Zestaw podnoszenia 2.5" Ford F-250/F-350/F-450 4WD 11-19 ReadyLift 46-2728
Do użytku w pojazdach Ford Super Duty 4WD z lat 2011-2019
Zestaw przedniego podnośnika ze sprężyną śrubową 2,5" BEZ amortyzatorów
Wystarczą opony o wysokości do 35"
Wyprodukowano w USA
Tylko samochody ciężarowe z silnikiem Diesla
Zawieszenie ReadyLIFT oferuje teraz zestaw 2,5" do wyrównania sprężyn przedniego podnośnika, w tym nasz popularny wspornik przedniego drążka kierowniczego zaprojektowany dla Ford Super Duty F250/F350/F450 2011-2019 4WD Diesel Trucks. Daje to właścicielom Super Duty doskonałą alternatywę do podnoszenia przodu ciężarówki, jednocześnie zapewniając elastyczność wyboru własnego przodu na rynku wtórnym amortyzatory. . Ten wspaniały nowy system poziomowania przedniego podniesie przód Twojej ciężarówki Super Duty 4WD 2011-2019 2019 o 2,5 cala, a także zawiera dodatkowe cenne komponenty, takie jak nasz wspornik do przenoszenia drążka kierowniczego. System sprężyn śrubowych 46-2728 pozwala na większe rozmiary i szerokości opon, a także zapewnia większy prześwit i lepszą widoczność na drodze.
Ten zestaw do poziomowania Premier z łatwością mieści opony o wysokości 35 cali. Zestaw do wyrównywania sprężyn śrubowych 46-2728 zapewnia doskonałą jazdę i obsługę! Kluczowymi elementami poprawiającymi jazdę są nowe, specjalnie zaprojektowane sprężyny śrubowe w połączeniu ze wspornikiem drążka kierowniczego! Ta kombinacja to coś więcej niż tylko zestaw do ustawiania. To zestaw do jazdy i jazdy, który naprawdę zadziwi Cię tym, jak dobrze jeździ i sprawuje się zarówno na drodze, jak i w terenie.
ReadyLIFT 2,5-calowy zestaw do ustawiania zbieżności przednich kół ze sprężyną śrubową na lata 2011-2019 Ford Super Duty F250/F350/F450 zawiera również specyficzne dla modelu wsporniki przedłużające przewód hamulcowy, nasze uświęcone tradycją wsporniki przedłużające błotnik oraz nowe wsporniki przedłużające do mocowania przedniego stabilizatora ramy, aby utrzymać fabryczny stabilizator tam, gdzie powinien. Jeśli chcesz solidnego wyglądu i płynnej, ale kontrolowanej jazdy, potrzebujesz nowego systemu wyrównywania sprężyn śrubowych 46-2728. Twoja ciężarówka będzie Ci wdzięczna!
UWAGA: Ciężarówki Super Duty, w zależności od fabrycznej sprężyny, mogą nieznacznie różnić się wysokością podnoszenia. Końcowa wysokość podnoszenia może wynosić od 1,5 do 2,5 cala.
UWAGA. Dla pojazdów F250 z lat 2011-2016 zestaw tylnych bloków może być wymagany do uzyskania poziomego stojaka.
UWAGA: Niezalecane do wersji TREMOR.
Montaż opon
35x12,50.
37 możliwe, ale może wymagać przycięcia.
Rozmiar opony Uwaga. Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros i oponach Nitto. Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczna, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opony i koła. Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. wrażenia z jazdy.
Akcesoria
2,5" przednie sprężyny śrubowe
Podkładki stabilizatora
Przedłużki przewodów hamulcowych
< p >Wspornik do przesuwania przedniego drążka kierowniczegoPrzedłużki amortyzatorów
Podmodel | Diesel |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 2.5" |
Podmodel | 4WD |
Notatka | Diesel Trucks Only |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2011 Ford F-250, 2012 Ford F-250, 2013 Ford F-250, 2014 Ford F-250, 2015 Ford F-250, 2016 Ford F-250, 2017 Ford F-250, 2018 Ford F-250, 2019 Ford F-250, 2011 Ford F-350, 2012 Ford F-350, 2013 Ford F-350, 2014 Ford F-350, 2015 Ford F-350, 2016 Ford F-350, 2017 Ford F-350, 2018 Ford F-350, 2019 Ford F-350, 2017 Ford F-450, 2018 Ford F-450, 2019 Ford F-450 |
Podmodel | Diesel |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 2.5" |
Podmodel | 4WD |
Notatka | Diesel Trucks Only |
Marka | ReadyLift |
Automatyczny | 2011 Ford F-250, 2012 Ford F-250, 2013 Ford F-250, 2014 Ford F-250, 2015 Ford F-250, 2016 Ford F-250, 2017 Ford F-250, 2018 Ford F-250, 2019 Ford F-250, 2011 Ford F-350, 2012 Ford F-350, 2013 Ford F-350, 2014 Ford F-350, 2015 Ford F-350, 2016 Ford F-350, 2017 Ford F-350, 2018 Ford F-350, 2019 Ford F-350, 2017 Ford F-450, 2018 Ford F-450, 2019 Ford F-450 |