Lift kit 6,5" z amortyzatorami Bilstein Ford F-250/F-350 4WD 18-22 ReadyLift 49-2763
2017-2022 F250 F350 4WD 6,5" zestaw podnoszący.
Tylko samochody ciężarowe z silnikiem Diesla
Maksymalny rozmiar opon: 38".
Zawiera amortyzatory Bilstein Seria 5100
Wyprodukowano w USA.
Do samochodów ciężarowych z dwuczęściowymi wałami napędowymi.
Świetny podnośnik w atrakcyjnej cenie!
Silniki wyłącznie Diesla. .
ReadyLIFT oferuje system podnoszenia 6,5 cala przeznaczony dla samochodów ciężarowych Ford Super Duty 4WD F250 z lat 2017-2022. Świetny zestaw do podnoszenia, który podniesie ciężarówki F250 łącznie o 6,5 cala z przodu. Zapewnia to maksymalny prześwit dla opon i niezrównane osiągi. Bez problemu zamontuj opony terenowe o wysokości do 38 cali. Ten nowy kompletny zestaw do podnoszenia zapewnia bezkompromisową jazdę i obsługę!
Zestaw do podnoszenia 49-2763 6,5" zawiera niestandardowe sprężyny śrubowe zaprojektowane w celu zapewnienia niewiarygodnie wygodnej jazdy, a także lepszych osiągów w terenie. wychylne wsporniki ramion promienia, które pozwalają na użycie fabrycznych ramion promienia i regulację kółka w procesie.Aby podnieść tył, dołączamy żeliwne tylne bloki podnoszące w stylu OEM, aby podnieść tył, aby był na poziomie z przodu, zapewniając, że fabryka -Inne ważne elementy tego zestawu to podpórka, wspornik drążka kierowniczego, łączniki końcowe drążka stabilizatora, element dystansowy wału napędowego i cały niezbędny osprzęt.
UWAGA: Do użytku z 2 wałami napędowymi wyłącznie z kompozytu .
UWAGA: Bloki podnoszące w tym zestawie nie są przeznaczone do współpracy z dostępnymi na rynku wtórnym lub fabrycznymi resorami pneumatycznymi/zestawami do równoważenia obciążenia, które są mocowane do występów błotnika. Użycie tego typu systemu poduszek powietrznych spowoduje unieważnienie wszystkich gwarancji na urządzenie i może spowodować awarię urządzenia. błotnik ck.
UWAGA. Tylko do silników Diesla.
UWAGA. W zestawie cztery (4) amortyzatory Bilstein 5100.
Cechy & Korzyści:
Maksymalny rozmiar kół i opon 22 x 12 z przesunięciem +12 z oponą 38 x 13,50"
6,5" przednie podniesienie dla dodatkowego prześwitu i możliwość czyszczenia opon do 38 cali.
Opuszczane ramiona z ramionami promieniowymi umożliwiają użycie fabrycznych ramion promieniowych i regulację kół.
Dostosowane sprężyny śrubowe dla maksymalnego komfortu jazdy w terenie i na drodze. jakość jazdy.
6,5-calowe podnoszone tylne bloki zapewniają wygodne podnoszenie przy zachowaniu płynnej jazdy.
Zawiera przedłużone końcówki stabilizatora, przedłużenia zderzaka, krzywki poziomujące, dwójnogi opuszczanych ramion i przedłużone wsporniki przewodów hamulcowych.
Zwiększone możliwości terenowe przy niewiarygodnie dobrej jeździe!
Montaż opon
Maksymalna średnica opony 38"
37x12 0,50 dla braku tarcia na kole o szerokości 9" z przesunięciem 0
38x13,50 na kole o szerokości 10" z przesunięciem +12
18" - 37X12,5R18
20" - 37X12,5R20
22" - 325/60R22
Rozmiar opon Uwaga: Zalecenia dotyczące montażu kół i opon ReadyLIFT są zasadniczo oparte na kołach Wheel Pros. i opony Nitto Ze względu na różnice między producentami opon, specyfikacje i wymiary opon, w tym między innymi średnica całkowita, średnica toczenia, szerokość bieżnika, współczynnik kształtu, układ występów, konstrukcja ściany bocznej i ciśnienie w oponach, będą się znacznie różnić w zależności od producenta opon i kół . Każdą kombinację opon i kół należy sprawdzić przed montażem. Skonsultuj się z lokalnym instalatorem, aby dowiedzieć się więcej o oponach odpowiednich do Twojego zastosowania.
Uwaga dotycząca jazdy. Jeśli pojazd jest podniesiony i zamontowane są nieoryginalne koła i opony, konstrukcja producenta opon i jakość materiałów mogą mieć wpływ na właściwości jezdne pojazdu. . Wraz ze wzrostem rozmiarów kół pojazdów i opon, większość większych opon na rynku wtórnym do samochodów ciężarowych i SUV-ów to 10-warstwowe (lub więcej) opony E w porównaniu do typowych 6-warstwowych opon OEM. Ta sztywniejsza konstrukcja ściany bocznej zwiększa postrzeganą sztywność zawieszenia, często opisywaną jako szorstkość jazdy. Różnice w jeździe, prowadzeniu, przyczepności, hałasie, zużyciu paliwa i zużyciu między oponami całorocznymi, terenowymi, błotnymi lub terenowymi mogą być znaczne. Należy pamiętać, że wybór opon i felg zazwyczaj ma znaczący wpływ na komfort i efektywność jazdy. wrażenia z jazdy.
Elementy zestawu
Dwie 6,5-calowe sprężyny śrubowe premium.
Jedno odchylane ramię.
Jeden odlew w stylu fabrycznym . żelazny wspornik przedniego drążka kierowniczego.
Dwa opuszczane wsporniki wahacza.
Dwa przedłużenia błotników.
Dwa przedłużone końcowe drążki stabilizatora.
Dwa żeliwne bloki podnośnika tylnego typu OEM
Przedłużone śruby w kształcie litery U i osprzęt
Cztery amortyzatory Bilstein 5100
Podmodel | Diesel |
Amortyzatory | Bilstein |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 6.5" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | Diesel Trucks Only |
Automatyczny | 2018 Ford F-250, 2019 Ford F-250, 2020 Ford F-250, 2018 Ford F-350, 2019 Ford F-350, 2020 Ford F-350, 2021 Ford F-250, 2021 Ford F-350, 2022 Ford F-250, 2022 Ford F-350 |
Podmodel | Diesel |
Amortyzatory | Bilstein |
Strona instalacji | Rear, Front |
Wysokość podnoszenia, cale | 6.5" |
Podmodel | 4WD |
Marka | ReadyLift |
Notatka | Diesel Trucks Only |
Automatyczny | 2018 Ford F-250, 2019 Ford F-250, 2020 Ford F-250, 2018 Ford F-350, 2019 Ford F-350, 2020 Ford F-350, 2021 Ford F-250, 2021 Ford F-350, 2022 Ford F-250, 2022 Ford F-350 |