Zestaw liftu 9" z amortyzatorami Falcon 1.1 Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 14-16 ReadyLift 44-34910

0 Opinie
Numer katalogowy:
  • 44-34910
Amortyzatory Falcon 1.1
Marka ReadyLift
Wyświetl wszystkie funkcje
12 072 AED
Zawiera 23% Vat
Tylko w przedsprzedaży
Średni czas dostawy od - 10 dni roboczych
Zamów telefonicznie phone +48 51 310 24 44
Upewnij się, że to pasuje

Proszę wybrać swój pojazd, aby upewnić się, że ten produkt pasuje.

Pasuje do samochodów ciężarowych GM 1500 z lat 2014-2016 z przednim zawieszeniem ze staliwa OE

Obsługuje opony terenowe o wysokości do 37 cali

Wymaga koła o szerokości co najmniej 9 cali z - 12 zasięg

Zachowuje fabryczny promień skrętu, właściwości jezdne i obsługę

Współpracuje z przednim MagneRide

Zawiera amortyzatory jednorurowe Falcon 1.1

Zawiera nową rurkę stalowe górne wahacze z tulejami przegubowymi TCT.

ReadyLIFT ma przyjemność zaoferować nowy 9-calowy duży zestaw podnośników do samochodów ciężarowych Chevy Silverado i GMC Sierra 1500 z lat 2014-2016. Ten nowy system podnoszenia będzie działał z ciężarówkami wyposażonymi w przednie zawieszenie MagneRide lub bez. Nowy 9-calowy zestaw podnoszący 44-34910 jest przeznaczony do użytku w samochodach ciężarowych GM 1500 z lat 2014-2016 wyposażonych w fabryczne przednie zawieszenie ze staliwa i zawiera nowe rurowe górne wahacze. Niektóre ze wspaniałych cech naszych nowy 9-calowy zestaw podnoszenia obejmuje zachowanie fabrycznego promienia skrętu przy minimalnym zwiększeniu rozstawu kół do mniej niż 0,5 cala z każdej strony. Ten zestaw pasuje do opony o wysokości do 37 cali na 9-calowym kole z przesunięciem -12. Nasze nowe przedłużenie dolnego bagażnika z klapką zachowuje fabryczne bagażniki (zarówno seryjne, jak i przednie MagneRide) i nie wymaga obracania bagażnika. Te nowe wsporniki z klapką wykorzystują nasze dolne tuleje TCT, aby zapewnić precyzyjny punkt obrotu, który utrzymuje fabryczną jazdę.Dodanie naszej nowej rurki górne wahacze z tulejami przegubowymi TCT. Zapewnia długotrwałą wytrzymałość górnego wahacza, znacznie przewyższającą seryjne wahacze z prasowanej stali.

Przednie/tylne belki poprzeczne w obudowie stalowej i przednia osłona podwozia o pełnej szerokości Wykonane z 3/16 " z blachy stalowej, a także pozwala na użycie oryginalnego plastiku przedniego. Osłona przed żwirem chroniąca komorę silnika i zapewniająca prawidłowy przepływ powietrza zgodnie z zamierzeniami projektantów GM. Nowe wsporniki dyferencjału ze stali 1/4 cala mają podwójny klin i żebro środkowe w kształcie pudełka, aby wytrzymać skręcanie przedniego dyferencjału. (Nie do użytku w pojazdach z napędem na 4 koła — tylko z napędem na 2 koła lub 4 koła.)

Tylny podnośnik jest zapewniany przez tylną pomocniczą resor piórowy i tylne podnośniki z blachy stalowej o grubości 3/16 cala, które obejmują integralne — w zderzakach i przesunięta konstrukcja sworznia dla prawidłowego wyśrodkowania osi i określonych kątów bloków w celu utrzymania prawidłowego kąta wałka zębatego. Ten nowy system podnoszenia obejmuje większe tylne amortyzatory Falcon 1.1 Monotube o większej długości.

Uwagi:

Nadaje się do opon terenowych o wysokości do 37 - wymaga koła o szerokości 9 cali z -12 przesunięć. ze względu na brak ścierania (bieżnik opon jest różny - niektóre agresywne opony mogą wymagać drobnego przycinania.

Nie do użytku w pojazdach z napędem na 4 koła.

Niezalecane do GMC Denali 1500 z REAR MagneRide lub innych modeli z tylnym MagneRide.Kompatybilny tylko z przednim MagneRide.

Zawiera gwarancję na układ napędowy ReadyLIFT ReadyGuard.

Montaż opon

Nadaje się do opon terenowych do 37 - Wymaga koła o szerokości 9 cali z przesunięciem -12, aby uniknąć zacierania (bieżnik opon jest różny - niektóre agresywne opony mogą wymagać drobnego przycięcia.

Uwaga dotycząca rozmiaru opon: Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zwykle oparte na kołach Wheel Pros i Nitto Tyres Ze względu na różnice w produktach różnych producentów opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczenia, szerokość bieżnika, r Wygląd Atio, wzór występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach różnią się znacznie w zależności od producent opon i felg. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.

Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w obsłudze.

Elementy zestawu


Amortyzatory Falcon 1.1
Strona instalacji Rear, Front
Wysokość podnoszenia, cale 9"
Podmodel 4WD, RWD
Marka ReadyLift
Automatyczny 2014 Chevrolet Silverado 1500, 2015 Chevrolet Silverado 1500, 2016 Chevrolet Silverado 1500, 2014 GMC Sierra 1500, 2015 GMC Sierra 1500, 2016 GMC Sierra 1500
Zestaw liftu 9" z amortyzatorami Falcon 1.1 Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 14-16 ReadyLift 44-34910
Amortyzatory Falcon 1.1
Strona instalacji Rear, Front
Wysokość podnoszenia, cale 9"
Podmodel 4WD, RWD
Marka ReadyLift
Automatyczny 2014 Chevrolet Silverado 1500, 2015 Chevrolet Silverado 1500, 2016 Chevrolet Silverado 1500, 2014 GMC Sierra 1500, 2015 GMC Sierra 1500, 2016 GMC Sierra 1500
Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka