, 2015 GMC Sierra 1500, 2016 GMC Sierra 1500 |