Zestaw podnoszenia Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 4WD 19-21 ReadyLift 44-39610
ReadyLIFT® oferuje teraz całkowicie nowy 6-calowy zestaw Big Lift do nowych ciężarówek MY Chevy Silverado High Country i GMC Sierra 1500 Denali z lat 2019-2021 z systemem Adaptive Ride Control (ARC), zaprojektowanym w celu zapewnienia niesamowitej jakości jazdy i doskonałego prowadzenia podczas utrzymywanie fabrycznego systemu ARC w pełnej sprawności.
Zawiera gwarancję ReadyGuard Powertrain.
Uwaga: Nie zaleca się używania funkcji Auto 4 Hi.
Uwaga: Kompatybilny tylko z pojazdami z zawieszeniem Adaptive Ride Control.
UWAGA: Niekompatybilne z tylnymi pojedynczymi resorami piórowymi.
Zestaw podnoszący 44-39610 wykorzystuje to, co najlepsze w konstrukcji ReadyLIFT: stalowe belki poprzeczne przednie/tylne oraz pełnowymiarowe przednie płozy. płyta wykonana jest z blachy stalowej o grubości 3/16 cala. Nowe wsporniki wieszaka dyferencjału z blachy stalowej 1/4" są podwójnie wzmocnione i mają środkowe żebro w kształcie pudełka, które wytrzymuje skręcanie przedniego mechanizmu różnicowego.
Nasz 6-calowy zestaw podnoszący obejmuje wzmocnione kątowe i montowane u góry przesunięte przedłużenia kłonic, które wyrównują kłonice w celu zoptymalizowania odporności na uderzenia i zminimalizowania zużycia. Specjalnie zaprojektowana podkładka napięcia wstępnego mocowania dolnego amortyzatora zapewnia dodatkową korzyść w postaci nieznacznego zwiększenia sztywności sprężyny, aby lepiej radzić sobie z większymi kołami i oponami, które pojawią się w tym nowym wózku podnośnikowym. Aby podnieść tył, dodano nowe prefabrykowane stalowe bloki tylne o wysokości 5 cali ze zintegrowanymi mocowaniami zderzaka, a także nowe przedłużenia tylnego amortyzatora, aby zachować pełne wykorzystanie funkcjonalności fabrycznych tylnych amortyzatorów ARC.
Ponad 9 miesięcy projektowania i rozwoju oraz więcej niesamowitych funkcji niż kiedykolwiek moglibyśmy wymienić, najważniejsze jest to, że ten nowy zestaw Big Lift to najlepszy 6-calowy zestaw podnoszący, jaki można zainstalować w ciężarówce z napędem na wszystkie koła GM 1500 2019-2021 z nowym nadwoziem! Tysiące kilometrów testów na drogach i szlakach dowiodło, że nasz nowy zestaw podnoszący o 6 cali pozwala tym nowym ciężarówkom GM 1500 jeździć lepiej niż seryjne!
Informacje o kołach i oponach:
44-39610 6-calowy zestaw podnoszący — zalecana maksymalna opona bez wykończenia:
offset 20x9 0 — opona 35x12,50.
*Maks. przycięte: 20x10 -18, przesunięte - 35x12,50 lub 325/60R20
*Wymagania dotyczące cięcia dla większych niż zalecane kół/opon obejmują przednią osłonę, przednią filcową krawędź, tylną filcową krawędź i błotnik z przodu i tył studni.
UWAGA: Ten zestaw GM 1500 NIE JEST KOMPATYBILNY z pojazdami wyposażonymi w tylne kompozytowe pojedyncze resory piórowe. Pojedynczy resor piórowy jest łatwy do rozpoznania — śruba w kształcie litery U ma okrągły kształt wokół górnej części resora piórowego. Ten zestaw działa tylko z pojazdami wyposażonymi w tradycyjne stalowe resory piórowe, oznaczone jako „kwadratowe” śruby w kształcie litery U.
Opona
44-39610 6-calowy zestaw podnoszący — zalecany Maksymalny rozmiar opony bez ogumienia: 20x90, z przesunięciem - opona 35x12,50 * Maksymalny rozmiar z ogumieniem: 20x10 -18, z przesunięciem - 35x12,50 lub 325/60R20 , tylna krawędź wykładziny filcowej i wnęka przedniego tylnego błotnika.
Rozmiar opon Uwaga: Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice w produktach między oponami producentów, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnicę całkowitą, średnicę toczną, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, wzór występów, konstrukcję ściany bocznej i ciśnienie w oponach, różnią się w zależności od producenta opony i obręczy. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. wrażenia z jazdy.
Elementy zestawu
Wzmocnione przednie i tylne poprzeczki oraz osłona podwozia
Wzmocnione przedłużenia górnych kolumn i tylnych amortyzatorów
p> ;
Wsporniki zawiasów drążka stabilizatora
Wytrzymałe bloki tylnego podnośnika ze stali nierdzewnej z podkładkami dociskowymi
Wytrzymałe żeliwne zwrotnice zaprojektowane w celu zachowania fabrycznej jakości geometrii.
Cały niezbędny sprzęt i instrukcje.
Podmodel | High Country, Denali |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 6" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | Use of Auto 4 Hi feature not recommended. |
Automatyczny | 2020 GMC Sierra 1500, 2021 GMC Sierra 1500, 2019 GMC Sierra 1500 New Model, 2021 Chevrolet Silverado, 2020 Chevrolet Silverado, 2019 Chevrolet Silverado |
Podmodel | High Country, Denali |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 6" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | Use of Auto 4 Hi feature not recommended. |
Automatyczny | 2020 GMC Sierra 1500, 2021 GMC Sierra 1500, 2019 GMC Sierra 1500 New Model, 2021 Chevrolet Silverado, 2020 Chevrolet Silverado, 2019 Chevrolet Silverado |