Zestaw liftu 6" z amortyzatorami Falcon 1.1 Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 4WD 19-21 ReadyLift 44-39600
2019-2021 GM 1500 4WD 6" Lift Kit
Zachowuje fabryczne właściwości jezdne i prowadzenie.
Zapewnia prześwit na ponadwymiarowe opony z rynku wtórnego do 35" na zestawie o szerokości od 6" do 9" z przesunięciem zerowym koła bez pasowania.
Montowane na górze przedłużki kłonic zachowują fabryczną geometrię i umożliwiają użycie fabrycznych kłonic.
Poprzeczki z blachy stalowej 3/16" i płyta poślizgowa.
Antystalowe wsporniki nośne zabezpieczone przed skręcaniem i plisowane dyferencjały.
Wyprodukowane ze stali 5-calowe bloki tylnego podnośnika zawierają zintegrowane odboje, przesunięty sworzeń i prawidłowy kąt sworznia.
Zawiera wysokiej jakości amortyzatory jednorurowe Falcon 1.1 o wydłużonych tylnych amortyzatorach.
>Obejmuje gwarancję przekładni ReadyGuard .
Uwaga. Auto 4 Hi nie jest zalecane.
Uwaga: Nie stosować w modelach Trail Boss, AT4, AT4X, ZR2, Diesel ani Denali.
Uwaga. Niekompatybilne z zawieszeniem Adaptive Ride Control lub Multimatic™.
Uwaga: Niekompatybilne ze sprężynami piórowymi tylnego monitora.
ReadyLIFT oferuje całkowicie nowy zestaw Big Lift do nowych ciężarówek Chevy Silverado i GMC Sierra 1500 z lat 2019-2021! Przedstawiamy zestaw ReadyLIFT 6" Big Lift z amortyzatorami jednorurowymi Falcon 1.1 zaprojektowanymi z myślą o niesamowitej jakości jazdy i doskonałym prowadzeniu.
Uwaga. Nie do użytku w modelach Trail Boss, ZR2 lub AT4/AT4X.< /p >
Zestaw podnośnika 44-39600 wykorzystuje to, co najlepsze w inżynierii ReadyLIFT: przednie i tylne belki poprzeczne ze stali o przekroju skrzynkowym oraz przednią osłonę podwozia o pełnej szerokości wykonaną z blachy stalowej 3/16". Nowe wsporniki wspornika mechanizmu różnicowego ze stali 1/4" w kształcie pudełka mają podwójny klin i środkowe żebro w kształcie pudełka, aby przeciwdziałać nadmiernemu skręcaniu przedniego mechanizmu różnicowego.
Nasz 6-calowy zestaw do podnoszenia obejmuje wzmocnione, ustawione pod kątem i przesunięte przedłużenia wsporników górnych, które wyrównują kłonice w celu zoptymalizowania uderzenia osiągi i minimalizacja zużycia Specjalnie zaprojektowana wyściółka wstępnego naprężenia dolnego amortyzatora zapewnia dodatkową korzyść w postaci nieznacznego zwiększenia sztywności sprężyny, aby lepiej radziła sobie z dużymi kołami i oponami, które będą na nich lądować. Ta nowa ciężarówka ma windę. Aby podnieść tył, dodano nowe prefabrykowane stalowe bloki tylne o wysokości 5 cali ze zintegrowanymi mocowaniami zderzaka, a także nowe jednorurowe tylne amortyzatory Falcon 1.1.
Ponad 9 miesięcy rozwoju i jeszcze więcej niesamowitych funkcje, o których moglibyśmy wspomnieć, najważniejsze jest to, że ten nowy zestaw Big Lift Kit to najlepszy 6-calowy zestaw do podnoszenia, jaki można zainstalować w nowej ciężarówce GM 1500 4WD 2019-2021! Tysiące mil dróg i szlaków zostało sprawdzonych z Twoim nowym zestawem podnoszącym 6", te nowe ciężarówki GM 1500 jeżdżą lepiej niż seryjne!
Zalecana maksymalna opona bez trymowania: 20x9 offset 0 - opona 35x12,50.*Maks. wykończenie: 20x10 -18, przesunięcie - 35x12,50 lub 325/60R20*Wymagania dotyczące cięcia kół/opon większych niż zalecane obejmują przednią warstwę, przednią krawędź filcowej wykładziny, tylną krawędź filcowej okładziny oraz przednią tylną krawędź wnęki błotnika.< / p>
UWAGA: Auto 4 Hi nie jest zalecane.
UWAGA: Nie do użytku w pojazdach z Adaptive Ride Control lub Multimatic™.
UWAGA. Ten zestaw GM 1500 NIE JEST KOMPATYBILNY z pojazdami wyposażonymi w tylne kompozytowe pojedyncze resory piórowe. Pojedyncze resory piórowe są łatwo rozpoznawalne — śruba w kształcie litery U ma okrągły kształt wokół górnej części resoru piórowego. Ten zestaw działa tylko z pojazdami wyposażonymi w tradycyjne stalowe resory piórowe, oznaczone "kwadratowymi" U-boltami.
Cechy:
Zachowuje fabryczne właściwości jezdne i sterowność.
Zapewnia prześwit na ponadwymiarowe opony z rynku wtórnego — do 35 cali na 6-calowym zestawie na 9-calowych kołach z zerowym przesunięciem, bez wykończenia.
Górne przedłużki kolumny zachowują specyfikację fabryczną
3/16" stalowe belki poprzeczne i osłona podwozia.
Stalowe wsporniki mechanizmu różnicowego z blokadą przeciwskrętną i klinem.
Stalowe 5-calowe tylne bloki zawierają wbudowane odboje, przesunięty sworzeń i zapewniają prawidłowy kąt sworznia .
Zawiera amortyzatory tylne premium Falcon 1.1 z pojedynczą rurą o przedłużonej długości.
Zawiera gwarancję ReadyGuard na układ napędowy.
Montaż opon
p>20x9 0 offset - opona 35x12,50 .*Maks. przycięte: 20x10 -18 zasięg - 35x12,50 lub 325/60R20 t krawędź podkładki filcowej, tylna krawędź podkładki filcowej i błotnik przedniej krawędzi tylnej włazu.Uwaga dotycząca rozmiaru opon. Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby uzyskać więcej informacji na temat opon odpowiednich do danego zastosowania.
Uwaga dotycząca jakości jazdy: podczas podnoszenia pojazdu i instalowania nieoryginalnych kół i opon, projekt producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. doświadczenie w prowadzeniu.
Komponenty zestawu
Wzmocnione przednie i tylne poprzeczki.
Wzmocniona osłona podwozia.
Wzmocnione przedłużki goleni górnego mocowania.
Wysuwane ramiona stabilizatora.
Wytrzymałe stalowe bloki tylnego podnośnika z mocowaniami błotników.
Wzmocnione żeliwne zwrotnice służą do utrzymywania geometria jakości fabrycznej.
Amortyzatory jednorurowe Falcon 1.1.
Wszystkie niezbędne wyposażenie i instrukcje.
Amortyzatory | Falcon 1.1 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 6" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | Use of Auto 4 Hi feature not recommended. |
Automatyczny | 2020 Chevrolet Silverado 1500, 2020 GMC Sierra 1500, 2021 Chevrolet Silverado 1500, 2021 GMC Sierra 1500, 2019 Chevrolet Silverado 1500 New Model, 2019 GMC Sierra 1500 New Model |
Amortyzatory | Falcon 1.1 |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 6" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | Use of Auto 4 Hi feature not recommended. |
Automatyczny | 2020 Chevrolet Silverado 1500, 2020 GMC Sierra 1500, 2021 Chevrolet Silverado 1500, 2021 GMC Sierra 1500, 2019 Chevrolet Silverado 1500 New Model, 2019 GMC Sierra 1500 New Model |